Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 20. februára 2020 12:40
- PEPSI V PREMIÉRE UVEDIE SVOJE AKČNÉ PROMO MEDZINÁRODNEJ FUTBALOVEJ KAMPANE 2020 V PODOBE REKLAMY NATOČENEJ OCEŇOVANÝM REŽISÉROM
DUBLIN 20. februára (TASR/OTS/PRNewswire) -- Vo štvrtok 20. februára Pepsi® v premiére uvedie medzinárodnú futbalovú kampaň 2020 pod názvom #FORTHELOVEOFIT ako oslavu pretrvávajúceho partnerstva s Európskou ligou UEFA. V kampani sa predstavia štyria svetoví futbalisti, ktorí nikdy predtým spoločne nevystupovali a vštepia tak reklame rýchlo tempo a ostrý štýl, ktoré dostanú do varu fanúšikov na celom svete.
V tomto roku Pepsi privíta dvoch nových hráčov vo svojom úspešnom tíme futbalových talentov. Majster sveta Paul Pogba a štvornásobná domáca hviezda z Manchester City Raheem Sterling, sa pripoja k staronovej špičke a šesťnásobnému víťazovi Ballon d'Or Leovi Messimu a súčasnému víťazovi Európskej ligy UEFA Mohamedovi Salahovi. Títo štyria hráči sa stretnú v súboji v celosvetovej reklamnej kampani s názvom "Play Never Stops" (Hra nikdy nekončí), v ktorej predvedú triky a výkony z iného sveta pri súboji o poslednú plechovku Pepsi.
Pepsi si k spolupráci v rámci kampane zavolala oceneného filmového producenta a režiséra Henryho Scholfielda, známeho ako tvorcu kultových hudobných videí pre špičkových umelcov. "Play Never Stops" je kreatívnou zmesou zábavného rozprávania príbehu striedajúceho sa s rýchlymi strihmi, ktoré fanúšikom ukážu, ako ďaleko sú hráči ochotní zájsť kvôli delikátnej chuti Pepsi.
"Veľmi si vážim možnosť pracovať v jednom tíme so superhviezdami pri natáčaní tohtoročnej futbalovej reklamy na Pepsi," hovorí Scholfield. "Každý z nich perfektne predstavil vyšpičkovanú verziu seba samého mimo ihriska a výsledok je rovnako prirodzený a dokonalý, ako ich poznáme zo zápasov. Pepsi, náš tím tvorcov a všetci partneri v postprodukcii sa tiež ukázali ako skvelí ľudia na spoluprácu. Každý z nich dal zo seba to najlepšie, a vďaka tomu je výsledok naozaj báječný."
V tohtoročnej reklame sa v hlavnej úlohe predstaví latinská pieseň "Presidente," ktorá dokonale vystihuje daný moment, je rýchla, zábavná a plná energie, presne tak, ako futbalová kampaň Pepsi 2020. Skladba od nováčika medzi umelcami a producentmi WOST so speváčkou Ginette Claudette je dôkazom odhodlania značky podporovať hudobné talenty ďalšej úrovne.
Pepsi spustí kampaň vo viac ako 80 krajinách na celom svete v rámci medzinárodnej platformy značky a sloganu "PEPSI, FOR THE LOVE OF IT", ktorú uviedla v minulom roku s cieľom podnietiť u svojich fanúšikov túžbu oddať sa veciam, ktoré milujú. V medzinárodnej kampani sa fanúšikovia stretnú aj so scénami spoza opony vo forme zbierky limitovej edície plechoviek s motívmi hráčov a s materiálmi o Pepsi a Pepsi Black (tiež známymi ako Pepsi MAX na vybraných trhoch) v stánkoch na verejných podujatiach a v obchodoch.
Leo Messi v tejto súvislosti uviedol: " Ako nakoniec vždy, aj teraz som sa pri tvorbe reklamnej kampane pre Pepsi veľmi dobre bavil. S novým tímom hráčov, veľkými výzvami, zábavou a tvorivým filmom táto kampaň rozhodne nemôže nikoho sklamať."
Mohamed Salah dodal: "Veľmi rád sa znovu vraciam k natáčaniu ďalšej celosvetovej futbalovej kampane pre Pepsi aj tento rok. Viem určite, že sa to fanúšikom bude páčiť."
Paul Pogba uvádza: "Filmovačka novej reklamy pre Pepsi bola veľká zábava. Dúfam, že aj tohtoročná kampaň podnieti našich fanúšikov hľadať svoju vášeň a oddať sa veciam, ktoré milujú."
Raheem Sterling dodal: "Som úplne hotový, že môžem byť súčasťou futbalového tímu Pepsi! Tohtoročná reklama srší energiou, je tam skvelý hudobný mix, móda a čo je najdôležitejšie, neuveriteľné futbalové triky."
Pri filmovaní futbalovej reklamy na rok 2020 Pepsi zachytilo hráčov, ako predvádzajú svoj utajený talent pre #PepsiCanBalance Challenge. Pogba ukázal ako dokonale balansuje s plechovkou limitovanej edície na hrane pohára a Sterling vyráža dych filmárom pri žonglovaní plechovky na svojej slávnej pravej nohe. Salah a Messi nadväzujú na tieto triky. Salah žongluje s plechovkou na futbalovej lopte a Messi využíva pevnosť svojich rúk na simultánne vyvažovanie dvoch plechoviek. Hráči inšpirujú mienkotvorcov a futbalových fanúšikov prostredníctvom #PepsiCanBalance Challenge, aby sa pokúsili o niečo podobné.
Balenie limitovanej edície v rámci kampane, v ktorej sa predvedú všetci štyria hráči na plechovkách Pepsi a Pepsi Black/MAX, ponúka milovníkom futbalu nový interaktívny zážitok. Svoje plechovky môžu oživiť pomocou QR kódov na vybraných plechovkách, a tak zažiť stretnutie s mini verziami Messiho, Salaha, Pogbu a Sterlinga v rámci rozšírenej reality. Po zoskenovaní kódu si môžu fanúšikovia zahrať hru na žonglovanie so svojimi obľúbenými hráčmi a zdieľať dosiahnuté skóre prostredníctvom príbehov na Instagrame.
Natalia Filippociantsová, viceprezidentka pre marketing v rámci sekcie globálnych nápojov spoločnosti PepsiCo, dodala: "Sme nadšení, že môžeme uviesť túto živú a dynamickú kampaň. Oslovili sme tých najlepších futbalových hráčov, spropagovali ich kultúrny vplyv mimo ihriska a umožnili im predviesť sa v netradičných situáciách s neočakávanými vývojmi a zvratmi, pri ktorých sa všetci veľa nasmejú a uvoľnia. Chceli sme sa pohrať s energiou reklamy a zabaviť ľudí, a nie len ukazovať iných, ako sa zabávajú. Dúfam, že sa našim fanúšikom budú páčiť príbehy o tom, ako 'Hranie nikdy nekončí' aspoň tak, ako sme si my užili ich natáčanie!"
Pepsi je hrdým sponzorom Európskej ligy UEFA.
Pripojte sa ku konverzácii na internete prostredníctvom #FORTHELOVEOFIT.
Poznámka pre redaktorov
VIAC INFORMÁCIÍ ZÍSKATE NA ADRESE:
Beth Porter: Beth.Porter@pepsico.com
O spoločnosti PepsiCo
Produkty spoločnosti PepsiCo si spotrebitelia vychutnávajú viac než miliardu ráz denne v približne 200 krajinách a územiach na celom svete. Čistý zisk spoločnosti PepsiCo predstavoval v roku 2019 viac ako 67 miliárd USD vďaka doplnkovému portfóliu potravín a nápojov, medzi ktoré patrí Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Do produktového portfólia spoločnosti PepsiCo sa radia pochutiny a nápoje od 23 značiek, ktoré spolu tvoria maloobchodný obrat viac ako 1 miliardu USD ročne.
Krédom spoločnosti PepsiCo je Stať sa globálnym lídrom v oblasti hotových potravinových výrobkov a nápojov prostredníctvom Výkonu s účelom. Veríme, že "Výkon s účelom" zásadne závisí od začlenenia trvalej udržateľnosti na trh a účelu do všetkých aspektov podnikania. Viac informácií nájdete na www.pepsico.com.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1091760/PEP_Football_2020_Blue.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.