Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 12. mája 2025 9:31
OTS: „Ovládni okamih": Hisense predstavuje novú kampaň na oslavu sponzorstva FIFA Club World Cup 2025™
Qingdao 12. mája (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná globálna značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, spustila novú kampaň na tému „Own the Moment" (Ovládni okamih), ktorá ilustruje, ako sa spoločné zážitky, napríklad očakávaný turnaj FIFA Club World Cup 2025™, môžu stať príležitosťou, ktorá nás spojí a prinesie nám do života viac radosti. Hisense je oficiálnym partnerom FIFA Club World Cup 2025™ a kampaň „Ovládni okamih" zodpovedá záväzku spoločnosti Hisense k inováciám a technológiám, ako aj snahe o majstrovského ducha pri budovaní podniku svetovej úrovne.
Hisense už dlho oslavuje túto „nádhernú hru". Okrem toho, že je oficiálnym partnerom FIFA Club World Cup 2025™, bola spoločnosť globálnym sponzorom dvoch majstrovstiev sveta FIFA World Cup™ a partnerom troch majstrovstiev Európy UEFA. Spolupráca s FIFA podčiarkuje záväzok Hisense dodávať priekopnícke domáce spotrebiče a technológie, ktoré môžu zlepšiť každodenný život.
Kampaň „Ovládni okamih" zdôrazňuje, ako najmodernejšie a inovatívne produkty a technológie spoločnosti Hisense spríjemňujú výnimočné chvíle fanúšikom po celom svete.
Fanúšikovia si môžu vychutnať všetko vzrušenie na ihrisku a energiu štadióna z pohodlia svojich obývačiek vďaka 100-palcovému televízoru Hisense U7 a projektoru Hisense C2 Ultra. Ultra plynulé, sýte farby a hlboko pohlcujúci audiovizuálny výkon 100-palcového televízora Hisense U7 a živé farby a ostré detaily projektora C2 Ultra vdýchnu život dianiu na turnaji. Akoby ste sa pozerali z toho najlepšieho miesta na štadióne.
Smädní športoví fanúšikovia si obľúbia chladničku PureFlat Smart Series, ktorá obsahuje praktický dávkovač ľadu a vody. Zmestí sa do nej množstvo občerstvenia pre priateľov a rodinu, ktorí sa zídu, aby sledovali zápasy svojich obľúbených tímov. Klimatizácia Hisense Uni Series umožňuje používateľom zachovať chladnú hlavu a sústrediť sa na hru, pretože jej ovládacie systémy Smart Eye a TMS automaticky upravujú teplotu, vlhkosť, rýchlosť a smer prúdenia vzduchu podľa pohybu osôb.
Spoločnosť Hisense sa snaží pomôcť fanúšikom „ovládnuť okamih" a užiť si FIFA Club World Cup 2025™, čím upevňuje svoju značku medzi fanúšikmi najpopulárnejšieho športu na svete.
Kliknite sem a spoločne „ovládnite okamih": https://youtu.be/xkFiT7zB6ow?si=Eu_cw6f4aNxXCalM
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorá pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na výrobu vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných riešení IT. Podľa údajov od Omdia je Hisense celosvetovo na 2. mieste v celkových dodávkach televízorov (2022 – 2024) a celosvetovo na 1. mieste v segmente 100-palcových a väčších televízorov (2023 – 2024). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense v rámci udržiavania kontaktu s publikom po celom svete zaviazala podporovať globálne športové partnerstvá.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2684302/Hisense__Own_Moment__Campaign.jpg
Video: https://www.youtube.com/watch?v=xkFiT7zB6ow
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.