OTS: Laboratórium WarnerMedia Innovation Lab pokračuje v smerovaní k budúcim...

TASR, 18. júna 2019 13:56

OTS: Laboratórium WarnerMedia Innovation Lab pokračuje v smerovaní k budúcim technológiám s niekoľkými kľúčovými oznámeniami Laboratórium oznámilo fyzický priestor v NYC s možnosťou pripojenia na 5G sieť, partnerstvo so spoločnosťami WarnerMedia Ad Sales a AT&T’s Xandr ako aj vymenovanie dizajnovej spoločnosti

New York, 18. júna (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Inovačné laboratórium WarnerMedia Innovation Lab uskutočnilo niekoľko kľúčových oznámení, ktorými prehĺbilo svoj záväzok voči najmodernejším technológiám a inkubácii nových spotrebiteľských produktov, služieb a skúseností. Tieto oznámenia zahŕňajú umiestnenie fyzického priestoru spoločnosti v New Yorku, ktorý bude poháňaný sieťou 5G od spoločnosti AT&T, čím sa stane jedným z prvých stálych centier spoločnosti AT&T, kde bude možné vyskúšať sieť 5G. Laboratórium tiež oznámilo ďalšie podrobnosti o partnerstvách so spoločnosťou WarnerMedia Ad Sales a so spoločnosťou Xandr, ktorá je vlastnená spoločnosťou AT&T a zaoberá sa pokročilou reklamou a analytikou. Nakoniec laboratórium oznámilo vymenovanie dizajnérskej firmy, ktorá bude riadiť návrh fyzického priestoru.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20190617005252/en/

Laboratórium WarnerMedia Innovation Lab pokračuje v smerovaní do budúcej technológie s niekoľkými kľúčovými oznámeniami (Fotografia: Business Wire)

Inovačné laboratórium WarnerMedia Innovation Lab bude novostavbou s rozlohou viac ako 6000 metrov štvorcových nachádzajúcou sa v štvrti Chelsea na Manhattane. Ponúka pôvabnú zónu pre prezentáciu zážitkov pripravených pre spotrebiteľov, flexibilné priestory v interiéri a exteriéri, priestory určené pre výskum a vývoj a otvorený moderný pracovný priestor určený na spoluprácu.

„Laboratórium je viac ako len technologický inkubátor, je to aj továreň na sny pre nás, aby sme vytvorili zázrak, ktorý si fanúšikovia prídu zamilovať a ktorý očakávajú od spoločnosti WarnerMedia,“ povedal Jesse Redniss, generálny manažér WarnerMedia Innovation Lab. „Tu sa nám podarí pretvoriť to najlepšie z možností kreatívneho rozprávania príbehov spoločnosti WarnerMedia v kombinácii s najmodernejšou technológiou od spoločnosti AT&T a našich partnerov, aby sme poskytli skúsenosti, o ktorých sa bude hovoriť po celý život.“

Laboratórium, ktoré má otvoriť svoje brány strategickým partnerom a tímom spoločností WarnerMedia na začiatku roka 2020, privedie k životu zážitok so sieťou 5G prostredníctvom prieskumných a rozvojových iniciatív, ktoré umožnia virtuálny ekosystém pre spoluprácu v reálnom čase v rámci ponuky WarnerMedia a AT&T. Dnešné novinky sú založené na záväzku spoločnosti AT&T ponúknuť 5G sieť vo všetkých spoločnostiach WarnerMedia. Sieť 5G má silu transformovať to, ako je obsah spoločnosti WarnerMedia tvorený a konzumovaný od inovačného laboratória v New York City cez Warner Bros v Los Angeles pre AT&T SHAPE, k The Lounge by AT&T v meste Seattle a štúdiá WarnerMedia v Atlante.

„Prostredníctvom AT&T sme schopní kombinovať najnovšiu technológiu 5G s pohlcujúcimi zážitkami z obsahu a špičkovými reklamnými schopnosťami,“ povedal David Christopher, prezident AT&T Mobility and Entertainment. „Inovačné laboratórium WarnerMedia bude priestorom, v ktorom budú vývojári, tvorcovia a návštevníci inšpirovaní k tomu, aby posunuli hranice zábavy, a to všetko poháňané spoločnosťou, ktorá prvýkrát predstavila v USA silu mobilnej siete 5G.“

Záväzok spoločnosti WarnerMedia voči schopnosti Laboratória vytvoriť revolúciu v celkovom zážitku fanúšikov zahŕňa aj reklamu. Dan Riess, vedúci moderného reklamného a značkového obsahu vo WarnerMedia Ad Sales, komentoval: „Rozprávanie je v DNA našej spoločnosti a súčasťou tejto skúsenosti je aj to, ako sa obsah zabáva, vrátane reklamy. Laboratórium je dôležitou súčasťou nášho testovania a učenia sa o nových skúsenostiach v reklame, ktoré budeme zavádzať na trh.“

Inovačné laboratórium WarnerMedia bude podporované aj spotrebiteľskými pohľadmi a technológiami od spoločnosti Xandr, ktorá je pokročilou reklamnou a analytickou spoločnosťou patriacou AT&T, keďže pokračuje v testovaní a vývoji nových reklamných možností, vďaka ktorým sú správy o značkách relevantnejšie a zapájajú spotrebiteľov. Táto silná kombinácia prinesie inovatívne spotrebiteľské skúsenosti a podporí podnikateľského ducha v celom portfóliu značiek WarnerMedia.

„Xandr každý deň hľadá nové inovatívne spôsoby, ako pomôcť obchodníkom a vytvoriť lepší zážitok zo sledovania pre spotrebiteľov,“ povedal Kirk McDonald, CMO, Xandr. „Spolupracujeme s našimi kolegami v spoločnosti AT&T Communications a WarnerMedia a máme jedinečnú pozíciu na vývoj nových reklamných inovácií, ktoré zapájajú spotrebiteľov a poskytujú integrovanú spätnú väzbu pre obchodníkov a značky. Inovačné laboratórium WarnerMedia urýchli prijatie nových reklamných formátov a poskytne prostredie na prezentáciu našej spolupráce.“

Nové reklamné vylepšenia tiež umožňujú obchodníkom naučiť sa, ako ich správy rezonujú medzi divákmi, keďže laboratórium predstavuje novú rovnováhu vo vzťahu medzi reklamou, technológiou a obsahom. Inovácie budú zahŕňať aplikácie MR/VR, použitie siete 5G, ktoré zlepší nové reklamné možnosti, a lepšie UI/UX zážitky, aby na reklame záležalo.

Architektonická dizajnérska spoločnosť Design Republic vyhrala projekt služieb pre fyzický priestor Laboratória v New Yorku. Práce na ňom začnú toto leto. Design Republic je ocenená architektonická dizajnérska firma špecializujúca sa na korporátne pracoviská, maloobchodné predajne a dizajn mediálnych technológií a bola vybraná na základe ich kultúry, ktorá sa hodí pre WarnerMedia a inovatívny prístup a dizajnové koncepcie, o čom svedčí nedávna práca s klientmi ako sú Nasdaq, Bvlgari a WarnerMedia Bleacher Report.

"Spoločnosť Design Republic je nadšená, že opäť spolupracuje so spoločnosťou WarnerMedia na tejto príležitosti," povedala Inga Kruliene, LEED AP, spoluzakladateľka a riaditeľka, Design Republic. „Sme nadšení, že môžeme začať túto cestu, pretože rozvíjame príbeh Inovačného laboratória a pomáhame prinášať život a vzrušenie tomuto skutočne pohlcujúcemu zážitku.“

Viac informácií nájdete na stránke www.warnermediagroup.com.

O spoločnosti WarnerMedia

WarnerMedia je popredná mediálna a zábavná spoločnosť, ktorá vytvára a distribuuje prémiový a populárny obsah od rôznych talentovaných rozprávačov a novinárov globálnym divákom prostredníctvom svojich spotrebiteľských značiek vrátane: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, truTV a ďalšie.

WarnerMedia je súčasťou spoločnosti AT&T Inc. (NYSE:T).

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190617005252/en/

Zdroj: WarnerMedia

Kontakt:

Ashok Sinha

Ashok.Sinha@turner.com

212-275-5447

Lisa Marzullo

Lisa.marzullo@turner.com

212-275-6190

UPOZORNENIE:

Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring