Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 10. mája 2017 16:32
Bratislava 10. mája (TASR-OTS) - Sieť polikliník a nemocníc ProCare začala zefektívňovať marketingové kampane a zlepšovať predaj svojich služieb pomocou analytického softvéru SAS Enterprise Guide. Spoločnosť zbierala dáta o zákazníkoch dlhodobo, pre špecializovaný analytický softvér sa však rozhodla iba minulý rok.
„Ak sa chceme o zákazníkoch dozvedieť viac a lepšie s nimi komunikovať, potrebovali sme vyčistiť naše dáta a vedieť klientské portfólio sofistikovane segmentovať. Len tak sa dokážeme zamerať na segmenty, ktoré sú pre nás zaujímavé a relevantné pre kampaň, ktorú chceme práve spustiť,“ zdôvodňuje nasadenie softvéru SAS pre analýzy dát Marek Duban, generálny riaditeľ spoločností ProCare a Svet zdravia.
Napríklad, ak má pacient v ProCare zakúpený mesačný program, analytický softvér dokáže vybrať pre kampaň užšiu vzorku, u ktorej ja najväčšia pravdepodobnosť prechodu na celoročné využívanie služieb. Softvér SAS Enterprise Guide tiež pomáha sieti polikliník vyberať databázu klientov na prieskumy, ktoré spoločnosť realizuje v súvislosti so zavádzaním nových produktov.
Za krátke obdobie od nasadenia prináša riešenie SAS prvé hmatateľné výsledky. „Softvér nám pomohol zvýšiť prolongáciu zmlúv, čiže retenciu klientov o päť percent. V súčasnosti prebiehajú kampane zamerané na predaj celoročnej starostlivosti, ktoré nám softvér pomáha lepšie cieliť a veríme, že nám taktiež prinesú lepšie predajné výsledky,“ dodáva Marek Duban.
„Viaceré spoločnosti z oblasti bankovníctva, poisťovníctva či telekomunikácií sa v minulosti presvedčili, že zákaznícke dáta ukrývajú veľa užitočných informácií a majú veľký potenciál zlepšiť obchodné výsledky aj vzťahy s klientmi. Sme radi, že tieto možnosti začínajú objavovať aj firmy z iných odvetví, či už zo zdravotníctva, z cestovného ruchu, či z energetiky,“ dopĺňa Hana Kvartová, riaditeľka SAS pre Českú republiku a Slovensko.
O SPOLOČNOSTI SAS
SAS je lídrom v analytike. Prostredníctvom inovatívneho softvéru a služieb v oblasti analytiky, business intelligence a data managementu, SAS pomáha viac ako 83 000 spoločnostiam robiť lepšie rozhodnutia rýchlejšie. Už od roku 1976 dáva SAS svojim zákazníkom po celom svete THE POWER TO KNOW®.
Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
her