Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. júna 2019 12:08
Peking 14. júna (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Haier sa prepracovala medzi 100 najcennejších svetových značiek databázy BrandZ™ 2019, jedného z najprestížnejších rebríčkov na svete, ktorý spoločne v utorok vydali spoločnosti WPP a Kantar Millward Brown v New Yorku.
Spoločnosť Haier sa vďaka inovácii obchodného modelu prvýkrát dostala na tento zoznam.
Haier našiel svoje miesto v rámci úplne novej kategórie rebríčka s názvom „Značka ekosystému internetu vecí". Vysiela tak nové signály o stratégii značky v ére internetu vecí. Haier, ktorý sa celosvetovo preslávil v posledných desiatich rokoch ako prvotriedna značka domácich spotrebičov, je teraz uznávaný ako jediná značka v rámci ekosystému internetu vecí a je prvou značkou uvedenou v tejto kategórii.
Spoločnosť vytvorila unikátny model skúseností z práce v ekosystéme tým, že poskytuje sieťové spotrebiče a na mieru šité inteligentné domy, ktoré nielenže pomáhajú budovať väčší ekosystém inteligentného domova, ale tiež preberajú vedúcu úlohu pri určovaní medzinárodného štandardu.
Internet jedla a internet oblečenia od spoločnosti Haier sú lídrami v tvorbe medzinárodných noriem internetu vecí, ktoré pripravujú pôdu pre širokospektrálne zavedenie ekosystému internetu vecí z hľadiska technológií a noriem.
COSMOPlat, priemyselná sieťová platforma spoločnosti Haier, je nosnou platformou pre značku ekosystému. Vytvára rozsiahly model prispôsobovania sa potrebám zákazníkov, ktorý sa odvíja od skúseností používateľov a tvorby otvorenej a viacstrannej interaktívnej platformy tvorby a zdieľania, namiesto jednoduchej náhrady ľudí robotmi alebo pripojením zariadení či zabezpečovaním transakcií. Platforma má doteraz na konte 15 nových ekosystémov. Podarilo sa ju replikovať v 11 regiónoch a 20 krajinách, čím sa vytvoril rozsiahlejší ekosystém pre zákazníkov na celom svete, ktorý zahŕňa okrem iného odvetvia ako oblečenie, jedlo, ubytovanie, cestovanie, zdravie, celková pohoda, zdravotníctvo a vzdelávanie.
Model riadenia značky ekosystému s názvom Rendanheyi zdôrazňuje, že každý človek a každý subjekt zaangažovaný do ekosystému Haier, je centrom. Tento systém sa poradilo úspešne aplikovať aj v USA v rámci divízie domácich spotrebičov GE, v novozélandskej spoločnosti Fisher & Paykel, japonskej spoločnosti Sanyo, v talianskej firme Candy a v rámci ďalších medzinárodných firiem, s ktorými spoločnosť Haier spolupracuje a ktoré spoločne vytvárajú robustnejší ekosystém medzinárodných značiek.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/902149/Haier_ranks_among_BrandZ_Top_100_Most_Valuable_Global_Brands.jpg
Kontakt: Silvia, +86-151-1792-5061
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.