Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 4. septembra 2015 9:16
Bratislava 4. septembra (TASR-OTS) - Poslanec A. Hlina bojuje za práva všetkých dlžníkov tým, že bežného zamestnanca, samoživiteľku a matku dvoch detí bezcitne zamuruje s partiou prisluhovačov v prevádzkarni ako madam Bátoričku na Čachtickom hrade.
Incident s poslancom Hlinom pred prevádzkarňou sa u matky dvoch detí už opakoval a prvýkrát ju poslanec bezočivo traumatizoval a vulgárne sa vyjadroval na jej adresu už v priebehu a bezprostredne po prvej tlačovej konferencii, ktorú zvolal pred prevádzkarňou na Obchodnej ulici, ale nemala dostatočnú publicitu.
Po v poradí treťom incidente, kedy poslanec zamestnankyňu zamuroval v prevádzke na niekoľko hodín (3.9.), pomáhali žene z nedostupného priestoru príslušníci požiarneho zboru a následne matku dvoch detí v zlom psychickom stave ošetrila posádka privolaného vozidla rýchlej zdravotnej pomoci.
V zariadeniach, ktoré sú právoplatne otvorené a nenalieva sa v nich alkohol mladistvým, ako v prevádzkach A. Hlinu, nedochádzalo a nedochádza k aktivitám, ktoré by hraničili s protiprávnou činnosťou. Aktivity, ktoré sa v prevádzke realizujú, boli popísané a vyvesené na viditeľnom mieste na Pôžičkárni.
Situácia prekročila rozmer politického happeningu a kumulovania účelovej publicity okolo vlastnej osoby poslanca A. Hlinu a má konkrétny dopad na život obyčajného človeka. Poslanec by mohol investovať stavebný talent do budovania pevnejších základov dodržiavania základného ľudského chovania všeobecne, v druhej etape do základov ľudského správania sa voči ženám a následne by mal vybudovať pevnejšie základy dodržiavania predpisov v jeho vlastných pohostinstvách, aby tam nedochádzalo k podozreniam z opíjania mladistvých.
Cieľom pobočiek Pôžičkární a zamestnancov je obslúžiť rôzne záujmy a potreby občanov o poistenie, splácanie úverov a preskúmať potreby žiadateľov o úver a klasifikovať ich na spotrebiteľské, alebo úvery pre účel podnikania. Klienti do pobočiek prichádzajú na základe vlastného záujmu.
Úlohou personálu v prevádzkárňach Pôžičkáreň je v otváracích hodinách realizovať príjem splátok klientov, spisovanie žiadostí klientov o posuny splátkových kalendárov, realizovať poradenstvo ku povinnému zmluvnému poisteniu automobilov a ďalšia konzultačná činnosť v oblasti finančných služieb.
Okrem uvedeného realizujú zamestnanci a obchodníci na Pôžičkárňach príjem žiadostí o úvery, na ktoré sa nevzťahuje regulácia v zmysle Zákona o spotrebiteľských úveroch, t. j. úvery pre živnostníkov a podnikateľov.
Aby boli vylúčené všetky pochybnosti, prehlasuje spoločnosť POHOTOVOSŤ, s.r.o., že žiadosti klientov o nové úverové zmluvy v zmysle Zákona o spotrebiteľských úveroch neschvaľuje a takéto žiadosti o spotrebiteľské úvery bude do termínu vyrozumenia NBS držať v evidencii bez realizácie vyššie uvedených spotrebiteľských úverových zmlúv.
Hovorca spoločnosti POHOTOVOSŤ, s.r.o. Michal Hatina spoločne s kolektívom 70 žien vykonávajúcich činnosť na 70 Pôžičkárňach v celej SR.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk