Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. júla 2025 16:04
Bratislava 2. júla (TASR/OTS) - Trofej napokon získali mladí Angličania, no šampionát UEFA U21 EURO 2025 priniesol nespočetné množstvo zážitkov a emócií pre všetkých.
Slovensko má za sebou sedemnásť dní plných futbalu, na ktoré bude dlho spomínať. Emócie na tribúnach i na ihrisku, splnené sny najmenších nadšencov, fanúšikovia mnohých generácií na jednom mieste. Toto všetko priniesol európsky turnaj do našej krajiny. Lidl ako generálny partner Slovenského futbalového zväzu a zároveň oficiálny národný sponzor Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov stál pri každom z týchto nezabudnuteľných momentov.
Najväčšie športové podujatie na Slovensku predstavilo budúce európske futbalové superhviezdy a bolo výnimočnou udalosťou nielen pre slovenský šport, ale aj pre ľudí. Vďaka partnerstvu Lidl ukázal, že futbal je omnoho viac ako hra a spojil státisíce fanúšikov bez ohľadu na vek, pohlavie, pôvod či jazyk.
„V rámci tohto partnerstva sme vyslali jasný signál, že mladí ľudia si zaslúžia našu podporu a pozornosť. Sme veľmi hrdí, že sme mohli byť súčasťou takéhoto výnimočného podujatia a spojiť fanúšikov naprieč celým Slovenskom prostredníctvom pestrých sprievodných aktivít,“ uviedol Branislav Brzula, obchodný riaditeľ Lidla pre starostlivosť o zákazníkov.
https://youtu.be/JXVbUHkSM-U?feature=shared
UEFA U21 EURO 2025 prinieslo historický okamih, keď sa prvýkrát celý šampionát konal výhradne na území jednej krajiny. Zápasy sa odohrali v 8 mestách naprieč celým Slovenskom. Počas celého turnaja boli v týchto mestách pripravené Lidl Fan zóny, v ktorých sa fanúšikovia mohli zapojiť do rôznych aktivít a naplno si vychutnať futbalovú atmosféru. Nechýbalo ani čerstvé a zdravé občerstvenie z Lidla. Pre fanúšikov si však reťazec toho pripravil omnoho viac.
Nezabudnuteľné zážitky
Počas šampionátu sa ľudia mohli zapojiť do viacerých súťaží diskontu. Vďaka jednej z nich Lidl v spolupráci s organizačným výborom ME doprial nezabudnuteľný zážitok 72 deťom, ktoré robili oficiálny sprievod profesionálnych hráčov. Členmi sprievodu boli deti vo veku od 5 do 8 rokov bez ohľadu na pohlavie či pôvod.
„Náš syn bol unesený a má zážitok na celý život. Prajem to všetkým malým futbalovým nadšencom, je to krásny a nezabudnuteľný zážitok. Ešte raz ďakujeme veľmi pekne,“ povedal jeden z rodičov výhercov. „Boli to veľké emócie pre nás rodičov, ani si neviem predstaviť, čo prežívali všetky deti na ihrisku. Ďakujeme za krásnu súťaž, synovi sa splnil jeden z jeho futbalových snov,“ doplnila mamička malého fanúšika.
Zaujímavosťou je, že dve z týchto detičiek si výnimočný zážitok vychutnali už druhýkrát. Minulý rok sa im totiž podarilo zvíťaziť v obdobnej súťaži Lidla a vycestovali tak do Nemecka na UEFA EURO 2024, kde sa pripojili k najlepším európskym futbalistom.
Futbal a Lidl sú pre všetkých
Okrem súťaží pre svojich zákazníkov išiel diskont ešte ďalej a doprial futbalové zážitky aj tým, pre ktorých sú takéto momenty ešte o čosi vzácnejšie. Partnerským neziskovým organizáciám daroval takmer 1 000 vstupeniek na zápasy. Vďaka tomu si atmosféru mohli vychutnať deti z detských domovov, znevýhodnené rodiny či sociálne slabší. Pre mnohých to bol prvý kontakt s medzinárodným futbalom, pre niektorých dokonca prvá návšteva na štadióne. Emócie, vďačnosť a čistá radosť boli dôkazom, že aj malé gestá môžu prinášať obrovské zážitky. Týmto gestom Lidl opäť ukázal, že futbal a Lidl sú naozaj pre všetkých.
Turnajom to nekončí
UEFA U21 EURO 2025 ukázalo, že Slovensko je pripravené hostiť veľké športové udalosti. A Lidl bol pri tom, ako partner, ktorý priniesol radosť z futbalu všetkým. Po skončení tohto šampionátu sa pozornosť upriamuje na Švajčiarsko, kde sa od 2. júla konajú UEFA Women’s EURO 2025. Lidl nechýba ani pri tomto kontinentálnom turnaji a je jeho medzinárodným sponzorom. Prostredníctvom Majstrovstiev Európy žien UEFA 2025 spoločnosť Lidl posilňuje svoj dlhodobý záväzok podporovať ženský šport a zdravé rozhodnutia. Touto spoluprácou dáva reťazec jasne najavo, že podpora ženského športu, rovnosť príležitostí a podpora všetkých talentov sú preň kľúčové. V rámci tejto aktivácie Lidl spustí iniciatívy zamerané na vzdelávanie v oblasti výživy, posilnenie postavenia mládeže a inklúziu – podporu fanúšikov aj hráčok na ihrisku aj mimo neho.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.