Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 9. decembra 2019 12:42
Bratislava 9. decembra (TASR-OTS) - Čakaniu v rade na pobočkách definitívne odzvonilo. V rámci skvalitňovania služieb si poistenci Unionu môžu termín a presný čas návštevy pobočky objednať online. Poistenec si môže svoj termín na pobočke rezervovať jednoducho prostredníctvom webovej stránky https://www.union.sk/union-zp-kontakty. Do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky.
„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla Elena Májeková, členka predstavenstva Unionu. Ako ďalej doplnila prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu.
Online objednávanie na termín na pobočku môžu poistenci využívať v siedmych najväčších pobočkách po celom Slovensku (Banská Bystrica, Bratislava, Košice, Nitra, Poprad, Prešov a Žilina). O rezervovaní termínu je poistenec informovaný SMS správou a rovnako dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť rezerváciu 2 hodiny vopred.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.