Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 29. marca 2017 14:46
Bratislava 29. marca (TASR-OTS) - Najväčšia marketingová a mediálna konferencia Living on the Edge 2017 privíta v Bratislave odborníkov na médiá zo Slovenska a viacerých krajín sveta už 11. apríla.
Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017. O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z Markízy, Daniel Živica z agentúry MEC a Vladimír Mužík z Mafry Slovakia. Zaujímavá bude aj diskusia riaditeľov televízií. Okrem šéfa televízie JOJ Marcela Gregu a Václava Miku z RTVS prijali pozvanie aj dvaja riaditelia z Česka - Marek Singer z FTV Prima a Štěpán Wolde z Óčka.
Z trochu iného súdka bude prednáška Grzegorza Jankowského a Michaila M. Lisieckeho z Poľska. Kým Jankowski bol dlhoročným šéfredaktorom týždenníka Fakt, Lisiecky je prezidentom vydavateľstva PMPG Polskie Media SA. Na Slovensko prichádzajú, aby porozprávali o situácii na mediálnom trhu v Poľsku, najmä o vplyve súčasnej politiky.
Vystúpi aj Maxim Behar z Bulharska, prezident Medzinárodnej organizácie pre komunikáciu a konzultáciu (ICCO) - najväčšej medzinárodnej organizácie public relations. Bude hovoriť o tom, aká je úloha PR v čase boomu sociálnych sietí. Mediamix, programatické nakupovanie, distribúcia televízneho obsahu sú ďalšie z mnohých tém mediálnej časti konferencie.
Korporátna kultúra, značka len prostredníctvom sociálnej siete či customer experience sú nosné témy marketingovej časti LOTE 2017.
Jedným z hlavných rečníkov bratislavskej konferencie je Kilic Arslanturk. Bývalý generálny riaditeľ tureckého Starbucks sa podelí so svojimi skúsenosťami týkajúcimi sa korporátnej kultúry. Vystúpi aj expertka na digitálne médiá Svetlana Zasteba z Moskvy. Vysvetlí, ako odštartovať svoj biznis alebo vytvoriť značku výsostne pomocou sociálnych sietí.
Hlavnou ideou marketingovej časti konferencie je téma customer experience, podľa viacerých odborníkov nová dôležitá úloha moderného marketingu. O tom, čo dnes platí v customer experience, sa prídu porozprávať odborníci Marian Timoracký, Daniel Minárik, Martin Marko či Andrea Vlčeková.
Zaujímavé a overené skúsenosti na tému Čo všetko musíte dnes urobiť pre svojho zákazníka, porozprávajú Stanislav Cintavý z Beponu, Zuzana Janove z Ikey či Tomáš Bezák z Lidlu.
Viac ako tridsať spíkrov sa s delegátmi LOTE 2017 stretne už 11. apríla v hoteli Carlton v Bratislave.
Kontakt:
Peter Hajnala
riaditeľ marketingu
Mafra Slovakia, a. s.
mediálna skupina mafra
Nobelova 34
836 05 Bratislava
tel: +421 2 48 238 141
mob: +421 918 389 042
e-mail: Peter.Hajnala@mafraslovakia.sk
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.