Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 19. júna 2025 10:15
Bratislava 19. júna (TASR/OTS) - Komunikačná agentúra DIVINO si do svojho portfólia pripísala ďalšieho významného klienta. Od apríla prebrala zodpovednosť za PR komunikáciu spoločnosti METRO Slovakia. Spoluprácu odštartujú kampaňou o lokálnych dodávateľoch veľkoobchodu.
Prvá spoločná kampaň bude zameraná na predstavenie príbehov slovenských producentov, pestovateľov a farmárov, s ktorými METRO spolupracuje. Jej cieľom je posilniť povedomie o význame lokálnych produktov v slovenskej gastronómii, podporiť dlhodobých dodávateľov METRO a zároveň osloviť nových k spolupráci.
„Z nového klienta máme úprimnú radosť – je to značka, ktorá dlhodobo rezonovala na našom vision boarde. Sme radi, že budeme môcť byť pri rozvoji ich PR komunikácie a podieľať sa na kampaniach, ktoré majú zmysel. Tešíme sa na všetko, čo nás čaká,“ hovorí Martina Kosturková, Account Director agentúry DIVINO.
Ambíciou agentúry je zrkadliť METRO Slovakia a byť profesionálnym partnerom tak, ako je METRO profesionálnym partnerom pre podnikateľov.
„Spoluprácu s agentúrou DIVINO sme otvorili pri našom vzdelávacom projekte METRO akadémia. Na túto skúsenosť nadväzujeme a spoločne budeme rozvíjať konzistentnú PR komunikáciu, ktorá bude reflektovať hodnoty značky METRO. Veríme, že týmto spôsobom posilníme povedomie o spoločnosti METRO aj o našej dlhodobej podpore lokálneho trhu,“ hovorí Zuzana Mózesová Ádámová, Head of Marketing METRO Slovakia.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.