Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 16. septembra 2025 13:33
OTS: Na poľský trh sa uvádza značka GAC, čím otvára novú kapitolu na európskom trhu
Varšava 16. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť GAC usporiadala 11. septembra vo Varšave, hlavnom meste Poľska, veľkolepé uvedenie značky na trh a debut dvoch vozidiel, čím oficiálne vstúpila na svoj prvý európsky trh. Vážení hostia z automobilového priemyslu Číny a Poľska, mainstreamové médiá a zástupcovia komunity elektromobilov boli svedkami tohto významného míľnika v európskej stratégii spoločnosti GAC.
Na podujatí spoločnosť GAC predstavila dve vlajkové lode v oblasti čisto elektrických športových úžitkových vozidiel (SUV): AION V a HYPTEC HT, navrhnuté tak, aby spĺňali rozmanité potreby mobility poľských spotrebiteľov. Vlajkový výstavný priestor GAC Varšava prepojil technologickú estetiku s lokálnym umením a vytvoril multifunkčné priestory pre vystavovanie, interakciu a služby založené na koncepte „zážitkového maloobchodu". Hlavným lákadlom výstavného priestoru je inštalácia „Feels Like Heaven" v podobe oblakov od poľskej umelkyne Joanny Juszczakovej.
Poľsko je kľúčovým uzlom v „európskom trhovom pláne" spoločnosti GAC so svojou strategickou polohou, ktorá spája západnú so strednou a východnou Európou, a silným rastovým potenciálom sektora vozidiel využívajúcich nové zdroje energie. Vďaka svojej poprednej technológii vozidiel, silným výskumným, vývojovým a výrobným kapacitám a filozofii „služby na prvom mieste, zákazník na prvom mieste" bude spoločnosť GAC naďalej spolupracovať s miestnymi partnermi, rozširovať svoje produktové portfólio a zlepšovať zákaznícku skúsenosť.
Spolu s varšavským výstavným priestorom spoločnosť GAC zriadi celkovo osem predajných miest v kľúčových mestách vrátane miest Poznaň, Krakov a ďalších. Európske distribučné centrum dielov spoločnosti GAC už začalo prevádzku a vybudovalo sieť popredajných služieb s „rýchlou odozvou a lokálnou podporou". Spoločnosť GAC tiež plánuje predstaviť ďalšie modely vozidiel na nový pohon, prehĺbiť zapojenie používateľov a posilniť väzby so značkou.
Začiatkom tohto roka spoločnosť GAC uskutočnila v Poľsku sériu aktivít pred uvedením značky na trh. Spoločnosť GAC sa stala exkluzívnym hlavným sponzorom najvýznamnejšieho poľského golfového podujatia Rosa Challenge Tour v rámci European Challenge Tour, čím efektívne zapojila bonitných klientov. Spoločnosť GAC tiež pozvala poľské automobilové médiá, aby navštívili jej výskumné a vývojové centrum v Kantone a továreň AION NE Smart Eco Factory, čo im umožnilo zažiť silu inteligentných inovácií Číny.
Perspektívne sa spoločnosť GAC naďalej zaväzuje k „integrácii do Poľska, poskytovaniu služieb v Poľsku a príspevku v Poľsku" s cieľom stať sa dôveryhodnou automobilovou značkou v krajine.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2772433/GAC.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.