Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 30. októbra 2017 12:38
OTS: Interakcie so zákazníkmi v reálnom čase zvláda najlepšie softvér SAS
Bratislava 30. októbra (TASR-OTS) - Konzultanti agentúry Forrester porovnávali tucet dodávateľov softvéru pre manažment zákazníckych interakcií na základe 32 kritérií.
Zákazníci dnes využívajú pri nákupnom rozhodovaní a pri interakciách so značkami technológie čoraz intenzívnejšie, a to nielen vďaka smartfónom neustále pripojeným do internetu. Firmám tento trend otvára nové príležitosti pre personalizovanú komunikáciu v reálnom čase - ak vedia reagovať na aktuálne požiadavky a životné situácie spotrebiteľov prakticky okamžite, zvyšujú svoje šance klientov zaujať, alebo si udržať ich náklonnosť.
Na rozdiel od bežných marketingových kampaní dokáže týmto spôsobom značka osloviť zákazníka s vhodným odkazom alebo užitočnou informáciou práve v čase, kedy to sám očakáva, alebo kedy je to vzhľadom k jeho životnej situácii vhodné. Pri tejto neľahkej úlohe pomáhajú softvérové nástroje pre analýzy dát a pre vytváranie relevantnej, individualizovanej zákazníckej skúsenosti v reálnom čase, označované ako Real-Time Interaction Management (RTIM) systémy.
Analytici renomovanej poradenskej spoločnosti Forrester nedávno porovnávali práve softvérové produkty, ktoré firmám pomáhajú riadiť interakcie so zákazníkmi v reálnom čase. Za lídra v tejto oblasti vyhlásili spoločnosť SAS, ktorá dostala najvyššiu známku v kategóriách „aktuálna ponuka“ aj „stratégia“.
V rámci „aktuálnej ponuky“ hodnotili analytici najmä funkcionalitu softvéru v rozličných oblastiach, ako je napríklad porozumenie kontextu, orchestrácia ponúk, meranie a optimalizácia, alebo integrácia. Pri kategórii stratégia sa sústredili napríklad na víziu firmy, technologickú road mapu, podporné služby či ekosystém partnerov.
„SAS špecializovaný na hĺbkovú analytiku a komplexné spracovanie zákazníckych situácii či udalostí, získal takmer perfektné známky v hodnotení prediktívnej a real-time analytiky, umelej inteligencie a optimalizácie ponúk,“ uvádza správa Forresteru.
Softvér pre riadenie interakcií so zákazníkmi v reálnom čase sa vo firmách teší čoraz väčšej obľube, pretože pomáha zlepšovať zákaznícku skúsenosť naprieč viacerými zákazníckymi kanálmi. „Pre budovanie úspešnej banky, ktorá neustále zlepšuje zážitok klienta z každej interakcie s cieľom maximalizovať jeho spokojnosť, je nevyhnutné mu komunikovať v každom distribučnom kanále vždy relevantnú a konzistentnú ponuku, a to v čase, kedy to reflektuje jeho reálnu potrebu a preferenciu,“ hovorí Milan Jamrich, riaditeľ odboru CRM v Slovenskej sporiteľni, dlhoročného klienta SAS-u. „Teší nás, že analytici potvrdili názory zákazníkov a ocenili naše špičkové produkty SAS Customer Intelligence 360 a SAS Real-Time Decision Manager, ktoré umožňujú značkám komunikovať personalizovane v čase, kedy to zákazník očakáva alebo vyžaduje, a tým budovať jeho lojalitu,“ uviedol Richard Kraus, obchodný riaditeľ pre komerčný sektor spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o.
O SAS-e:
SAS je lídrom v analytike. Prostredníctvom inovatívneho softvéru a služieb v oblasti analytiky, business intelligence a data managementu, SAS pomáha viac ako 75 000 spoločnostiam robiť lepšie rozhodnutia rýchlejšie. Už od roku 1976 dáva SAS svojim zákazníkom po celom svete THE POWER TO KNOW®.
Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.
Kontakt:
Martin Valášek
Martin.Valasek(zavináč)svk.sas.com
Tel.: +421 2 5778 0911
mobil: +421 948 851 685
Navštívte prosím SAS Press Centrum
www.sas.com/presscenter
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
her