Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. mája 2025 13:27
Bratislava 21. mája (TASR/OTS) - Značka CRIVIT spúšťa prvú medzinárodnú kampaň „FIND YOUR MOVE“. Tá prináša radosť z pohybu na televízne obrazovky, sociálne siete a do predajní Lidl vo viac ako 30 krajinách. K pohybu vyzýva zákazníkov aj vynovený Lidl Online Shop. Pre CRIVIT ide o rozhodujúci krok na ceste stať sa najsilnejšou značkou pohybu v Európe.
Zažite pohyb novým spôsobom
Cieľom kampane CRIVIT je opäť nadchnúť ľudí pre pohyb, pretože šport a fyzická aktivita sú čoraz viac zanedbávané. V súčasnosti mnohí ľudia trávia čas za pracovným stolom alebo hľadajú rozptýlenie na smartfónoch. CRIVIT inšpiruje ľudí, aby vnímali pohyb ako zdroj radosti a energie. Kampaň zachytáva širokú škálu športov a aktivít, ako sú fitness, cyklistika, kempovanie, beh, zábavné a tímové aktivity, zimné a vodné športy, čím pokrýva bohatú ponuku produktov CRIVIT.
CRIVIT FIND YOUR MOVE | Lidl Slovensko: https://www.youtube.com/watch?v=zI2qAN8wsEQ
Nová identita značky: Zameranie na aktivitu a radosť
Ide o začiatok samostatného pôsobenia značky CRIVIT. Značka predstavuje komplexný prístup, ktorý sa zameriava na zábavu, ľahkosť a uvedomelý životný štýl - nie na tlak podať výkon. CRIVIT povzbudzuje ľudí, aby vyskúšali nové športy a vytvorili si vlastnú pohybovú rutinu. Či už ste začiatočník alebo aktívny športovec, CRIVIT pomáha každému, aby sa cvičenie stalo neoddeliteľnou súčasťou života. Koniec koncov, cvičenie je rovnako individuálne ako každý z nás a je kľúčom k osobnej pohode.
"CRIVIT sa stáva nezávislou značkou, ktorá prináša cvičenie pre každého - s najlepším pomerom ceny a kvality a jasným zameraním na ľudí. S ústredným posolstvom „FIND YOUR MOVE“ a medzinárodnou kampaňou nasledujeme dlhodobú víziu: etablovať CRIVIT ako najsilnejšiu značku pohybu v Európe," hovorí Martin Alles, vedúci značky Lidl International.
Zjednotenie pre bezproblémové nakupovanie
Nová orientácia značky je integrovaná do omnichannel stratégie spoločnosti Lidl: Predajne Lidl vo viac ako 30 krajinách ponúkajú vysokokvalitné športové oblečenie a vybavenie CRIVIT. Zároveň sa v Nemecku, Francúzsku, Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Holandsku a Belgicku spúšťa redizajn internetového obchodu Lidl Online Shop. Zákazníci tu nájdu nielen produkty, ale aj inšpiráciu a hodnotný obsah o značke CRIVIT a spotrebnom tovare Lidla.
"Sme hrdí na to, že môžeme byť súčasťou úspešného príbehu CRIVIT. Veríme v silu tejto výnimočnej značky a v jej potenciál inšpirovať ľudí k aktívnejšiemu životnému štýlu, a to za najlepšiu cenu," dodáva Ivan Udiljak, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.
O značke CRIVIT
Značka CRIVIT, ktorú nájdete v Lidli, ponúka jedinečný sortiment športového oblečenia a vybavenia pre rôzne aktivity a športy. Či už ide o fitness, cyklistiku, kempovanie, beh, zábavu a tímové aktivity, zimné alebo vodné športy, CRIVIT ponúka všetko pre aktívny životný štýl. A to v najlepšom pomere cena a výkon. Ako partner, ktorý motivuje ľudí k pohybu, sa CRIVIT zameriava na osobnú pohodu a inšpiruje každého, aby bol aktívny svojím vlastným a jedinečným spôsobom. Cvičenie. Šport. Osobná pohoda. So značkou CRIVIT. Viac informácií o CRIVIT nájdete na https://www.lidl.sk/c/sport-a-volny-cas/s10067763.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.