OTS: Haier patrí medzi 100 najcennejších globálnych značiek rebríčka BrandZ

TASR, 17. júna 2019 12:08

Peking 14. júna (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Haier sa prepracovala medzi 100 najcennejších svetových značiek databázy BrandZ™ 2019, jedného z najprestížnejších rebríčkov na svete, ktorý spoločne v utorok vydali spoločnosti WPP a Kantar Millward Brown v New Yorku.

Spoločnosť Haier sa vďaka inovácii obchodného modelu prvýkrát dostala na tento zoznam.

Haier našiel svoje miesto v rámci úplne novej kategórie rebríčka s názvom „Značka ekosystému internetu vecí". Vysiela tak nové signály o stratégii značky v ére internetu vecí. Haier, ktorý sa celosvetovo preslávil v posledných desiatich rokoch ako prvotriedna značka domácich spotrebičov, je teraz uznávaný ako jediná značka v rámci ekosystému internetu vecí a je prvou značkou uvedenou v tejto kategórii.

Spoločnosť vytvorila unikátny model skúseností z práce v ekosystéme tým, že poskytuje sieťové spotrebiče a na mieru šité inteligentné domy, ktoré nielenže pomáhajú budovať väčší ekosystém inteligentného domova, ale tiež preberajú vedúcu úlohu pri určovaní medzinárodného štandardu.

Internet jedla a internet oblečenia od spoločnosti Haier sú lídrami v tvorbe medzinárodných noriem internetu vecí, ktoré pripravujú pôdu pre širokospektrálne zavedenie ekosystému internetu vecí z hľadiska technológií a noriem.

COSMOPlat, priemyselná sieťová platforma spoločnosti Haier, je nosnou platformou pre značku ekosystému. Vytvára rozsiahly model prispôsobovania sa potrebám zákazníkov, ktorý sa odvíja od skúseností používateľov a tvorby otvorenej a viacstrannej interaktívnej platformy tvorby a zdieľania, namiesto jednoduchej náhrady ľudí robotmi alebo pripojením zariadení či zabezpečovaním transakcií. Platforma má doteraz na konte 15 nových ekosystémov. Podarilo sa ju replikovať v 11 regiónoch a 20 krajinách, čím sa vytvoril rozsiahlejší ekosystém pre zákazníkov na celom svete, ktorý zahŕňa okrem iného odvetvia ako oblečenie, jedlo, ubytovanie, cestovanie, zdravie, celková pohoda, zdravotníctvo a vzdelávanie.

Model riadenia značky ekosystému s názvom Rendanheyi zdôrazňuje, že každý človek a každý subjekt zaangažovaný do ekosystému Haier, je centrom. Tento systém sa poradilo úspešne aplikovať aj v USA v rámci divízie domácich spotrebičov GE, v novozélandskej spoločnosti Fisher & Paykel, japonskej spoločnosti Sanyo, v talianskej firme Candy a v rámci ďalších medzinárodných firiem, s ktorými spoločnosť Haier spolupracuje a ktoré spoločne vytvárajú robustnejší ekosystém medzinárodných značiek.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/902149/Haier_ranks_among_BrandZ_Top_100_Most_Valuable_Global_Brands.jpg  

Kontakt: Silvia, +86-151-1792-5061

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring