Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 26. júla 2018 11:44
OTS: Koncept potravín KRAJ si zákazníci obľúbili: v auguste pribudnú ďalšie dve predajne
Bratislava, 26. júla (TASR-OTS) - Nový koncept maloobchodnej siete KRAJ, ktorý svoju prvú predajňu otvoril začiatkom marca, dosahuje v hodnotení zákazníkov veľmi dobré výsledky. V prieskume spoločnosti KANTAR Slovakia sa 72 % zákazníkov vyjadrilo, že sieť KRAJ pri svojom ďalšom nákupe uprednostnia pred konkurenciou. K doterajším trom predajniam v Bratislave pribudnú v auguste ďalšie dve: v podchode na Trnavskom mýte a na Kašmírskej ulici v Ružinove. Všetky predajne ponúknu zákazníkom kombináciu bežných potravín, výrobkov od regionálnych dodávateľov a zdravý sortiment pre zákazníkov uprednostňujúcich zdravý životný štýl, resp. zákazníkov s potravinovou intoleranciou.
Prieskum, ktorý pre KRAJ realizovala spoločnosť KANTAR Slovakia formou exit interviews v Devínskej Novej Vsi a v Petržalke na vzorke 1 086 zákazníkov, ukázal, že koncept predaja bežných potravín za primerané ceny, ako aj produktov od menších výrobcov s dôveryhodným pôvodom a zdravých potravín, prijali dobre. Aj keď je sieť na trhu prítomná len necelých päť mesiacov, jej predajne v Devínskej Novej Vsi a v Petržalskej tržnici dosahujú v rámci fázy zavádzania konceptu na trh v prieskume vysoké hodnotenia. „Z tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, by 72 % KRAJ pri ďalšom nákupe uprednostnilo pred inými sieťami,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno. Až 89 % zákazníkov hodnotí predajne ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Najlepšie hodnotili sortiment, špecificky slovenské a regionálne výrobky, netradičné a zdravé produkty, jeho komplexnosť a vzhľad predajne. „Teší ma, že novým konceptom KRAJ sme oslovili rovnomerne všetky vekové kategórie. Zákazníci ocenili aj personál, rýchlosť nákupu a vybavenia pri pokladni,“ dopĺňa S. Čajka.
Od otvorenia predajní uskutočnili zákazníci v sieti KRAJ viac ako 350 tisíc nákupov, pričom priemerná hodnota nákupného košíka narástla o 21 %. Zákazníci použili 10-tisíc unikátnych vernostných kariet, mnohé z nich opakovane. Po otvorení ďalších dvoch nových predajní v auguste bude v KRAJi pracovať 116 zamestnancov a investície sa vyšplhajú až na 2,8 milióna eur.
Supermarkety KRAJ môžu nájsť zákazníci v Devínskej Novej Vsi na ulici J. Kostru a v Petržalskej tržnici na Bratskej. Prvá malometrážna predajňa sa nachádza na Ovručskej ulici v bratislavskom Novom Meste. V auguste pribudnú predajne na Kašmírskej ulici (11.8.) v bratislavskej mestskej časti Ružinov a na Trnavskom Mýte (23.8.). Do konca roka sú plánované ďalšie dve predajne, a to na Drotárskej ulici v Bratislave a v mestskej časti Bratislava-Rusovce.
O spoločnosti TERNO real estate
Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje viac ako 100 predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.