OTS: P&G pretvára kreativitu, aby znovu objavili reklamu prostredníctvom...

TASR, 18. júna 2019 13:45

OTS: P&G pretvára kreativitu, aby znovu objavili reklamu prostredníctvom nových inovatívnych kreatívnych partnerstiev. Spoločnosť P&G debutuje s odvážnymi partnerstvami s Johnom Legendom a Thrive Global Arianny Huffingtonovej, prelomovou tvorivou prácou a novými skúsenosťami spotrebiteľov s technológiami, ktoré sa predstavia na Medzinárodnom festivale kreativity Lions v Cannes 2019.

Cannes, Francúzsko, 18. júna (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE)-- Spoločnosť Procter & Gamble Company (NYSE:PG) oznámila sériu nových inovatívnych kreatívnych partnerstiev s Johnom Legendom, Thrive Global Arrianny Huffington a ďalšími, ktoré pretvárajú kreativitu a objavujú reklamu v čase, keď je potrebná zmena.

Tieto partnerstvá pokrývajú rastúci dopyt spotrebiteľov po autentických príbehoch a skúsenostiach, ktoré pozitívne vplývajú na spoločnosť a ľudstvo. Tieto partnerstvá zahŕňajú konvergenciu reklamy, žurnalistiky, filmovej tvorby, hudby, komédie a technológie. Spájajú tiež kreatívnych inovátorov, ktorí využívajú rovnosť a inklúziu, aby vytvorili inšpirujúcejšiu tvorivosť, ktorú chcú ľudia znova a znova zažiť.

„Svet reklamy je príliš dlho vo svojom vlastnom svete - oddelený od ostatných kreatívnych odvetví a stáva sa menej relevantným pre spotrebiteľov. Je čas znovu pretvoriť kreativitu, aby sa pretvorila reklama,“ povedal Marc Pritchard, vedúci oddelenia značky Procter & Gamble. „K dispozícii sú obrovské zdroje kreativity a spoločnosť P&G dnes podniká kroky na zlúčenie reklamného sveta s inými tvorivými svetmi, prostredníctvom partnerstiev, ktoré spájajú ľudskosť a rozširujú náš pohľad na to, čím môže byť reklama.“

Tento týždeň na Medzinárodnom festivale kreativity Lions v Cannes vyzýva P&G, aby toto odvetvie viedlo k narušeniu tým, že spojí sily s inými tvorivými svetmi, a oznamuje niekoľko nových partnerstiev:

Kreatívne partnerstvo s Johnom Legendom, ktoré integruje viacero žánrov s cieľom preskúmať rôzne aspekty ľudskosti a ľudských skúseností - ako je rodičovstvo, moderná mužskosť, hudba a sociálna spravodlivosť - so značkami P&G, Pampers, Gillette a SK-II.

Partnerstvo založené na ľudskosti s Thrive Global Arianny Huffington, ktorá v sebe zahŕňa „skladanie mikro krokových zvykov“ do značiek P&G, ako sú Oral-B a Crest, Pampers, Venus, Secret a Pantene, ktoré zmiešava kognitívne a behaviorálne vedy so životnými vedami s cieľom pomôcť spotrebiteľom znížiť stres a zlepšiť každodenné zdravie.

Odvážne partnerstvo so Saturday Morning, priekopníckym, spoločensky uvedomelým tvorivým kolektívom, ktorý spolu s P&G prehrá nový krátky film s názvom „THE LOOK“, ktorý sa venuje otázke rasovej zaujatosti, pričom stavia na úspechu „The Talk, ktorý získal niekoľko ocenení Lions, vrátane Grand Prix.

Kolektívne partnerstvo na opätovné spustenie Free the Bid into Free the Work, kurátorskej služby na objavovanie talentov založenej oceňovanou režisérkou Almou Har'elomovou, určenej ženám a nedostatočne zastúpeným tvorcom, aby vytvorili nové príbehy, ktoré svet nikdy predtým nezažil - pretože kreativita miluje rozmanitosť. Kreatívne partnerstvo s GLAAD na oslavu všetkých aspektov ľudského začlenenia a prejavu, vrátane nového filmu od Pantene, ktorý aktualizuje kultovú kampaň značky „Nenáviďte ma, za to, že som krásna“.

Technologické partnerstvá, ktoré prinášajú špičkové technológie do značiek, aby vytvorili vynikajúce spotrebiteľské skúsenosti. Interaktívna spoločnosť P&G LifeLab bude otvorená v Cannes s novými produktmi a skúsenosťami s P&G, ako je napríklad Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, SK-II FutureX Smart Store, My Black is Beautiful a zážitok z virtuálnej reality od spoločnosti Verizon Media podporovaný obsahom z HuffPost.

„Teraz je viac ako kedykoľvek predtým dôležité, aby tí z nás, ktorý disponujú vplyvom, využili svoje schopnosti na pozitívny vplyv na svet. Som odhodlaný spájať ľudí, otvárať ich srdcia a mysle a pomáhať im vidieť vzájomné obavy a túžby,“ povedal spevák, spisovateľ, herec, aktivista a producent John Legend. „Môžeme zmeniť hru, keď hovoríme o spravodlivosti, komunite, rodine a spôsobe, akým môžu značky vytvárať produkty a podporovať konverzácie, vďaka ktorým je svet lepší. Som rád, že môžem spolupracovať so spoločnosťou, ktorá sa snaží byť silou pre dobro vo svete a vyvíja tvorivú prácu, ktorá vyvoláva myšlienky, ktoré budú viesť k zmene. “

„Veľké značky sú návyky pre spotrebiteľov - a značky P&G sú denné návyky až pre 5 miliárd spotrebiteľov na celom svete,“ povedala Arianna Huffington, zakladateľka a CEO spoločnosti Thrive Global. „Inovatívne partnerstvo spoločnosti Thrive Global so spoločnosťou P&G je zamerané na využitie každodenných zvykov spojených s produktmi P&G - ako napríklad čistenie zubov alebo výmena plienok - ako odrazový mostík pre mikro kroky spoločnosti Thrive, vedecky podložené spôsoby, ako znížiť stres, zlepšiť zdravie a zvýšiť výkonnosť. Behaviorálna veda ukazuje, že začleňovanie návykov - spájanie nového návyku s existujúcim zvykom tak, že sa stáva trvalo udržateľnou rutinou - je najrýchlejší spôsob, ako vybudovať nový zvyk a urobiť z neho rutinu. V čase bezprecedentného stresu a vyhorenia a epidémie duševného zdravia predstavuje naše partnerstvo nový a dôležitý spôsob, ako naplniť naše poslanie zlepšovať životy spotrebiteľov a pomáhať ľuďom viesť zdravšie, naplnenejšie životy prostredníctvom značiek a produktov, ktoré milujú a používajú. každý deň."

Tieto partnerstvá vychádzajú z nadácie P&G, ktorá bola založená minuly rok v Cannes:

Partnerstvo s Katie Couric Media, ktoré vytvorilo presvedčivé programy prostredníctvom ľudskosti v žurnalistike - vrátane profilov úspešných žien sponzorovaných značkami P&G Olay, Secret a Pantene, krátky film o očakávaniach žien s SK-II, nedávnym projektom s Gillette o výchove chlapcov, a inteligentný denný newsletter, Wake-Up Call, ktorý ponúka pohľady a komentáre k najlepším príbehom dňa a životným štýlom.

Minulý rok predstavila spoločnosť P&G aj The Queen Collective s Queen Latifah, Tribeca Studios a United Talent Agency, aby urýchlila rodovú a rasovú rovnosť za kamerou vytvorením a distribúciou filmov produkovaných multikultúrnymi ženskými režisérmi, počnúc B’Monet’s Ballet After Dark a If There is Light od Haley Elizabeth Andersonovej. Ide o krátke dokumenty, ktoré mali premiéru na filmovom festivale Tribeca.

A spoločnosť P&G spolupracuje s National Geographic a Global Citizen, aby vytvorila dokumentárny seriál ACTIVATE, ktorý zvyšuje povedomie o extrémnej chudobe, nerovnosti a environmentálnej udržateľnosti s cieľom zmobilizovať občanov sveta s cieľom udržať trvalú zmenu.

„Keď sa stýkame s kreatívnymi ľuďmi, ktorí veria v dôležitosť rovnosti a inklúzie, môžeme vytvárať príbehy, aké sme nikdy predtým nezažili - pretože kreativita miluje rozmanitosť,“ povedal Pritchard. „A keď prijmeme kreativitu prostredníctvom ľudstva, môžeme doslova zmeniť svet použitím našich hlasov nielen ako sily pre rast, ale ako sily pre dobro.“

O P&G LifeLab

Navštívte P&G Life Lab na Festivale Kreativity Cannes Lions 17. - 21. júna, v čase 09.30 - 17.30 H v Palais II. P&G LifeLab, ktorý pôvodne debutoval na výstave Consumer Electronics Show v januári 2019, je pohlcujúcim exponátom, ktorý ukazuje, ako kombinujeme prielomovú vedu a technológie s hlbokým pochopením pre spotrebiteľov, aby sme poskytli prepojené inovácie a skúsenosti, ktoré menia životy ľudí.

O spoločnosti P&G

Spoločnosť P&G slúži spotrebiteľom na celom svete jedným z najsilnejších portfólii dôveryhodných, kvalitných a popredných značiek ako sú Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa operácie v približne 70 krajinách po celom svete. Prosím navštívte http://www.pg.com ak chcete získať najnovšie informácie o spoločnosti P&G a jej značkách.

Digital Press Kit

https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/

Zdroj: Procter & Gamble

Kontakt:

Andrea Schoff

P&G Global Communications

schoff.ar@pg.com

+1-513-238-4154

Becky East

H&K Global Strategies

becky.east@hkstrategies.com

+44 207 413 3093

UPOZORNENIE:

Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring