OTS: Popredné značky spoločnosti P&G vrátane značiek Pampers, Ariel a Herbal...

TASR, 25. apríla 2019 13:38

OTS: Popredné značky spoločnosti P&G vrátane značiek Pampers, Ariel a Herbal Essences na čele zodpovedného konzumenstva

Paríž, 25. apríla (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Procter & Gamble (skratka podľa NYSE:PG) uviedla detaily podrobného plánu a jednotlivých krokov, ktoré uskutočnia ich popredné značky, za účelom zvyšovania pozitívneho dopadu na spoločnosť a životné prostredie prostredníctvom tzv. “kritérií značky 2030”. Vedúci predstavitelia spoločnosti na konferencii komunity Sustainable Brands v Paríži prezentovali pripravovaný rámec inovatívnych stratégií, ktoré budú inšpirovať a ktoré prinesú zodpovedné konzumenstvo pre päť miliárd spotrebiteľov spoločnosti P&G každý deň. Popredné značky spoločnosti P&G ako sú Pampers®, Ariel® a Herbal Essences® robia pokroky pri zavádzaní týchto stratégií jednotlivými krokmi a záväzkami, ktoré uskutočňujú, čo pomáha zrýchľovať trvalo udržateľný spôsob životného štýlu.

“Spotrebitelia už viac nie sú ochotní robiť kompromisy čo sa týka trvalo udržateľného spôsobu životného štýlu a očakávajú, že značky začnú zmysluplne riešiť niektoré z najkomplexnejších výziev, ktorým svet čelí,” povedal Marc Pritchard, riaditeľ brand oddelenia P&G. “To je dôvod, prečo sa spoločnosť P&G zameriava na pretváranie marketingu tak, aby sa využil vplyv a hlas našich značiek ako hnacia sila pre dobro a ako hnacia sila pre rast. Chceme, aby naše značky rástli a vytvárali hodnoty, a mali merateľný, dlhodobý, pozitívny dopad na spoločnosť a životné prostredie.”

Tzv. kritéria značky 2030 sa týkajú dvoch oblastí, z ktorých každá načrtáva konkrétne kroky, ktoré môžu značky podniknúť, aby sa stali “hnacou silou pre dobro a hnacou silou pre rast”:

Ambícia značky, kde značky umiestňujú strategické záväzky voči spoločnosti a životnému prostrediu priamo v rámci skúseností zákazníkov, čo pomáha reagovať na spoločenské výzvy, k riešeniu ktorých môžu jedinečne a zmysluplne prispievať.

Zásady značky, kde značky zavádzajú inovácie produktov a obalov, využívajúc svoj vplyv pri propagovaní spoločenskej a environmentálnej trvalej udržateľnosti a sú transparentné, čo sa týka zloženia a bezpečnosti produktov, pričom sa redukuje dopad ich dodávateľského reťazca.

Príklady, ako popredné značky spoločnosti P&G už zaviedli kritéria prostredníctvom jasného formulovania svojich ambícií a implementáciou plánov, sú nasledovné:

Ambíciou Arielu je vynájsť prostredníctvom inovácií produktov, služieb a balení, lepšie čistenie, ktoré spotrebuje o 50 % menej zdrojov, kde kľúčovými zdrojmi sú energia a voda. Zásadami značky Ariel sú ich záväzky v oblasti obalov, ako bolo oznámené, napríklad ich úsilie o to, aby boli všetky ich obaly do roku 2022 recyklovateľné a ich snahy zredukovať plastové obaly o 30 % do roku 2025. Navyše Ariel používa svoj vplyv, aby pomohli vytvoriť budúcnosť rovných a to prostredníctvom kampaní ako “Partage des taches” vo Francúzsku a “Share the Load” v Indii, ktoré podporujú myšlienku rovnocennej deľby domácich prác medzi muža a ženu.

Ambíciou Herbal Essences je každému umožniť zažiť pozitívnu silu prírody a podporiť biodiverzitu v prospech ľudí a planéty. Okrem toho je Herbal Essences lídrom v tom, akým spôsobom poskytuje komplexné informácie o svojich ingredienciách, transparentne vysvetľuje svoj 4-krokový bezpečnostný postup a značka bola ocenená organizáciou PETA ako značka fungujúca bez krutého zaobchádzania. Herbal Essences bio:renew je prvou celosvetovou značkou starostlivosti o vlasy, ktorá má svoje rastlinné výťažky schválené Kráľovskou botanickou záhradou v Kew, poprednou svetovou autoritou pre oblasť rastlín. Herbal Essences taktiež využíva svoj vplyv pri propagovaní uvedenia obalov navrhnutých na pomoc zrakovo postihnutým a plážových plastových fliaš na najväčší trh, ktorým je USA.

Ambíciou Pampers je dať miliónom detí možnosť pre šťastný zdravý vývoj, pričom spolupracuje s odborníkmi v zdravotnej starostlivosti, rodičmi a mimovládnymi organizáciami. Ako súčasť tzv. zásad značky P&G 2030 Pampers predstavujú ‘7 činov pre dobro’, kde patria nasledovné konkrétne činy: neustále inovovať smerom k väčšej trvalej udržateľnosti plienok, aby sa zabezpečilo o 30 % menej (1) použitých materiálov na dieťa počas ich obdobia plienok. Inovovaním a používaním efektívnejších materiálov značka zredukovala už len za posledné 3 roky priemernú váhu plienok o 18 % (2), pričom si plienky zachovali svoju povestnú suchosť. Viesť recyklovanie (3) plienok a utierok a záväzok uviesť recyklovateľné prvky na trh v 3 mestách do roku 2021. V spolupráci s UNICEF-om Pampers pomohlo eliminovať tetanus matiek a novorodencov v 24 krajinách. V marci 2019 ešte jedna ďalšia krajina - Chad eliminovala túto chorobu, odhaduje sa, že ide o 880 000 novonarodených životov (4), ktoré boli zachránené v roku 2006.

“Tzv. kritéria značky 2030 demonštrujú popredné postavenie vedúcich značiek tým, že definujú, čo to znamená pre konkrétnu značku umožniť zodpovedné konzumenstvo. Zabezpečujú svedomitú, dlhotrvajúcu integráciu zmysluplného a merateľného spoločenského a environmentálneho dopadu do celkovej stratégie a praxe značky - oproti jedinečnej marketingovej iniciatíve sponzorovanej značkou alebo aktivovaním čo i len kúsku marketingového mixu,” povedal KoAnn Vikoren Skrzyniarz, výkonný riaditeľ Sustainable Brands.

“Za účelom pomoci pri vytvorení kritérií spolupracujeme s niekoľkými externými akcionármi,” povedala Virginie Helias, riaditeľka oddelenia pre trvalú udržateľnosť spoločnosti P&G. “Chceli sme vytvoriť kritéria, ktoré by urobili SDG12 dosiahnuteľnými pre značky a prevziať zodpovednosť za povýšenie zodpovedného konzumenstva na vyšší level. S našimi značkami pracujeme pre päť miliárd spotrebiteľov po celom svete, čo nám dáva jedinečnú možnosť a zodpovednosť nielen potešiť ľudí prostredníctvom kvalitnejších produktov, ale taktiež spropagovať konverzácie, ovplyvniť postoje, zmeniť správanie a urobiť z trvalo udržateľného spôsobu života celosvetovú realitu.”

Prístup spoločnosti P&G ku korporátnej zodpovednosti

Programy korporátnej zodpovednosti spoločnosti podporujú ciele rozvoja trvalej udržateľnosti zadefinované OSN a zameriavajú sa na etiku a korporátnu zodpovednosť, environmentálnu trvalú udržateľnosť, vplyv na komunitu, rovnosť pohlaví a diverzitu a inklúziu. Tzv. kritéria značky 2030 predstavujú požiadavky na jednotlivé značky, ktoré dopĺňajú korporátne programy. Pre viac informácií o snahách spoločnosti P&G v oblasti korporátnej zodpovednosti si prečítaj správu spoločnosti P&G o korporátnej zodpovednosti z roku 2018 https://us.pg.com/.

O firme Procter & Gamble

P&G prináša zákazníkom naprieč celým svetom jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných, popredných značiek, vrátane Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita firmy P&G pokrýva podnikateľské aktivity v približne 70 krajinách po celom svete. Prosím navštív http://www.pg.com, a dozvieš sa posledné správy a informácie o firme P&G a ich značkách.

Sustainable Brands Paríž

Sustainable Brands je prvá celosvetová komunita pre inovácie a trvalú udržateľnosť značiek a organizácií. Svetovo najvplyvnejšia značka pre oblasť korporátnej spoločenskej zodpovednosti prichádza po prvýkrát do Francúzska 23. až 25. apríla, 2019. Konferencia zahŕňa rušivý formát na pretváranie záväzkov značky a otvorenie nových perspektív. (1) oproti typickej jednorazovej plienke (2) oproti najpredávanejším Pampers plienkam v roku 2016 (3) technológia recyklovania bola objavená spoločnosťami Fater, joint venture podnik spoločnosti P&G, a spoločnosťou Angelini (ktorá vyrába Pampers v Taliansku). (4) založené na odhadovaných údajoch WHO a UNICEF od februára 2019

Pozri zdroj na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190424005170/en/

Kontakt:

P&G kontakty pre média:

Becky East

H&K Strategies

+44 7785 990159

Becky.East@hkstrategies.com

Eleni Papadimitriou

P&G komunikácia

+41792077166

papadimitriou.e@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

UPOZORNENIE: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring