Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 25. februára 2020 9:35
Popredný poskytovateľ telekomunikačných služieb zo severného Macedónska si zvolil firmu Stonebranch na podporu automatizácie najdôležitejších aplikácií prinášajúcich zisk spoločnosti v oblasti účtovania a fakturácie v reálnom čase.
Atlanta 25. februára (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Stonebranch Inc., popredný poskytovateľ dynamických riešení automatizácie v oblasti informačných technológií, dnes oznámil, že spoločnosť Makedonski Telekom, popredný poskytovateľ telekomunikačných služieb zo severného Macedónska, si zvolil firmu Stonebranch na riadenie a automatizáciu aplikácií ako podporu účtovania a fakturácie v reálnom čase, prepojenie, riešenie podvodov a sprostredkovanie faktúr.
"Sme veľmi radi, že máme možnosť nadviazať partnerstvo s tímom v Makedonski Telecom," hovorí Sebastiano Mion, viceprezident firmy Stonebranch. "Skvelé automatizačné riešenia z dielne Stonebranch, miestny tím vývojárov a skúseností a poznatky v oblasti telekomunikácií predurčujú tento projekt na efektívne partnerstvo," dodáva Mion.
Makedonski Telekom, súčasť firmy Deutsche Telekom Group, je popredný telekomunikačný operátor zo severného Macedónska s viac ako 1,2 miliónmi aktívnych používateľov. Deutsche Telekom je navyše najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb v Európe.
"Táto iniciatíva je súčasťou snáh spoločnosti Makedonski Telekom v oblasti digitalizácie a inovácie, ktoré stoja v pozadí spokojnosti našich zákazníkov. Voľba padla na firmu Stonebranch vďaka jej hlbokým znalostiam a špecifickým skúsenostiam v oblasti softvérových riešení automatizácie v odvetví telekomunikácií," hovorí Miroslav Jovanovic, technický riaditeľ firmy Makedonski Telekom.
V rámci podpory nového projektu založila firma Stonebranch novú pobočku v Skopje, aby dokázala zabezpečiť bližší kontakt so zákazníkmi prostredníctvom svojho lokálneho tímu. Okrem toho založila spoločnosť Stonebranch aj laboratórium vyvíjajúce nástroje a procesy na podporu vývojárov zameriavajúce sa na okamžité aj budúce prevádzkové požiadavky firmy Makedonski Telekom.
O spoločnosti Stonebranch Spoločnosť Stonebranch ponúka dynamické riešenia automatizácie informačných technológií, ktoré transformujú podnikové IT prostredie z jednoduchej automatizácie úloh v oblasti IKT na sofistikovanú automatizáciu obchodných služieb v reálnom čase, vďaka čomu môžu organizácie dosiahnuť najvyššiu možnú návratnosť investícií do automatizácie. Bez ohľadu na stupeň automatizácie je softvér Stonebranch vždy jednoduchý, moderný a bezpečný. Vďaka svojej univerzálnej automatizačnej platforme môžu podniky bezproblémovo organizovať pracovný tok v technologických ekosystémoch a silách. Spoločnosť Stonebranch so sídlom v Atlante v Georgii s kontaktnými a podpornými miestami v celej Amerike, Európe a Ázii slúži mnohým z najväčších finančných, výrobných, zdravotníckych, cestovných, dopravných, energetických a technologických inštitúcií na svete. Viac informácií získate na: www.stonebranch.com.
Kontakt: Marissa Walker, (513) 260-0984, marissa.walker@stonebranch.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1089016/Stonebranch_Logo.jpg
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.