Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 7. marca 2017 9:34
OTS: NEWTON Media ako prvá agentúra na Slovensku spúšťa monitoring televíznych a rozhlasových relácií takmer v reálnom čase
Bratislava 7. marca (TASR-OTS) - Spoločnosť NEWTON Media prináša na trh novú službu, ktorá umožní klientom sledovať medializáciu svojej značky, spoločnosti, či predstaviteľa pár minút po odvysielaní rozhlasovej i televíznej reportáže. Služba TVR Alerts dokáže pomocou technológie voice/video-to-text rozpoznať kľúčové slová a z vysielania vytvoriť trojminútovú nahrávku, ktorú následne posiela na mobil alebo e-mail užívateľa. Novinka, s ktorou prichádza spoločnosť v týchto dňoch, je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu a komunikácie. Umožňuje zachytiť všetko podstatné takmer v tom istom čase, ako na tému upriamia pozornosť samotné médiá. Zodpovední pracovníci tak môžu ihneď reagovať a zabrániť tak možným negatívnym dopadom krízovej komunikácie. Trojminútový záznam z vysielania sa klientom odosiela formou prelinku cez sms alebo emailom najneskôr do 20 minút od odvysielania reportáže. Pri nahrávke sa zobrazuje dátum a čas vysielania, televízna/rozhlasová stanica, názov relácie, téma a samotné kľúčové slovo. Nahrávky sú klientom k dispozícii sedem dní od vysielania, potom sa vybrané relácie spolu s prepismi ukladajú do archívu. „Výhoda TVR Alerts spočíva najmä v tom, že klienti vedia veľmi rýchlo zachytiť, čo o nich hovoria médiá. My sledujeme ich mediálnu publicitu a klienti môžu svoj čas sústrediť na prípadne ďalšie kroky ich komunikačnej stratégie, hovorí Valéria Polovková, CEO NEWTON Media Slovenská republika. Zároveň dopĺňa, že trojminútová video/audio nahrávka uvedie užívateľa do kontextu zmienky takmer ihneď, ako si ju užívateľ spustí. Cieľom tejto služby je teda šetriť čas svojim klientom. Služba TVR Alerts je súčasťou aplikácie NewtonOne, v rámci ktorej majú klienti prístup k ďalším službám - monitoringu médií, mediálnemu archívu a rôznym analytickým nástrojom, ktorými vedia merať svoju mediálnu publicitu. Klienti majú možnosť sledovať obsah viac ako 100 000 mediálnych správ z tradičných, internetových a sociálnych médií. V súčasnej dobe prichádza NEWTON Media s prvou verziou služby, ktorú ponúka aj na českom, poľskom a chorvátskom trhu. NEWTON Media, s.r.o Spoločnosť NEWTON Media je najväčším poskytovateľom služieb v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz v strednej Európe. Od roku 1995 pôsobí na českom trhu, svoje pobočky postupne rozširovala na Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine a Macedónii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývajú oblasť tradičných médií, internetu a sociálnych sietí. Spoločnosť disponuje najväčším mediálnym archívom v strednej Európe, ktorý siaha až do roku 1996. Portfólio služieb s pridanou hodnotou zahŕňa strategické poradenstvo a návrhy a odporúčania s cieľom pomáhať klientom posilniť ich konkurencieschopnosť. Je členom medzinárodných asociácií FIBEP a AMEC, ktoré združujú spoločnosti pôsobiace v oblasti monitoringu médií a mediálnych analýz. Viac informácií nájdete na webovej stránke spoločnosti www.newtonmedia.sk.
Kontakt pre médiá: Mgr. Valéria Pernišová PR & Marketing Manager T: 00421 917 370 755 valeria.pernisova@newtonmedia.sk
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt