OTS: HONOR View20 ponúka používateľom nevídané zážitky so 48 MP...

TASR, 7. februára 2019 10:56

OTS: HONOR View20 ponúka používateľom nevídané zážitky so 48 MP fotoaparátom a ultra vysokou jasnosťou obrazu podporeného umelou inteligenciu

- Začína fotografická súťaž „Uvidieť nevídané", ktorá predstaví možnosti smartfónu HONOR View20 s prvým 48 MP fotoaparátom na svete - Partnerstvo s Muradom Osmannom a Jackom Morrisom je propagáciou fenomenálnych fotografií, ktoré táto bezkonkurenčná technológia umožňuje

- Fotografie v galérii značky HONOR v rámci samostatnej online fotografickej komunity používateľov smartfónov HONOR

Hong Kong 7. februára (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - HONOR, popredná e-značka smartfónov, dnes otvorila špeciálnu fotografickú súťaž pod názvom „Vidieť nevídané", ktorá spotrebiteľom predvedie možnosť zachytenia neuveriteľného množstva detailov s prelomovým 48 MP fotoaparátom v smartfóne HONOR View20 s podporou umelej inteligencie a ultra vysokou jasnosťou. Organizátori súťaže vyzývajú majiteľov aparátu s touto revolučnou technológiou, aby zdieľali dobrodružné príbehy, zachytili svoje intenzívne zážitky a posúvali hranice vlastnej tvorivosti.

Pri fotografovaní prostredníctvom smartfónov nie je nič dôležitejšie ako kvalita a jasnosť fotografií. HONOR View20 posúva hranice možností práve v týchto parametroch. Zadný fotoaparát tohto smartfónu je prvý, ktorý funguje na báze snímača obrazu CMOS IMX586 od značky SONY so 48 megapixelmi v 1/2-palcovej snímacej jednotke a zabezpečuje vynikajúcu kvalitu fotografií. Výsledný obraz je bohatší na detaily, má živšie farby snímok optimalizovaných pomocou umelej inteligencie zabudovanej v smartfóne HONOR View20. Vďaka duálnemu NPU a duálnej čipovej sade ISP Kirin 980 sa môžete tešiť aj na kvalitnejší obraz o 134% a dokonalejšie spracovanie o 46%. V kombinácii s neuveriteľným výkonom 48 MP snímača prinášajú tieto prvky bezprecedentný zážitok z fotografovania mobilným telefónom.

Fotografickú súťaž „Vidieť nevídané" podporuje aj hviezda Instagramu v oblasti blogov o cestovaní Jack Morris, tvár cestovateľského blogu Do You Travel, ktorá má viac ako 2 milióny fanúšikov a  Murad Osmann, polovica z páru cestovateľov Murad a Nataly, ktorých na Instagrame nájdete prostredníctvom hashtagu #FollowMeTo.

Jack aj Murad budú mentormi aj porotou počas tejto dvojmesačnej fotografickej kampane zameranej na tri kľúčové témy: „Nevídaná láska"; „Nevídaní hrdinovia" a „Nevídaný svet". V pozadí týchto fotografií by sa malo skrývať nespočetné množstvo príbehov a dobrodružstiev, ktoré používateľov smartfónov HONOR obklopujú, kdekoľvek sa pohnú.

Každý týždeň počas trvania kampane vyberú Jack a Murad najzaujímavejšie kúsky, ktoré sa potom objavia v galérii značky HONOR v rámci samostatnej online fotografickej komunity používateľov smartfónov značky HONOR a na sociálnych kanáloch značky HONOR spolu s príbehmi, ktoré sa skrývajú v pozadí snímok. Súťažiaci môžu taktiež získať skvelé ceny vrátane najnovších smartfónov HONOR View20. Rok 2018 bol pre značku HONOR veľmi úspešný z obchodnej stránky. Jej medziročný nárast na zahraničných trhoch dosiahol 170%. Počas celosvetového uvedenia nového smartfónu HONOR View 20 v Paríži HONOR oficiálne oznámil aj aktualizáciu svojej značky. Jej súčasťou je nové logo s pohyblivými farbami, nový slogan „HONOR MY WORLD" („Honor je môj svet", ale aj „Ctiť svoj svet") a nové partnerstvá so značkami, ktoré obľubujú najmä mladí ľudia na celom svete. Fotografická súťaž „Vidieť nevídané" a galéria značky HONOR tvoria takisto súčasť aktualizácie a modernizácie značky HONOR zameranej na uspokojenie potrieb mladej generácie.

Viac informácií o značke HONOR a možnosť zapojiť sa do fotografickej výzvy „Vidieť nevídané" ponúkame prostredníctvom hashtagov #SeeTheUnseen a #HONORMade na Instagrame, kde môžete umiestniť svoje fotografie alebo vložiť svoje príspevky do galérie značky HONOR na: https://www.hihonor.com/global/events/honorview20-photo-contest/

O značke Honor Honor je popredná e-značka smartfónov vytvorená pre potreby generácie digitálnych domorodcov prostredníctvom produktov optimalizovaných pre internet s dokonalou užívateľskou skúsenosťou, ktorá inšpiruje aktivity, podporuje kreativitu a nabáda mladých k napĺňaniu svojich snov. Na tejto ceste sa HONOR odlíšil od ostatných značiek svojou vlastnou statočnosťou, ktorá ho priviedla k najnovšej technológii a inováciám pre svojich zákazníkov.

Viac informácií nájdete o značke Honor online na www.hihonor.com alebo nás sledujte na: 

https://www.facebook.com/honorglobal/ 

https://twitter.com/honorglobal 

https://www.instagram.com/honorglobal/ 

https://www.youtube.com/c/honorofficial/ 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/817126/HONOR_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/817127/Honor_2.jpg 

Kontakt: Susie Liu, +86-176-0018-9253

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring