Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 26. októbra 2015 9:30
Bratislava 26. októbra (TASR-OTS) - Od 10. septembra do 22. októbra prebiehala celoštátna kampaň „Z lásky k deťom“, ktorú organizoval Slovenský Červený kríž, spoločnosti Procter & Gamble a Kaufland. Vďaka tejto iniciatíve dostanú deti v núdzi okrem plienok Pampers aj ďalšie výrobky, ktoré prispejú k ich zdravému vývoju a pomôžu aspoň na chvíľku vytvoriť pocit útulného domova. Celková hodnota podpory je 30.000 €.
„Vďaka tejto kampani stovky detí zo sociálne znevýhodneného prostredia pocítia solidaritu ľudí, ktorí na kampaň zareagovali a podporili ju svojimi nákupmi. Silní partneri – Procter & Gamble a Kaufland, ktorí sa rozhodli tento projekt priniesť aj na Slovensko, majú veľkú zásluhu na tom, že balíčky a projekty, ktoré Slovenský Červený kríž pripraví, pomôžu zmierniť nepriaznivú sociálnu situáciu a priniesť trocha radosti do mnohých slovenských rodín. Ďakujeme všetkým, ktorí kampaň „Z lásky k deťom“ podporili,“ hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka SČK.
„Sme veľmi radi, že si toľko zákazníkov vybralo značky P&G, akými sú Ariel, Lenor, Pampers alebo Gillette, a tým pomohlo aspoň trochu zlepšiť život rodinám na Slovensku, ktoré to potrebujú,“ hovorí Zdeněk Řiháček, P&G Country Leader pre Slovenskú republiku.
„Chceli by sme sa poďakovať všetkým našim zákazníkom, ktorí kampaň Z lásky k deťom podporili prostredníctvom svojich nákupov v obchodných domoch Kaufland počas šiestich uplynulých týždňov. Spoločne Kaufland a Procter&Gamble sme sa rozhodli vyzbieranú sumu navýšiť na 30.000 eur,“ dodal Richard Bendík, riaditeľ nákupu Kaufland Slovenská republika, v. o. s.
Ambasádorkou projektu sa stala Lucia Hablovičová, ktorá sa aj so synom zastavila v predajni Kaufland, aby nakúpila výrobky Procter & Gamble a podporila tak deti v núdzi. „Som rada, že som mohla vykúzliť úsmevy na detských tvárach a ďakujem všetkým, ktorí sa tiež pridali,“ hovorí Lucia Hablovičová.
Do iniciatívy sa zapojil každý, kto si do 22. októbra kúpil v Kauflande plienky Pampers, hygienické potreby Always, vlasovú kozmetiku Head & Shoulders či Pantene a výrobky značiek Ariel, Bonux, Jar, Lenor, Old Spice a Gillette. Z nákupu vybraných značiek P&G darovalo P&G a Kaufland 2+2=4 centy na pomoc deťom v núdzi.
Kaufland Slovenská republika
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi maloobchodnými reťazcami. V súčasnosti prevádzkuje okolo 1 200 obchodných domov a zamestnáva viac než 147.300 ľudí v Európe. Za 15 rokov svojho pôsobenia na Slovensku otvoril Kaufland 57 prevádzok. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, ako i atraktívne privátne značky. Spoločenská zodpovednosť a ochrana životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu.
Procter & Gamble
P&G slúži zákazníkom po celom svete s jedným z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a vedúcich značiek vrátane Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Spoločnosť P&G operuje v približne 70 krajinách po celom svete. Pre najnovšie správy a informácie o spoločnosti P&G a jej značkách prosím navštívte http://www.pg.com.
Slovenský Červený kríž
Slovenský Červený kríž je najväčšou humanitárnou organizáciou na Slovensku a nástupcom Československého Červeného kríža, ktorý vznikol po prvej svetovej vojne v roku 1919. Spolu s ďalšími 188 národnými spoločnosťami Červeného kríža a Červeného polmesiaca vo svete je súčasťou Medzinárodného hnutia Červeného kríža a Červeného polmesiaca. Ako pomocná organizácia orgánov verejnej správy pôsobí v humanitárnej oblasti a plní úlohy ustanovené medzinárodnými zmluvami a týmto zákonom. Jeho poslaním je zmierňovať ľudské utrpenie a chrániť ľudskú dôstojnosť, bez ohľadu na národnosť, rasu, pohlavie či náboženské a politické presvedčenie. Svoju činnosť vykonáva prostredníctvom zamestnancov a dobrovoľníkov v 38 územných spolkoch. Hlavnými oblasťami práce sú výučba prvej pomoci a zdravotná výchova, bezpríspevkové darcovstvo krvi, sociálna činnosť, práca s mládežou, humanitárna pomoc, pátracia služba a šírenie povedomia o medzinárodnom humanitárnom práve www.redcross.sk.
Kontakt pre médiá: Martin Gärtner hovorca@kaufland.sk
UPOZORNENIE:
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt gl