Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 9. júna 2025 8:02
OTS: Hisense v prvom štvrťroku 2025 na čele globálneho rebríčka v segmente televízorov MiniLED, 100-palcových a väčších aj laserových televízorov
QUINGDAO, Čína 9. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Hisense, popredná globálna značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, si naďalej upevňuje prvenstvo v oblasti technológií špičkových obrazoviek. Podľa údajov spoločnosti Omdia za prvý štvrťrok 2025 sa Hisense umiestnil celosvetovo na prvom mieste podľa objemu predaja televízorov s uhlopriečkou 100 a viac palcov, MiniLED televízorov aj laserových televízorov.
Spoločnosť Hisense stojí na prvom mieste na trhu s televízormi so 100- a viac palcovou uhlopriečkou s globálnym objemom predaja 56,7 % v rokoch 2023, 2024 aj v 1. štvrťroku 2025. V segmente MiniLED televízorov sa Hisense dostal na vrchol s 29,3 % globálnym podielom na objeme predaja, čo odráža rýchly rast a dôveru spotrebiteľov v inovácie značky v oblasti podsvietenia. Hisense si tiež udržiava vedúce postavenie na trhu laserových televízorov s presvedčivým podielom 69,6 % na globálnom objeme predaja a pokračuje v globálnej dominancii po tom, čo sa podľa údajov spoločnosti Omdia umiestnila na prvom mieste šesť rokov po sebe.
Tento silný výkon odráža dlhodobý záväzok spoločnosti Hisense k inováciám v oblasti veľkoplošných obrazoviek, zobrazovaniu s podporou AI a pohlcujúcim audiovizuálnym zážitkom.
Hisense bola prvou značkou na celom svete, ktorá bola ohlásená ako oficiálny partner FIFA Club World Cup 2025™, čím preukázala svoju progresívnu stratégiu a rastúci medzinárodný vplyv. V nadväznosti na tento míľnik spustila spoločnosť Hisense svoju globálnu kampaň pod heslom „Own the Moment" (Ovládni okamih), čím upevnila svoje globálne vedúce postavenie a prepojila špičkové technológie s vášňou športových fanúšikov po celom svete. Kampaň odráža záväzok Hisense spríjemňovať nezabudnuteľné športové okamihy pomocou prémiových technológií. Umožňuje tak fanúšikom vidieť, cítiť a prežívať vzrušenie ako nikdy predtým.
Spoločnosť Hisense tiež nadviazala partnerstvo s francúzskym audio expertom Devialet s cieľom vylepšiť zvukový výkon svojich najnovších produktov a poskytnúť tak bohatší a pohlcujúcejší zážitok z domácej zábavy. Dokonalejší zvuk bude k dispozícii prostredníctvom aktualizácie softvéru, pričom dostupnosť závisí od konkrétnych modelov a regiónov.
Vďaka záväzku k technologickej excelentnosti a hodnote pre používateľov je Hisense v dobrej pozícii udržať si dynamiku aj v roku 2025 a do budúcnosti.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorá pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na výrobu vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných riešení IT. Podľa údajov od Omdia je Hisense celosvetovo na 2. mieste v celkových dodávkach televízorov (2022 – 2024) a celosvetovo na 1. mieste v segmente 100-palcových a väčších televízorov (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense v rámci udržiavania kontaktu s publikom po celom svete zaviazala podporovať globálne športové partnerstvá.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2704065/1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.