Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 25. septembra 2025 9:37
OTS: Medzinárodný používateľský samit Chery v centre pozornosti: LEPAS naplno predstavuje svoju hodnotu a pozýva globálnych používateľov na cestu elegantnej spoločnej tvorby
Wuhu 25. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Od 17. do 21. októbra 2025 sa bude debutovať medzinárodný používateľský summit Chery na tému „SPOLOČNE TVORIŤ"•SPOLOČNE DEFINOVAŤ" ako globálna platforma pre spoločnú tvorbu produktov, komunikácie a ekosystémov. V centre pozornosti stojí LEPAS, nová globálna značka vozidiel poháňaných novou energiou od Chery Group, ktorá prezentuje svoju víziu Ecosystem 2.0 prezentáciami produktov, uvádzaním technológií, bezpečnostnými demonštráciami a zapojením používateľov. Značka bude tiež rozvíjať Globálny partnerský program pre elegantný životný štýl s cieľom spoločne s používateľmi po celom svete vybudovať ekosystém elegantnej mobility.
Značka LEPAS, prezentovaná ako „Preferovaná značka pre život s elegantnou mobilitou", sa riadi filozofiou „Naštartujte svoju eleganciu". Po 22 po sebe nasledujúcich rokoch, počas ktorých je Chery najväčším čínskym exportérom osobných vozidiel, a 17,44 miliónom používateľov po celom svete, sa značka LEPAS rýchlo dostáva na medzinárodnú scénu. Jej debutový rad, na čele s modelom SUV L8, vzbudil veľký záujem na medzinárodnom autosalóne v Indonézii a bol ocenený za svoj dizajn v štýle „leopardej estetiky" , inteligentné prvky a praktickosť. Samit v roku 2025 ponúka pre LEPAS kľúčový moment, aby sa s jej hodnotami zoznámili globálni používatelia.
Počas podujatia predstaví LEPAS Globálnu cestu elegancie – zastávka v Číne, ktorá umožní médiám a používateľom otestovať inteligentný terénny výkon modelu L8 v mestách a zažiť jeho integráciu ľudia × vozidlo × prostredie. LEPAS tiež otvorí svoj prvý globálny butik s ekologickou spoločnou tvorbou, ktorý poskytne priestor pre značku zameraný na životný štýl a participatívny prístup. Medzitým sa na podujatí DEŇ LEPAS predstavia prelomové technológie, ktoré doplnia workshopy, testovacie jazdy a otvorené bezpečnostné experimenty na potvrdenie spoľahlivosti značky.
Globálny partnerský program pre elegantný životný štýl, úzko prepojený so samitom, pozýva používateľov a tvorcov so zameraním na životný štýl z piatich oblastí – cestovanie v prírode, bývanie, móda, gurmánstvo a fitness – aby spoločne vytvorili 100 scenárov elegantného životného štýlu. Táto iniciatíva posúva prístup značky LEPAS z „oficiálneho vysielania" na autentickú spoluprácu používateľov. Nábor sa začal v septembri, pričom vybraní partneri získali skorý prednostný k testovacej jazde, pozvánky na exkluzívne stretnutia a vstup do siete KOC (Key Opinion Consumer) značky LEPAS, aby prispeli k definovaniu produktov, scenárov a obsahu.
Tento samit predstavuje prechod značky LEPAS z úvodnej fázy do novej éry spoločnej tvorby a spoločného definovania používateľmi. Prepojením technológií, produktov a životného štýlu sa LEPAS snaží vniesť na trh mobility poháňanej novou energiou sviežu hodnotu, ktorá vychádza z „elegantnej technológie".
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2780529/1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.