OTS: Obchodné siete vzdelávajú spotrebitelia

TASR, 5. septembra 2012 9:48

Bratislava 5. septembra (TASR/OTS) - Do Projektu "Kvalita z našich regiónov", zameraného na podporu kúpy domácich produktov, sa zapojila už väčšina obchodných sietí pôsobiacich na Slovensku.

Siete BILLA, Carrefour, COOP Jednota Slovensko, Hypernova, Kaufland a Tesco prostredníctvom svojich letákov, časopisov vzdelávajú spotrebiteľa, prečo je dôležité nakupovať to, čo sa na Slovensku vypestuje a vyrobí. Zviditeľňovaním výrobkov označených logom "Kvalita z našich regiónov" v mieste predaja je cesta na zvýšenie podielu predaja domácich výrobkov. Partnerov Projektu pribúda aj z radu výrobcov a pestovateľov. Do jesennej kampane Projektu "Kvalita z našich regiónov", nazvanej Zlaté dno, sa zapojila spoločnosť Zeleninárska a Novofruct.

Spoločnosť Zeleninárska sa profiluje hlavne ako dodávateľ zemiakov a cibule, ale už jej názov znamená, že si nekladie hranice v sortimente čerstvej zeleniny a v prípade vhodnej príležitosti sa bude snažiť rozšíriť sortiment o ostatné produkty, pričom bude neustále hľadať nové spôsoby jej odbytu.

Novofruct, Nové Zámky je tradičná konzerváreň, ktorá je spracovateľom čerstvého ovocia, zeleniny a mäsa. Jej finálnymi produktmi sú dojčenská výživa (ovocná a zeleninová), dojčenské pokrmy, ovocné a zeleninové konzervy, mäsové nátierky a hotové jedlá.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

ji pop

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring