OTS: Poistenci Unionu si termín návštevy pobočky môžu objednať online

TASR, 9. decembra 2019 12:42

Bratislava 9. decembra (TASR-OTS) - Čakaniu v rade na pobočkách definitívne odzvonilo. V rámci skvalitňovania služieb si poistenci Unionu môžu termín a presný čas návštevy pobočky objednať online. Poistenec si môže svoj termín na pobočke rezervovať jednoducho prostredníctvom webovej stránky https://www.union.sk/union-zp-kontakty. Do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky.

„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla Elena Májeková, členka predstavenstva Unionu. Ako ďalej doplnila prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu.

Online objednávanie na termín na pobočku môžu poistenci využívať v siedmych najväčších pobočkách po celom Slovensku (Banská Bystrica, Bratislava, Košice, Nitra, Poprad, Prešov a Žilina). O rezervovaní termínu je poistenec informovaný SMS správou a rovnako dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť rezerváciu 2 hodiny vopred.

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring