OTS: RAINBOWCO inovuje globálnu stratégiu značky a posilňuje vedúce...

TASR, 10. júna 2025 12:52

OTS: RAINBOWCO inovuje globálnu stratégiu značky a posilňuje vedúce postavenie značky GENMA v oblasti špičkových zariadení

NANTONG, Čína 10. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť RAINBOWCO (SZ002483), svetový líder vo výrobe špičkových zariadení, oznámila významnú inováciu stratégie svojej značky. Od 1. septembra 2025 bude spoločná značka GENMA-KALMAR zjednotená pod značkou GENMA, aby sa zladila s globálnymi trendmi konsolidácie trhu so špičkovými zariadeniami.

Cieľom tejto strategickej konsolidácie je vytvoriť jasnejšiu globálnu identitu značky GENMA a upevniť synergie so značkou KOCH. Spoločnosť RAINBOWCO má vo svojom portfóliu tri hlavné značky:

GENMA dodáva špičkové zariadenia do celého sveta a ponúka päť kľúčových riešení: zdvíhacie riešenia pre lodenice/materiálové sklady/dielne; zdvíhacie riešenia pre námorné a pobrežné inžinierstvo; riešenia pre manipuláciu so sypkým materiálom; terminálové žeriavy; a multifunkčný vysokoúčinný podávač materiálu.

GENMA-KALMAR, spoločná značka s fínskym lídrom v oblasti udržateľnej manipulácie s materiálom KALMAR, so špecializáciou na RTG, RMG a STS pre globálne kontajnerové prístavy.. V septembri tohto roku značka prejde pod GENMA.

KOCH, renomovaný poskytovateľ riešení pre manipuláciu so sypkým materiálom s 80-ročnou tradíciou, bol v roku 2019 odkúpený spoločnosťou RAINBOWCO. Jeho možnosti v roku 2023 ďalej rozšírila integrácia divízií FLSmidth pre sypké materiály a banské zariadenia, čím sa spoločnosť KOCH transformovala na komplexného poskytovateľa riešení, ktorý pokrýva celý hodnotový reťazec manipulácie so sypkými materiálmi.

Susan Zha, generálna riaditeľka SBU pre terminálové kontajnerové manipulačné riešenia, zdôraznila, že táto inovácia značky je pre budúce operácie kľúčová. Uviedla: „Tento prechod odráža náš záväzok k lepšiemu riadeniu našej značky a pevne dúfame, že konzistentnosť v štandardoch produktových technológií, systémoch dodávateľského reťazca a rámcoch služieb nám prinesie väčší úspech na trhu."

Inovácia prichádza po strategickej akvizícii divízie ťažkých žeriavov KALMAR spoločnosťou RAINBOWCO v roku 2022, v rámci ktorej bol integrovaný kľúčový tím s cieľom posilniť technické možnosti a globálny prevádzkový dosah značky GENMA-KALMAR. Táto iniciatíva už priniesla významné úspechy, pričom medzi kľúčové patrí 40 RTG pre Damiettu a 50 RTG pre Marsa Maroc.

Martin Wu, generálny riaditeľ RAINBOWCO, zopakoval zameranie spoločnosti na špičkové zariadenia. Poznamenal: „V spoločnosti RAINBOWCO sa venujeme špičkovým zariadeniam a prostredníctvom rozširovania našich výrobných a montážnych základní sa snažíme poskytovať lepšie služby našim zákazníkom po celom svete."

Spoločnosť RAINBOWCO, založená v roku 2003, má päť výrobných základní a zamestnáva viac ako 3 600 ľudí po celom svete. Jej ročný obrat za rok 2024 presiahol 1 miliardu dolárov. Zástupcovia značky pozývajú globálnych partnerov, aby sa k nim pripojili na výstave TOC Europe 2025, ktorá sa bude konať od 17. do 19. júna 2025 a kde na svojom stánku GENMA SOLUTIONS_J18 predstavia najnovšie pokroky. Viac informácií: https://www.genmasolutions.com/

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2693863/0522.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring