Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 30. septembra 2019 11:29
Bratislava 30. septembra (TASR-OTS) - Otázka, ktorá posledné týždne trápila Bratislavčanky a Bratislavčanov, je dnes zodpovedaná. Polus City Center sa mení s cieľom poskytnúť zákazníkom kvalitnejší nákupný zážitok a postupne sa z neho stáva VIVO!
Prvé nákupné centrum na Slovensku, Polus City Center, ktoré na začiatku tisícročia predstavilo revolúciu v nakupovaní, zlepšuje svoju ponuku a služby pre zákazníkov. „Na Slovensko sme prišli ako prvé a najmodernejšie nákupné centrum. Dnes odpovedáme na najnovšie trendy a meníme sa s cieľom reagovať na potreby návštevníkov, poskytovať im kvalitný verejný priestor a prinášať im čo najpríjemnejšie zážitky,“ vysvetľuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ, v ktorej vlastníctve je Polus City Center.
Návštevníci môžu tento prerod sledovať v priamom prenose. Polus City Center sa nemení na VIVO! len na papieri, ale súčasťou tejto zmeny je aj rekonštrukcia interiéru nákupného centra. Tá zahŕňa modernizáciu parkovacieho systému v garážach, vynovený food court, celkovú modernizáciu priestorov a v neposlednom rade aj minulotýždňové otvorenie supermarketu Lidl, vylepšenej predajne Datart a ďalších prevádzok vrátane kľúčovej služby a kvetinárstva.
VIVO! však neznamená len štýlové a dizajnové priestory, ale túžbu byť tu pre ľudí. Chce byť moderným komunitným centrom, ktoré poskytne obyvateľom Bratislavy širokú škálu služieb a voľnočasových aktivít. Návštevníci budú môcť nakupovať v množstve značkových obchodov, navštevovať kino, stretávať sa v kaviarňach či pochutnávať si na dobrom jedle. Navyše sú pre nich pripravené príjemné oddychové zóny, v ktorých sa budú cítiť ako doma.
Pocit domova, bezpečia a pohody je v základoch filozofie VIVO!. Redizajn interiéru vznikol v britskom štúdiu Air Design, ktoré má za sebou bohatú históriu renovácií nákupných priestorov. Pri projekte sa inšpirovali myšlienkou „druhého domova“. Pohodovú atmosféru vo VIVO! docielili pohodlným a dizajnovým mobiliárom, novým ekologickým osvetlením, navýšením množstva zelene a drevených prvkov a v neposlednej rade aj ústretovejším navigačným systémom.
Nová éra s VIVO! sa začína už v novembri. Návštevníci sa môžu v najbližších mesiacoch tešiť na veľa ďalších služieb, udalostí, noviniek, obchodov a módnych značiek, ktoré obohatia nákupné možnosti. Do portfólia VIVO! pribudnú značky ako Reserved, Mohito, House, Cropp a Sinsay. V plánoch je aj modernizácia exteriéru, nová cyklotrasa a prepojenie s jazerom Kuchajda. S podporou Polus City Center bol pripravený aj projekt rekonštrukcie móla na jazere.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.