OTS: Oral-B ® predstavuje na veľtrhu Mobile World Congress 2015 aplikáciu...

TASR, 2. marca 2015 21:02

Oral-B ® predstavuje na veľtrhu Mobile World Congress 2015 aplikáciu s novou technológiou

Barcelona 2. marca (TASR/OTS) – Revolučná zubná kefka Oral-B s podporou Bluetooth a s aplikáciou, ktorá pomáha meniť zlé návyky v oblasti starostlivosti o chrup Oral-B, svetová jednotka v oblasti starostlivosti o ústnu dutinu, predstaví na veľtrhu GSMA Mobile World Congress 2015 v španielskej Barcelone svoju vylepšenú aplikáciu, ktorá vďaka prepojeniu so špičkovými zubnými kefkami firmy Oral-B umožňuje používateľom jednoducho si vytvoriť správne návyky čistenia zubov pod odborným dohľadom. Oral-B neustále inovuje a prispôsobuje svoju aplikáciu Oral-B App potrebám zákazníkov. Táto aplikácia už dnes mení zlé návyky používateľov pri čistení zubov vďaka prepojeniu s elektrickým zubnou kefkou s podporou technológie Bluetooth, ako aj vďaka osobným programom starostlivosti o chrup Dental Care Journeys a Professional Guidance. Oral-B navyše predstavila nové rozhranie API aplikácie Oral-B App a novú sadu softvéru pre vývojárov (SDK), ktoré budú k dispozícii od októbra 2015 a ktoré používateľom ponúknu ďalšie online služby starostlivosti o ústnu dutinu vďaka novovytvoreným aplikáciám od tretích strán.

Od predstavenia produktového radu SmartSeries a aplikácie Oral-B App na minuloročnom veľtrhu Mobile World Congress ukazujú počiatočné štatistiky na to, že v mnohých oblastiach došlo u používateľov k zlepšeniu starostlivosti o chrup. Dáta z aplikácie ukazujú, že používatelia elektrických zubných kefiek Oral-B si teraz čistia zuby priemerne po dobu 2:24 minút. To je o 60 sekúnd dlhšie, než je priemerný čas čistenia zubov u ľudí používajúcich manuálne zubné kefky [1]. Navyše viac ako polovica používateľov okrem vlastného čistenia používa aj čistenie medzizubných priestorov, výplach dutiny ústnej či čistenie jazyka. Na základe spojenia týchto štatistík a spätnej väzby od používateľov tak spoločnosť Oral-B usudzuje, že používatelia si čistia zuby dlhšie, menšou silou a zároveň viac dodržiavajú odporúčania odborníkov na starostlivosť o chrup.

Štatistiky starostlivosti o chrup z elektrickej zubnej kefky radu Oral-B SmartSeries a z používania aplikácie[2] · Celkovo 83 % čistenia zubov trvá dlhšie ako 2 minúty, pričom celková priemerná doba trvania jedného čistenie zubov je 2:24 minúty. · Od svojho spustenia má aplikácia Oral-B takmer 300 000 prevzatí, pričom 87 % z nich predstavujú aktívni používatelia (podľa údajov za december 2014). · Približne pri 60 % čistenia zubov používatelia využívajú aj pripomenutie z aplikácie a čistia si medzizubné priestory dentálnou niťou, vykonávajú výplach úst a čistenie jazyka. Vďaka tomu získavajú lepšie návyky v oblasti starostlivosti o chrup. · Elektrické zubné kefky radu Oral-B SmartSeries s aplikáciou Oral-B pomáhajú používateľom k lepšiemu čisteniu zubov vo všetkých zubných kvadrantoch a častiach úst.

"Spätná väzba od našich zákazníkov a údaje z našej aplikácie nám umožňujú stále zlepšovať a udržiavať správne postupy čistenia zubov, pričom tieto údaje používame ako zdroj inšpirácie aj naďalej investovať a inovovať v tejto oblasti," povedal Stephen Squire, globálny riaditeľ firmy P&G pre značky. "V spolupráci s odborníkmi na starostlivosť o chrup a so spotrebiteľmi tak značka Oral-B vytvorila novú generáciu produktov na čistenie zubov, ktorá využíva osobné ciele jednotlivých používateľov vrátane ich jedinečných potrieb a zábavnou formou im tak umožňuje zabezpečiť si tú najlepšiu možnú starostlivosť o chrup mimo zubárske kreslo."

Po roku spolupráce so zákazníkmi a odborníkmi na starostlivosť o chrup sa firma Oral-B rozhodla aplikáciu vylepšiť a ponúknuť zákazníkom ešte lepšie personalizované služby. Používatelia elektrických zubných kefiek Oral-B si teraz môžu vybrať rôzne spôsoby plnenia svojich cieľov v oblasti starostlivosti o chrup a prostredníctvom aplikácie získavať konkrétne odporúčania a spätnú väzbu. Zmyslom týchto zlepšení je zabezpečenie toho, aby používatelia dôslednejšie dodržiavali odporúčania svojich dentálnych hygienikov medzi jednotlivými návštevami ordinácie prostredníctvom našej aplikácie.

Osobné programy starostlivosti o chrup:  · Každý osobný program starostlivosti o chrup (Dental Care Journey) je na mieru šitý konkrétnemu používateľovi a umožňuje mu dosiahnuť stanovené ciele, nech už ide o belšie zuby na nadchádzajúcu svadbu alebo o svieži dych pre milovníkov jedla.   · Osobné programy podporujú aktivitu používateľov a umožňujú im vytvoriť si počas vopred nastavenej doby správne návyky čistenia zubov. Navyše ponúkajú aj odporúčania na súvisiace produkty, ktoré sú na splnenie stanovených cieľov pre daného užívateľa najvhodnejšie. · Používatelia si môžu vybrať z piatich osobných programov starostlivosti o chrup: Svieži dych (Fresh Breath), Boj proti plaku (Plaque Fighter), Belšie zuby (Whitening), Zdravé ďasná (Gum Health) alebo Starostlivosť o strojčeky (Ortho Care). Odborné poradenstvo: · Odborníci na čistenie zubov môžu do aplikácie nastaviť napríklad zameranie na čistenie konkrétnych oblastí ústnej dutiny, vybrať vhodné postupy pre konkrétny stav chrupu a nahrať pacientom jednoduché a zrozumiteľné pokyny, ktoré majú pacienti doma dodržiavať. · Odborník na čistenie zubov môže prostredníctvom aplikácie takisto odporučiť konkrétne produkty starostlivosti o chrup na základe konkrétnych potrieb pacienta. · Pacienti môžu zdieľať údaje a štatistiky o tom ako dodržiavajú predpísané postupy so svojím dentálnym hygienikom alebo zubným lekárom prostredníctvom elektronickej pošty. Vďaka tomu môžu nielen sledovať či dodržiavajú správne postupy čistenia zubov, ale aj s odborníkmi prediskutovať možnosti zlepšenia, čo im umožní ďalšie skvalitnenie starostlivosti o chrup.

Ku koncu roka 2015 potom aplikácia umožní používateľom (na dobrovoľnej báze) nechať si zaradiť svoje informácie o starostlivosti o chrup do iných aplikácií zameraných na starostlivosť o chrup, všetko prostredníctvom rozhrania API. Tým sa otvára ďalší priestor pre používateľov, ktorí budú môcť kompletne monitorovať zdravie svojho chrupu a súčasne sa tu otvára aj príležitosť používateľov odmeňovať za dobré a správne čistenie zubov prostredníctvom rôznych bonusových programov. Firma Oral-B pracuje na tom, aby mohla vývojárom aplikácií umožniť vytváranie nových aplikácií s možnosťou nahrávania dát o čistení zubov jednotlivých používateľov. Ak máte záujem o spoluprácu, napíšte na e-mail: sdk@oralb.com.

Značka Oral-B predstaví tieto novinky v inovačnom mestečku Innovation City počas veľtrhu Mobile World Congress, aby umožnila účastníkom veľtrhu vyskúšať si technológie Oral-B pri digitálnych staniciach na čistenie zubov pod dohľadom odborníkov na čistenie zubov.

"Inovačné mestečko GSMA Innovation City ukazuje ako špičkové mobilné technológie menia náš život k lepšiemu a teší nás, že firma Oral-B s nami už druhý rok za sebou spolupracuje a predstaví v jeho rámci svoje technológie v oblasti starostlivosti o zdravie chrupu," povedal Michael O'Hara, marketingový riaditeľ firmy GSMA. "Mobilné technológie menia život miliardám ľudí po celom svete, a to vo všetkých oblastiach, od oblečenia po zdravie a fitness. Oral-B je toho ukážkovým príkladom a sme radi, že ich môžeme opäť v našom mestečku privítať."

Elektrická zubná kefka Oral-B SmartSeries s technológiou Bluetooth 4.0 je teraz v predaji na viac ako 20 trhoch západnej Európy, Severnej Ameriky a Ázie. Do leta 2015 bude táto kefka k dispozícii na takmer 50 globálnych trhoch. V lete 2015 budú tiež o technológiu Bluetooth rozšírené produktové rady Oral-B Pro 5 000 a 5 800. Vďaka tomu si zákazník bude môcť vybrať viac interaktívnych produktov v rôznych cenových reláciách. Aplikácia Oral-B App 3.0 bude k dispozícii na prevzatie zadarmo pre operačné systémy iOS a Android, a to už v lete 2015.

Ďalšie informácie o elektrických zubných kefkách Oral-B s technológiou Bluetooth 4.0 nájdete na webovej lokalite oralb.co.uk.

O spoločnosti Oral-B Oral-B® je svetovou jednotkou v oblasti elektrických zubných kefiek s tržbami prevyšujúcimi 5 miliárd dolárov. Značka je súčasťou skupiny Procter & Gamble Company a ponúka manuálne aj elektrické zubné kefky pre deti i dospelých, produkty na výplach ústnej dutiny a produkty na čistenie medzizubných priestorov, ako sú napríklad dentálne nite. V USA a v mnohých ďalších krajinách používa manuálne zubné kefky značky Oral-B® viac zubných lekárov než produkty iných firiem.

O spoločnosti Procter & Gamble P&G slúži so svojimi značkami približne piatim miliardám ľudí po celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality s vedúcim postavením na trhu, medzi ktoré patria aj Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Skupina spoločností P&G má prevádzky približne v 70 krajinách po celom svete. Najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke http://www.pg.com. [1] British Dental Health Foundation (Britská nadácia pre starostlivosť o zdravie zubov). 25. mája 2010. Prevzaté z webovej stránky http://www.dentalhealth.org/news/details/399 [2] IconMobile December Quarterly Report, 2014 (Štvrťročná správa IconMobile z decembra 2014)

KONTAKT: Kris Parlett, P&G, +1 937-671-9112, parlett.kr@pg.com; Jessica Spano, MSLGROUP, +1 646-500-7654, jessica.spano@mslgroup.com

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

TASR/OTS rsc

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring