Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. marca 2015 21:02
Oral-B ® predstavuje na veľtrhu Mobile World Congress 2015 aplikáciu s novou technológiou
Barcelona 2. marca (TASR/OTS) – Revolučná zubná kefka Oral-B s podporou Bluetooth a s aplikáciou, ktorá pomáha meniť zlé návyky v oblasti starostlivosti o chrup Oral-B, svetová jednotka v oblasti starostlivosti o ústnu dutinu, predstaví na veľtrhu GSMA Mobile World Congress 2015 v španielskej Barcelone svoju vylepšenú aplikáciu, ktorá vďaka prepojeniu so špičkovými zubnými kefkami firmy Oral-B umožňuje používateľom jednoducho si vytvoriť správne návyky čistenia zubov pod odborným dohľadom. Oral-B neustále inovuje a prispôsobuje svoju aplikáciu Oral-B App potrebám zákazníkov. Táto aplikácia už dnes mení zlé návyky používateľov pri čistení zubov vďaka prepojeniu s elektrickým zubnou kefkou s podporou technológie Bluetooth, ako aj vďaka osobným programom starostlivosti o chrup Dental Care Journeys a Professional Guidance. Oral-B navyše predstavila nové rozhranie API aplikácie Oral-B App a novú sadu softvéru pre vývojárov (SDK), ktoré budú k dispozícii od októbra 2015 a ktoré používateľom ponúknu ďalšie online služby starostlivosti o ústnu dutinu vďaka novovytvoreným aplikáciám od tretích strán.
Od predstavenia produktového radu SmartSeries a aplikácie Oral-B App na minuloročnom veľtrhu Mobile World Congress ukazujú počiatočné štatistiky na to, že v mnohých oblastiach došlo u používateľov k zlepšeniu starostlivosti o chrup. Dáta z aplikácie ukazujú, že používatelia elektrických zubných kefiek Oral-B si teraz čistia zuby priemerne po dobu 2:24 minút. To je o 60 sekúnd dlhšie, než je priemerný čas čistenia zubov u ľudí používajúcich manuálne zubné kefky [1]. Navyše viac ako polovica používateľov okrem vlastného čistenia používa aj čistenie medzizubných priestorov, výplach dutiny ústnej či čistenie jazyka. Na základe spojenia týchto štatistík a spätnej väzby od používateľov tak spoločnosť Oral-B usudzuje, že používatelia si čistia zuby dlhšie, menšou silou a zároveň viac dodržiavajú odporúčania odborníkov na starostlivosť o chrup.
Štatistiky starostlivosti o chrup z elektrickej zubnej kefky radu Oral-B SmartSeries a z používania aplikácie[2] · Celkovo 83 % čistenia zubov trvá dlhšie ako 2 minúty, pričom celková priemerná doba trvania jedného čistenie zubov je 2:24 minúty. · Od svojho spustenia má aplikácia Oral-B takmer 300 000 prevzatí, pričom 87 % z nich predstavujú aktívni používatelia (podľa údajov za december 2014). · Približne pri 60 % čistenia zubov používatelia využívajú aj pripomenutie z aplikácie a čistia si medzizubné priestory dentálnou niťou, vykonávajú výplach úst a čistenie jazyka. Vďaka tomu získavajú lepšie návyky v oblasti starostlivosti o chrup. · Elektrické zubné kefky radu Oral-B SmartSeries s aplikáciou Oral-B pomáhajú používateľom k lepšiemu čisteniu zubov vo všetkých zubných kvadrantoch a častiach úst.
"Spätná väzba od našich zákazníkov a údaje z našej aplikácie nám umožňujú stále zlepšovať a udržiavať správne postupy čistenia zubov, pričom tieto údaje používame ako zdroj inšpirácie aj naďalej investovať a inovovať v tejto oblasti," povedal Stephen Squire, globálny riaditeľ firmy P&G pre značky. "V spolupráci s odborníkmi na starostlivosť o chrup a so spotrebiteľmi tak značka Oral-B vytvorila novú generáciu produktov na čistenie zubov, ktorá využíva osobné ciele jednotlivých používateľov vrátane ich jedinečných potrieb a zábavnou formou im tak umožňuje zabezpečiť si tú najlepšiu možnú starostlivosť o chrup mimo zubárske kreslo."
Po roku spolupráce so zákazníkmi a odborníkmi na starostlivosť o chrup sa firma Oral-B rozhodla aplikáciu vylepšiť a ponúknuť zákazníkom ešte lepšie personalizované služby. Používatelia elektrických zubných kefiek Oral-B si teraz môžu vybrať rôzne spôsoby plnenia svojich cieľov v oblasti starostlivosti o chrup a prostredníctvom aplikácie získavať konkrétne odporúčania a spätnú väzbu. Zmyslom týchto zlepšení je zabezpečenie toho, aby používatelia dôslednejšie dodržiavali odporúčania svojich dentálnych hygienikov medzi jednotlivými návštevami ordinácie prostredníctvom našej aplikácie.
Osobné programy starostlivosti o chrup: · Každý osobný program starostlivosti o chrup (Dental Care Journey) je na mieru šitý konkrétnemu používateľovi a umožňuje mu dosiahnuť stanovené ciele, nech už ide o belšie zuby na nadchádzajúcu svadbu alebo o svieži dych pre milovníkov jedla. · Osobné programy podporujú aktivitu používateľov a umožňujú im vytvoriť si počas vopred nastavenej doby správne návyky čistenia zubov. Navyše ponúkajú aj odporúčania na súvisiace produkty, ktoré sú na splnenie stanovených cieľov pre daného užívateľa najvhodnejšie. · Používatelia si môžu vybrať z piatich osobných programov starostlivosti o chrup: Svieži dych (Fresh Breath), Boj proti plaku (Plaque Fighter), Belšie zuby (Whitening), Zdravé ďasná (Gum Health) alebo Starostlivosť o strojčeky (Ortho Care). Odborné poradenstvo: · Odborníci na čistenie zubov môžu do aplikácie nastaviť napríklad zameranie na čistenie konkrétnych oblastí ústnej dutiny, vybrať vhodné postupy pre konkrétny stav chrupu a nahrať pacientom jednoduché a zrozumiteľné pokyny, ktoré majú pacienti doma dodržiavať. · Odborník na čistenie zubov môže prostredníctvom aplikácie takisto odporučiť konkrétne produkty starostlivosti o chrup na základe konkrétnych potrieb pacienta. · Pacienti môžu zdieľať údaje a štatistiky o tom ako dodržiavajú predpísané postupy so svojím dentálnym hygienikom alebo zubným lekárom prostredníctvom elektronickej pošty. Vďaka tomu môžu nielen sledovať či dodržiavajú správne postupy čistenia zubov, ale aj s odborníkmi prediskutovať možnosti zlepšenia, čo im umožní ďalšie skvalitnenie starostlivosti o chrup.
Ku koncu roka 2015 potom aplikácia umožní používateľom (na dobrovoľnej báze) nechať si zaradiť svoje informácie o starostlivosti o chrup do iných aplikácií zameraných na starostlivosť o chrup, všetko prostredníctvom rozhrania API. Tým sa otvára ďalší priestor pre používateľov, ktorí budú môcť kompletne monitorovať zdravie svojho chrupu a súčasne sa tu otvára aj príležitosť používateľov odmeňovať za dobré a správne čistenie zubov prostredníctvom rôznych bonusových programov. Firma Oral-B pracuje na tom, aby mohla vývojárom aplikácií umožniť vytváranie nových aplikácií s možnosťou nahrávania dát o čistení zubov jednotlivých používateľov. Ak máte záujem o spoluprácu, napíšte na e-mail: sdk@oralb.com.
Značka Oral-B predstaví tieto novinky v inovačnom mestečku Innovation City počas veľtrhu Mobile World Congress, aby umožnila účastníkom veľtrhu vyskúšať si technológie Oral-B pri digitálnych staniciach na čistenie zubov pod dohľadom odborníkov na čistenie zubov.
"Inovačné mestečko GSMA Innovation City ukazuje ako špičkové mobilné technológie menia náš život k lepšiemu a teší nás, že firma Oral-B s nami už druhý rok za sebou spolupracuje a predstaví v jeho rámci svoje technológie v oblasti starostlivosti o zdravie chrupu," povedal Michael O'Hara, marketingový riaditeľ firmy GSMA. "Mobilné technológie menia život miliardám ľudí po celom svete, a to vo všetkých oblastiach, od oblečenia po zdravie a fitness. Oral-B je toho ukážkovým príkladom a sme radi, že ich môžeme opäť v našom mestečku privítať."
Elektrická zubná kefka Oral-B SmartSeries s technológiou Bluetooth 4.0 je teraz v predaji na viac ako 20 trhoch západnej Európy, Severnej Ameriky a Ázie. Do leta 2015 bude táto kefka k dispozícii na takmer 50 globálnych trhoch. V lete 2015 budú tiež o technológiu Bluetooth rozšírené produktové rady Oral-B Pro 5 000 a 5 800. Vďaka tomu si zákazník bude môcť vybrať viac interaktívnych produktov v rôznych cenových reláciách. Aplikácia Oral-B App 3.0 bude k dispozícii na prevzatie zadarmo pre operačné systémy iOS a Android, a to už v lete 2015.
Ďalšie informácie o elektrických zubných kefkách Oral-B s technológiou Bluetooth 4.0 nájdete na webovej lokalite oralb.co.uk.
O spoločnosti Oral-B Oral-B® je svetovou jednotkou v oblasti elektrických zubných kefiek s tržbami prevyšujúcimi 5 miliárd dolárov. Značka je súčasťou skupiny Procter & Gamble Company a ponúka manuálne aj elektrické zubné kefky pre deti i dospelých, produkty na výplach ústnej dutiny a produkty na čistenie medzizubných priestorov, ako sú napríklad dentálne nite. V USA a v mnohých ďalších krajinách používa manuálne zubné kefky značky Oral-B® viac zubných lekárov než produkty iných firiem.
O spoločnosti Procter & Gamble P&G slúži so svojimi značkami približne piatim miliardám ľudí po celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality s vedúcim postavením na trhu, medzi ktoré patria aj Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Skupina spoločností P&G má prevádzky približne v 70 krajinách po celom svete. Najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke http://www.pg.com. [1] British Dental Health Foundation (Britská nadácia pre starostlivosť o zdravie zubov). 25. mája 2010. Prevzaté z webovej stránky http://www.dentalhealth.org/news/details/399 [2] IconMobile December Quarterly Report, 2014 (Štvrťročná správa IconMobile z decembra 2014)
KONTAKT: Kris Parlett, P&G, +1 937-671-9112, parlett.kr@pg.com; Jessica Spano, MSLGROUP, +1 646-500-7654, jessica.spano@mslgroup.com
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
TASR/OTS rsc