OTS: Mazda odhalila svoj dizajnový bicykel a pohovku

TASR, 16. apríla 2015 10:17

MILÁNO a HIROŠIMA, Japonsko, 14. apríla /PRNewswire/ (TASR-OTS) - V predvečer otvorenia podujatia „Mazda Design: The Car as Art", ktoré sa koná v Miláne od 14. apríla 2015, spoločnosť Mazda Motor Corporation odhalila umelecké diela z dizajnérskej dielne Mazdy, vrátane „Bike by KODO concept" a „Sofa by KODO concept".
Fotografie - http://www.image.net/mazda_milandesignweek2015 Video - https://youtu.be/KDmphEXQ5dM
Podujatím „Mazda Design: The Car as Art" chce Mazda posunúť vývoj vyjadrenia pohybu tak, že sa snaží vyjadriť dva kľúčové pocity vychádzajúce z japonskej estetiky - RIN, cit pre skromnú dôstojnosť, a EN, zvodnú zmyselnosť, ktorá pôsobí priamo na zmysly.
„Bike by KODO concept" je dráhový bicykel, ktorý sa snaží vyjadriť prirodzenú krásu bicykla. Jeho minimalistická štruktúra je zložená z najmenšieho možného počtu častí. Rám bol pozorne vyklepaný z jediného oceľového plechu a čierne kožené sedadlo je ručne šité a zdobené rovnakým červeným vláknom a tvarom stehu, aký je aj na úplne novej Mazde MX-5. Kombinácia dynamiky a zvodnosti bicykla pripomína štýl Mazdy MX-5.
„Sofa by KODO concept" predstavuje exkluzívnu zmes rafinovaného citového dizajnu Mazdy a skvelého talianskeho remeselníctva, opierajúceho sa o dlhú tradíciu v nábytkárstve. Tvar pohovky je taký dokonalý ako úplne nová Mazda CX-3 a evokuje silný postoj, ktorý je spoločný všetkým vozidlám Mazda novej generácie.
Vystavené sú aj diela tradičných japonských remeselníkov, inšpirovaných dizajnovým jazykom Mazdy - KODO -- Duša pohybu. KODOKI je medená misa vytepaná z jedného medeného plechu v slávnej japonskej kovospracujúcej dielni Gyokusendo. SHIRAITO je tradičná lakovaná škatuľa, ktorú vytvoril Kinjo-Ikkokusai, a vyjadruje bohatstvo prírodných javov pomocou viacerých vrstiev laku a jemne drvených vaječných škrupín.
„Za posledných niekoľko rokov sa dizajn stal podstatnou súčasťou toho, čím sme, a dodáva umeleckú hodnotu celému zážitku zo značky Mazda," povedal Masahiro Moro, výkonný riaditeľ Mazdy, zodpovedný za globálny marketing. „Naše dizajnové novinky predstavujeme tu v Miláne, v meste, ktoré je na vrchole sveta dizajnu, aby sme pozdvihli imidž našej značky."
Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring