Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 30. júna 2025 15:37
OTS: Hisense predstavuje silu umelej inteligencie s odkazom „AI YOUR LIFE" na FIFA Club World Cup 2025™
Qingdao 30. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná globálna značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, upevňuje svoje vedúce postavenie v oblasti AI na FIFA Club World Cup 2025™ na ihriskách s odvážnym sloganom „AI YOUR LIFE", ktorý odráža víziu značky o inováciách zameraných na človeka prostredníctvom inteligentných technológií.
Hisense, jedna z prvých spotrebiteľských technologických značiek, ktorá skúma umelú inteligenciu, integruje inteligentné funkcie do celého svojho produktového portfólia. Jadrom inteligentného ekosystému Hisense je dnes Hi-View AI Engine X – doteraz najvýkonnejší procesor s podporou AI. Vďaka hĺbkovým neurónovým sieťam sa učí a prispôsobuje ako ľudský mozog, optimalizuje obraz a zvuk pri každom programe, od dynamických športov až po filmy a pohlcujúce hry.
Hi-View AI Engine X, ktorý je hnacou silou novej generácie televízorov ULED s podporou AI, poháňa štyri kľúčové piliere: Obraz s AI pre realistický kontrast, farby a pohyb; zvuk s AI pre adaptívnu jasnosť a pohlcujúcu akustiku; scenár s AI pre automatické prepínanie režimov a energia s AI pre špičkový výkon s vyššou účinnosťou. Spoločne vytvárajú pútavejší a inteligentnejší spôsob, ako si vychutnať každý zápas, gól a okamih na obrazovke.
Okrem televízorov Hisense rozširuje inteligentné pripojenie v domácnosti prostredníctvom služby ConnectLife. Od varenia s AI až po personalizovanú starostlivosť o bielizeň si používatelia užívajú bezproblémovú inteligenciu podľa scenárov. Chladnička PureFlat Smart Series s 21-palcovou obrazovkou slúži ako praktické centrum pre jednoduchú správu spotrebičov.
Pre spoločnosť Hisense, je podstatou domov, či už ide o obrazovky alebo spotrebiče, a podstatou domova je láska. S podporou umelej inteligencie sa táto zásada vyvíja – technológia sa stáva intuitívnejšou, responzívnejšou a emocionálnejšou. Zatiaľ čo globálne publikum oslavuje najkrajšie okamihy futbalu, Hisense pozýva všetkých, aby „ovládli okamih" s inteligentnými produktmi, ktoré rozumejú, prispôsobujú sa a inšpirujú.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorý pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na poskytovanie vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných IT riešení. Podľa údajov od Omdia je Hisense celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a celosvetovo na 1. mieste v segmente 100-palcových a väčších televízorov (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense v rámci udržiavania kontaktu s publikom po celom svete zaviazala podporovať globálne športové partnerstvá.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2721438/AI_Your_Life.jpg
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2719767/image_5006806_34468561.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.