Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 8. septembra 2025 15:18
OTS: Hisense oznamuje tretie sponzorstvo Majstrovstiev sveta vo futbale FIFA World Cup™ a na veľtrhu IFA 2025 predstavuje technológiu RGB-MiniLED
Berlín 8. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov na svete, na veľtrhu IFA 2025 oznámila, že bude naďalej oficiálnym sponzorom Majstrovstiev sveta vo futbale FIFA™, čím posilní svoju dlhodobú spoluprácu s FIFA od roku 2018.
Od prvého partnerstva s FIFA v roku 2018 dosiahla spoločnosť Hisense niekoľko kľúčových míľnikov: počiatočné budovanie značky na Majstrovstvách sveta vo futbale FIFA 2018™, spolupráca na obsahu prostredníctvom FIFA+ v roku 2022, integrácia technológií do operácií videoasistencie rozhodcu (VAR) na Majstrovstvách sveta klubov FIFA 2025™ a teraz aj nadchádzajúce sponzorstvo Majstrovstiev sveta vo futbale FIFA 2026™. Každý krok posilnil globálnu prítomnosť spoločnosti Hisense a jej záväzok zlepšovať zážitky fanúšikov.
Catherine Fang, viceprezidentka skupiny Hisense, zdôraznila, že každý nezabudnuteľný okamih začína správnym zážitkom a že Hisense sa snaží pomôcť fanúšikom naplno si tieto chvíle vychutnať. Vysvetlila, že spoločnosť Hisense, ktorá sa riadi štyrmi kľúčovými kritériami – technologicky orientované, používateľsky orientované, inteligentné služby a kultúrne hodnoty – neustále posúva hranice zobrazovania, od HDR až po laserové televízory a najnovšie RGB-MiniLED, a poskytuje bezprecedentnú kvalitu obrazu. Prístup zameraný na používateľa zaisťuje pohlcujúce a personalizované zážitky, vďaka ktorým sa fanúšikovia cítia súčasťou každého okamihu.
Na veľtrhu IFA 2025 spoločnosť Hisense, ako pôvodný výrobca RGB-MiniLED, nadväzuje na svoju premiéru 116-palcového RGB-MiniLED televízora na veľtrhu CES vylepšeniami, ktoré prinášajú čistejšie farby, vyšší kontrast a jas, čím prekonávajú QD-OLED, potvrdzujúc svoje vedúce postavenie v oblasti displejov novej generácie. V nadväznosti na túto víziu sa pripojil aj obchodný riaditeľ FIFA Romy Gai, ktorý vysvetlil, že FIFA bude spolupracovať so spoločnosťou Hisense s cieľom privítať najlepšiu zobrazovaciu technológiu, aby zabezpečila bezprecedentné majstrovstvá sveta pre miliardy fanúšikov na celom svete.
Keďže sa má turnaj v roku 2026 konať po prvýkrát v troch krajinách so 48 tímami, Hisense si kladie za cieľ premeniť miliardy obývacích izieb na sedadlá v prvom rade – zabezpečí tak, aby fanúšikovia na celom svete mohli zažiť turnaj ako nikdy predtým a skutočne si vychutnať daný okamih.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorý pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na poskytovanie vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných IT riešení. Podľa spoločnosti Omdia je Hisense globálnou jednotkou v segmente televízorov s uhlopriečkou 100 a viac palcov (2023 – 1. polrok 2025). Ako oficiálny sponzor Majstrovstiev sveta vo futbale FIFA 2026™ sa spoločnosť Hisense zaviazala ku globálnym športovým partnerstvám, aby sa spojila s publikom na celom svete.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2764389/1.jpg
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2765640/2.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.