OTS: HEINZ® uvádza po viac ako 150 rokoch prvú globálnu ...

TASR, 2. júna 2023 10:31

OTS: HEINZ® uvádza po viac ako 150 rokoch prvú globálnu kreatívnu platformu značky

Nová pozícia oslavuje a prezentuje iracionálnu lásku skutočných fanúšikov k značke

Chicago, Pittsburgh a Londýn 2. júna (TASR/OTS) - (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť HEINZ dnes oznamuje novú globálnu platformu, pod sloganom „It Has to Be HEINZ“ („To musí byť HEINZ“), ktorá po prvýkrát v 150-ročnej histórii značky prináša jednotnú kreatívnu stratégiu. Kampaň vzdáva poctu značke formou oslavy iracionálnej lásky ľudí k značke HEINZ – od osobného vzťahu skutočných fanúšikov až po lásku a starostlivosť, s akou sa jej produkty vyrábajú.

Globálna kreatívna platforma, ukotvená v doteraz najväčšej mediálnej investícii spoločnosti Kraft HEINZ, demonštruje bezkonkurenčnú lásku viacerých generácií po celom svete k značke HEINZ – od kečupu po fazuľu aj všetko medzi tým. Príbehy fanúšikov, ktoré sa objavujú v kreatíve – napríklad tetovanie HEINZ, balíčky korenín v kabelkách či pašovanie plechoviek fazule cez kontroly na letisku – pochádzajú zo sociálnych médií, novinových článkov a ústneho podania.

„Keď sme sa rozhodli zjednotiť značku pod jednu globálnu platformu, ponorili sme sa do sveta našich spotrebiteľov a zistili sme, že všetci majú spoločné jedno: iracionálne úsilie, ktoré sú ochotní vynaložiť pre výrobky HEINZ,“ uviedla Diana Frostová, riaditeľka pre rast, severoamerická zóna The Kraft HEINZ Company. „Keďže sme značka posadnutá našimi spotrebiteľmi, vytvorili sme „It Has to be HEINZ“ ako ódu na našich fanúšikov, naše múzy.“ Vyše 150 rokov sa spoločnosť HEINZ snaží robiť obyčajné veci neobyčajne dobre. Aj dnes zostáva bezkonkurenčná kvalita základom presvedčenia a postupov značky, od dôkladného výberu najkvalitnejších surovín siedmimi „Tomato Masters“ (majstrami paradajok), až po cieľ začať vyrábať do roku 2025 100 % kečupu z udržateľných zdrojov. Každý krok je precízne premyslený, aby sme vždy dosahovali nezameniteľnú chuť HEINZ.

„Naši fanúšikovia možno vynakladajú iracionálne úsilie, aby si vychutnali výrobky HEINZ, ale ten pocit je vzájomný – sme rovnako posadnutí našimi výrobkami ako oni a nevieme sa dočkať, kedy to vykričíme do celého sveta,” povedala Cristina Kenz, riaditeľka pre rast, medzinárodná zóna The Kraft HEINZ Company. „Táto iracionálna láska zároveň poháňa väčšiu transformáciu v spoločnosti Kraft HEINZ, kde držíme krok s kultúrou, aby sme prekvapili a potešili našich spotrebiteľov inováciami vychádzajúcimi z poznatkov a autentických zážitkov značky.“

Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou Wieden+Kennedy, obsahuje päť spotov v štýle medailónov, s príbehmi, ktoré sú pravdivé alebo by mohli byť pravdivé, a oslavujú jedinečnú lásku ľudí ku kečupu a fazuli HEINZ. Nová platforma sa bude uvádzať v rôznych kanáloch, so zameraním na masový dosah a vysoko efektné umiestnenie v televízii, online videu, kine, na sociálnych sieťach a reklamných plochách v exteriéri. Platforma „It Has to be HEINZ“ sa najprv predstaví v USA, Kanade, Spojenom kráľovstve a Nemecku, a v priebehu ďalších šiestich mesiacov sa rozšíri na ďalšie trhy.

Ak ju chcete sledovať, pozrite si @Heinz, @Heinz_ca a @heinz_uk na Instagrame a @Heinz_us, @heinz_ca a @heinzuk na TikToku.

O spoločnosti The Kraft HEINZ Company

V spoločnosti The Kraft HEINZ Company (Nasdaq: KHC) realizujeme transformáciu inšpirovanú naším cieľom, „Urobme život chutným“. V centre všetkého, čo robíme, sú spotrebitelia. S čistými tržbami za rok 2022 vo výške približne 26 miliárd USD sa snažíme rozširovať naše ikonické aj nové značky potravín a nápojov v celosvetovom meradle. Naše pokrytie a pružnosť využívame, aby sme mohli naplno využiť silu Kraft HEINZ v rámci portfólia šiestich produktových platforiem zameraných na spotrebiteľa. Ako globálni občania sa usilujeme o udržateľný a etický vplyv, pričom pomáhame kŕmiť svet zdravo a zodpovedne. O našej ceste sa dozviete viac na stránke www.kraftheinzcompany.com alebo nás môžete sledovať na LinkedIn a Twitteri.

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Slovakian: Fotografie/Galéria Multimédií dostupná na: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005186/en/

Kontakty

Jenna Thornton

The Kraft HEINZ Company (N.A. Inquiries)

Jenna.Thornton@kraftheinz.com

Marissa Munnings

The Kraft HEINZ Company (International Inquiries)

Marissa.Munnings@kraftheinz.com

Zdroj: The Kraft HEINZ Company

Multimédiá

Foto

HEINZ announces its first new global platform in its 150-year history “It Has to be HEINZ,” inspired by real-life stories of fans’ undeniable love of HEINZ (Graphic: Business Wire)

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring