OTS: JYSK Slovensko predstavuje oddelenie business to business

TASR, 16. marca 2023 8:00

Škandinávsky maloobchodný reťazec s ponukou vybavenia do domácnosti predstavuje na Slovensku nové oddelenie zamerané na firmy. Oddelenie Business to Business (B2B) sa venuje firemným klientom a prináša komplexné riešenie, ktoré zahŕňa vždy skvelú ponuku a profesionálne poradenstvo.

Bratislava 16. marca (TASR/OTS) - Od minuloročného novembra má JYSK Slovensko nové oddelenie zamerané na firemných klientov. V medzinárodnej spoločnosti nie je B2B novinkou, predaju firemným zákazníkom sa spoločnosť JYSK venuje už niekoľko rokov a Slovensko je spomedzi 50 zemí, kde firma pôsobí, v poradí 13. krajinou s oddelením B2B.

„Vidíme, že hustá sieť predajní je výhodou pri zavádzaní akýchkoľvek služieb. Sme blízko našim zákazníkom nielen sortimentom, ale aj poradenstvom alebo organizáciou väčšieho nákupu. Dlhoročné skúsenosti z maloobchodu nám dávajú istotu, že zvládneme aj na služby náročnú oblasť B2B,“ hovorí o novinke Peter Brányik, generálny riaditeľ pre JYSK Slovensko.

ZÁUJEM ZÁKAZNÍKOV

Na základe veľkého záujmu zo strany zákazníkov sa otvorenie B2B oproti pôvodnému plánu urýchlilo. Miroslav Košťál, B2B manažér pre JYSK Česká republika a Slovensko, stál pri otvorení českého oddelenia a po menej než roku rozšíril svoj tím a v novembri 2022 spoločne spustili túto službu pre slovenských zákazníkov JYSKu.

Na Slovensku vidí Miroslav Košťál obchodný potenciál v menších a stredných podnikoch, službách a ďalej v špecifickom segmente štátnych zriadení ako sú mestá, školy a škôlky. „Toto je segment, ktorý zvyčajne prichádza na rad ako posledný, keď už je ponuka B2B na danom trhu etablovaná a hľadá nové cesty spolupráce. Zo strany verejného sektoru je tu od začiatku aktívny záujem.“

LOKÁLNA DOSTUPNOSŤ A RÝCHLE DODANIE

Na Slovensku prevádzkuje spoločnosť JYSK 49 predajní. Práve rozšírenosť siete kamenných predajní a lokálna dostupnosť je veľkou výhodou na maloobchodnom trhu.

„Zákazníci k nám často chodia už s požiadavkou na konkrétny produkt, pretože ho už videli a mali možnosť vyskúšať v predajni blízko ich domova alebo podnikania. Menšie nákupy si môžu spravidla odobrať ihneď, pri väčších objednávkach sme schopní dodať vybrané výrobky v pomerne krátkom čase,“ hovorí Miroslav Košťál.

Sortiment spoločnosti JYSK zahŕňa širokú ponuku vybavenia pre domácnosť a záhradu. Medzi najžiadanejšie výrobky medzi B2B zákazníkmi patria paplóny, matrace, vankúše, obliečky a textilné doplnky.

„Vďaka širokej sieti predajní sme lokálni a naše pobočky sú dobre zásobené. Od marca sú všetky slovenské obchody zásobované z nášho najmodernejšieho distribučného centra v maďarskom Ecseri. Ďalšou výhodou je široký sortiment v rôznych kategóriách, či už naprieč segmentom alebo cenovými rovinami. V neposlednom rade máme ako spoločnosť dlhoročné skúsenosti s firemnými klientami – všetko s cieľom poskytnúť našim klientom skvelú zákaznícku skúsenosť,“ hovorí Miroslav.

Viac o B2B a o možnostiach kontaktu alebo registrácie sa dozviete na stránkach: JYSK business to business (https://jysk.sk/jysk-b2b)

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring