Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 26. apríla 2019 10:55
Bratislava 26. apríla (TASR-OTS) - Zo súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra si Kaufland odnáša dve prvé a dve tretie ceny. Ocenenia sa odovzdávali v stredu 24. apríla v Bratislave. Kaufland v tohtoročnom porovnaní síl v rámci kreativity v obchode obstál na výbornú, premenil na ocenenia štyri zo šiestich prihlásených projektov, ktoré sa dostali do užšieho výberu. Darilo sa mu v kategóriách CSR v obchode, kde získal prvé aj tretie miesto, ďalšiu prvú cenu si odniesol z kategórie TOP značka v obchode a tretie miesto obsadil aj v kategórii promo aktivity a eventy. Múza Merkúra sa tento rok odovzdávala už po deviaty raz a jej cieľom je ohodnotiť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku.
„Sme veľmi radi, že sme aj tento rok boli v rámci Múzy Merkúra úspešní. Vďaka ďalšiemu prvému a tretiemu miestu v kategórii CSR v obchode sme tak po minuloročnom víťazstve v tejto kategórii opäť dokázali, že to so spoločenskou zodpovednosťou myslíme naozaj vážne. Zároveň sa tešíme aj z ďalších dvoch ocenení, ktorými sme upevnili pozíciu medzi lídrami na retailovom trhu,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
V kategórii aktivít z oblasti spoločenskej zodpovednosti sa Kaufland uchádzal o dve ocenenia - za projekt Divadelná kvapka krvi získal prvé miesto a za projekt Daruj úsmev dvakrát tretie. Divadelnú kvapku krvi v spolupráci so Slovenským Červeným krížom organizoval Kaufland v roku 2018 už po piaty raz. S podtitulom „Jedna návšteva divadla môže zachrániť až 4 ľudské životy“ sa počas týždňa podarilo v divadlách siedmich okresných miest získať až 150 litrov krvi. Cieľom projektu Daruj úsmev dvakrát bolo upozorniť na problémy, s ktorými sa odchovanci detských domovov stretávajú po odchode z nich. Motívom kampane bol vtáčik Kiwi, ktorý prežíval v online spotoch počas adventných nediel vianočné dobrodružstvá. Zároveň mohli zákazníci Kauflandu kúpiť adventný kalendár s motívom Kiwiho. Za každý predaný kus sa spoločnosť Kaufland rozhodla prispieť sumou 0,1 € na pomoc deťom z domovov prostredníctvom organizácie Úsmev ako dar. Celkovo sa podarilo predať viac ako 178-tisíc kusov adventných kalendárov a sumu Kaufland zaokrúhlil na 20-tisíc eur.
Kaufland pripravil aj kampaň, s ktorou vyhral v kategórii TOP značka v obchode. Išlo o uvedenie produktového radu Z lásky k tradícii, pri ktorom Kaufland kladie dôraz na tradíciu, nemennú receptúru a poctivú kvalitu vo všetkých produktoch v tejto rýdzo slovenskej ponuke. V rámci komunikácie využil ako hlavných protagonistov štúrovcov - Ľudovíta Štúra, Jána Francisciho, Andreja Sládkoviča a Jána Kalinčiaka. S týmito postavami vznikli aj recepty dejateľov, v ktorých vtipným spôsobom promovali nielen produkty, ale aj tradičné recepty našich mám.
V rámci promo aktivít a eventov ocenila porota tretím miestom uvedenie novej privátnej značky pod hlavičkou Kauflandu na slovenský trh. Značky oblečenia Kuniboo a Hip&Hopps Kaufland oficiálne predstavil na módnej prehliadke, kde sa v úlohe modelov a modeliek ocitli deti zamestnancov. Na evente nechýbalo ani množstvo atrakcií pre deti, vystúpenie hip-hopovej detskej tanečnej skupiny a hlavná hviezda podujatia spevák Ego, ktorý sa spolu s Babsy Heribanovou stali krstnými rodičmi značkami Kuniboo a Hip&Hopps. Pri príležitosti uvedenia na trh novej značky Kuniboo, ktorej maskotom je medvedík čistotný. Kaufland ako zodpovedná firma venuje zároveň veľkú pozornosť aj baleniu nových privátnych značiek, ktoré je z papiera a kartónu s ekologickým certifikátom.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.