Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 20. augusta 2019 10:02
OTS: Prístup "maloobchod s kompletným rozsahom" kraľuje nákupnému festivalu Suning.com 818
Nanjing, Čína, 20. augusta (TASR-OTS)(PRNewswire) - Suning.com, maloobchodná spoločnosť, ktorá má svoje miesto na rebríčku Fortune Global 500 a najväčší čínsky inteligentný maloobchod so sieťou kamenných pobočiek aj online obchodov vo vlastníctve spoločnosti Suning Holdings Group ukončil svoj každoročný nákupný festival 818. Festivalu, ktorý spája online a offline stratégie s novými konceptmi inteligentného maloobchodu, sa zúčastnilo viac ako 12 000 internetových obchodov vo vlastníctve spoločnosti, vďaka čomu sa festival 818 stal jedným z najkomplexnejších eventov v rámci hlavných festivalov elektronického obchodu.
„Od nakupovania prostredníctvom internetu, cez integráciu online a offline nákupu až po súčasné maloobchodné systémy ponúkajúce kompletný rozsah je festival 818 skvelým príkladom neustáleho úsilia spoločnosti Suning inovovať v maloobchode a viesť rozvoj v tomto odvetví," povedal Zhang Jindong, prezident holdingových spoločností Suning.
Medzi kľúčové body nákupného festivalu 818 spoločnosti Suning.com patria nasledovné:
18. augusta, celkový objem predaja domácich spotrebičov a 3C prevýšil 1 miliardu RMB v rámci jednej minúty a 28 sekúnd.
Počas festivalu 818 dosiahol počet maloobchodných cloudových obchodov Suning na rýchlo rastúcich obecných trhoch číslo 3 726 a objem predaja presiahol 1 milión kusov. 18. augusta sa objem online predaja maloobchodného cloudového obchodu zvýšil 9-násobne.
16. augusta bol v ústredí Nanjing Suning oficiálne otvorený prvý digitálny vizuálny automatizovaný obchod. Obchod bol pomenovaný „Schmatni za pochodu" a pripravil pre zákazníkov autentický spotrebný zážitok bez obsluhy, pričom priemerná ušetrená doba nákupu bola 45 sekúnd. Kúpa fľaše minerálnej vody trvá iba 1 sekundu.
Počas festivalu 818 bol oficiálne uvedený na trh prvý obchod Suning Xiaodian 3.0 (lokálny obchod so zmiešaným tovarom), v ktorom denne nakúpilo takmer 40 000 ľudí počas prvých 17 dní a celkový objem objednávok na trhu Suning prekročil číslo 800.
Počas festivalu 818 získala oficiálna maloobchodná aplikácia Suning.com prvé miesto v počte stiahnutí v kategórii nakupovania na App Store a objem návštev a zdieľania mini programu Suning.com sa zvýšil päťnásobne.
Suning.com SUPER VIP vydala karty spoločného členstva s firmami Tencent, PP Sports a ďalšími odvetvovými partnermi na podporu maloobchodného ekosystému. 18. augusta sa celkový počet spoločných členov SUPER+ zvýšil o 1 milión.
Bezpilotné vozidlo Suning Logistics „5G Wolong" prešlo testovaním na reálnych cestách a prvú objednávku doručilo do 5 minút. Priemerná dodacia lehota spoločnosti Suning v rámci vnútroštátneho hodinového servisného okruhu je 34 minút.
Počas festivalu 818 sa objem predaja Suning Pingou (kolektívny nákup) zvýšil o 561,07 % v porovnaní s minulým rokom.
Počas festivalu 818 sa predal na platforme Suning.com prvý mobilný telefón 5G a viac ako 2 000 000 ľudí si vyskúšalo 5G na rôznych offline obchodných platformách Suning.com.
Stratégia inteligentného maloobchodu spoločnosti Suning sa zameriava na budúcnosť. Využíva pokroky v nových technológiách a spája rôzne scenáre nákupu, aby ponúkla inovatívne zážitky medzi online aj offline spotrebiteľmi a vytvorila maloobchodný ekosystém s „kompletným rozsahom" pre zákazníkov, ktorí budú môcť ľahšie nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek.
Na pozadí maloobchodného prístupu „kompletného rozsahu" sa tohtoročný festival 818 môže pochváliť väčšou vitalitou ako kedykoľvek predtým. Vďaka kompletným scenárom, všetkým kategóriám, úplnému pokrytiu zákazníkov, odvetvovým prepojeniam a neustálym aktivitám súvisiacim so sociálnymi sieťami, obsahom a elektronickým obchodom dokázala spoločnosť Suning.com urobiť skok v inovácii v online aj offline predaji.
O spoločnosti Suning
Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne s dvoma verejnými spoločnosťami v Číne a Japonsku. V roku 2018 sa spoločnosť Suning Holdings umiestnila na druhom mieste medzi 500 najvýznamnejšími neštátnymi podnikmi v Číne s ročným obratom 80,85 miliardy USD (557,9 miliardy RMB). S ambíciou „dostať sa na čelo ekosystému v rôznych odvetviach podporovaním vysokej kvality života pre všetkých" posilnila a rozšírila spoločnosť Suning svoju základnú činnosť prostredníctvom rôznorodých vertikálnych priemyselných odvetví: Suning.com, Logistika, Finančné služby, Technológia, Realitné služby, Šport, Médiá a Zábava a investície. Spoločnosť Suning.com je uvedená na rebríčku Fortune Global 500 za rok 2019. Viac informácií nájdete na: www.suningholdings.com
Kontakt:
Otázky zo strany médií:
Jill Peng: jill.peng@hkstrategies.com
alebo
Lucy Baddeley: lucy.baddeley@hkstrategies.com
Edd Ross
tel.: +44-207-973-4470
mail: edd.ross@hkstrategies.com
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.