Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. júla 2025 12:26
OTS: Hisense priblíži globálnym fanúšikom hru prostredníctvom zážitkov „Own the Moment" počas Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™
Čchid-Tao 3. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná svetová značka spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, prináša počas Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ nezabudnuteľné momenty pre fanúšikov prostredníctvom svojej globálnej kampane „Own the Moment".
Na štadióne MetLife v New Yorku/New Jersey vytvorila spoločnosť Hisense zážitkovú zónu s rozlohou 100 metrov štvorcových, ktorá sa pre fanúšikov stala „druhým domovským štadiónom". Zóna, ktorá je otvorená počas 28 dní a 9 zápasových dní, predstavuje televízory, laserové televízory, chladničky a klimatizácie prostredníctvom strhujúcich scenárov. Zóna RGB-MiniLED TV so 100„ modelmi U7, 100" U8 a 116" UX vtiahla tisíce ľudí do interaktívnej futbalovej streľby.
Po celých Spojených štátoch sa spoločnosť Hisense spája s fanúšikmi prostredníctvom turné „Own the Moment" v niekoľkých mestách a špeciálneho pop-upu v nákupnom centre American Dream Mall. V rámci turné, ktoré navštívi 19 miest prostredníctvom aktivácií na parkoviskách, môžu návštevníci sledovať zápasy na obrovských obrazovkách, hrať videohry s futbalovou tematikou, ochladiť sa pomocou spotrebičov Hisense a vytvárať obchodné karty poháňané umelou inteligenciou. Pop-up obchod v nákupnom centre American Dream Mall (23. júna – 14. júla) ponúka praktický prístup k najnovším inováciám spoločnosti Hisense vrátane vlajkovej lode 116" televízora a inteligentnej chladničky Cross-door, ako aj každodenné darčeky a prezentované aktivácie s produktmi ako VAR Challenge a Live Game Zone.Ak sa chcete dozvedieť viac o turné Hisense Own the Moment Tour a ďalších aktiváciách a nájsť ďalšie zastávky turné vo vašom okolí, navštívte stránku www.hisense-usa.com/fifa-club-world-cup-2025.
Spoločnosť Hisense, ktorá zachytila rastúcu dynamiku majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025, priniesla na Blízky východ prelomový zážitok v podobe veľkolepej roadshow v ikonickom nákupnom centre Mall of the Emirates v Dubaji. Na podujatí špeciálne vystúpil bývalý brankár Realu Madrid, pán Iker Casillas, ktorý prilákal nadšené davy a pozdvihol silné prepojenie značky so svetovým športom. V rámci významného produktového míľnika spoločnosť Hisense predstavila aj prvý 116-palcový RGB-MiniLED televízor na svete, ktorý poháňa najpokročilejší procesor značky s umelou inteligenciou. Špičkový televízor poskytuje mimoriadne živé farby, výnimočný jas a krištáľovo čistý obraz, čím podčiarkuje pozíciu spoločnosti Hisense na čele technológií domácej zábavy. Spoločnosť Hisense využila svoje sponzorstvo Realu Madrid a predstavila exkluzívnu limitovanú edíciu produktov Real Madrid – jedinečnú ponuku pre fanúšikov a ďalšiu demonštráciu záväzku značky spájať šport a inovácie. Priestor ožil interaktívnymi aktiváciami, vystúpeniami celebrít a vplyvných ľudí, čo vyvolalo veľký mediálny rozruch a posilnilo úlohu spoločnosti Hisense ako globálneho inovátora v oblasti zábavných technológií.
„ Technológia sa stala dôležitou súčasťou toho, ako dnes fanúšikovia vnímajú futbal,"povedal Iker Casillas. „Či už ste na štadióne alebo doma, kvalita diváckeho zážitku ovplyvňuje váš vzťah k hre. Je pôsobivé vidieť, ako spoločnosti ako Hisense posúvajú hranice možností a uľahčujú fanúšikom, aby sa cítili bližšie k akcii, atmosfére a emóciám každého zápasu."
Spoločnosť Hisense na celom svete pomáha fanúšikom skutočne zažiť ten správny okamih. Spojením prvotriednej technológie s nezabudnuteľnými zážitkami mení spoločnosť Hisense každý deň zápasu na osobnú oslavu športu, inovácií a spojenia.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorý pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na poskytovanie vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných IT riešení. Podľa spoločnosti Omdia je spoločnosť Hisense na 2. mieste na svete v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a na 1. mieste na svete v segmente televízorov s uhlopriečkou 100 palcov a viac (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense zaviazala ku globálnym športovým partnerstvám ako spôsobu, ako sa spojiť s publikom na celom svete.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2722685/1.jpg
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2722686/2.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.