OTS: Haier na prvom mieste v odvetví na zozname Top 50 ...

TASR, 20. júna 2025 9:43

OTS: Haier na prvom mieste v odvetví na zozname Top 50 najlepších čínskych globálnych značiek za rok 2025, v prvej desiatke už 9 rokov po sebe

Lingshui 20. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Spoločnosť Haier si znovu zaistila prvé miesto v kategórii domácich spotrebičov v prestížnom rebríčeku Top 50 najlepších čínskych globálnych značiek za rok 2025, ktorý spoločne vydali Google a Kantar BrandZ. Je to už tretí rok po sebe, čo Haier vedie vo svojej kategórii, pričom už deviaty sa udržiava v prvej desiatke medzi čínskymi globálnymi značkami a ďalej tak posilňuje svoj globálny vplyv.

Rebríček Top 50 najlepších čínskych globálnych značiek za rok 2025, ktorý je považovaný za jeden z najautoritatívnejších systémov hodnotenia značiek na svete, pokrýva 11 hlavných svetových trhov vrátane USA, Veľkej Británie, Francúzska, Japonska a Indie. Hodnotí značky v 15 kľúčových kategóriách, ako sú domáce spotrebiče, spotrebná elektronika a automobilový priemysel. Rebríček vychádza z robustnej metodológie, ktorá kombinuje prieskumy Google, index vyhľadávania Google a databázu BrandZ od spoločnosti Kantar, ktorá predstavuje najväčšiu analytickú platformu značiek na svete.

Globálny úspech spoločnosti Haier vychádza z desaťročí strategického záväzku k dlhodobému rastu a nezávislému budovaniu značky. Už v 90. rokoch minulého storočia sa Haier, na rozdiel od ostatných výrobcov, ktorí sa orientovali na OEM export, vydal inou cestou. Spoločnosť trvala na rozvoji vlastnej značky a vstupe na vyspelé trhy, ako je Európa a USA, aby neskôr expandovala do rozvojových regiónov vrátane juhovýchodnej Ázie, Blízkeho východu a Afriky. Táto cesta založená na reinvestíciách a udržateľnom raste umožnila spoločnosti Haier dosiahnuť finančnú sebestačnosť na zahraničných trhoch už v roku 2016.

Za týmto účelom vytvoril Haier globálne integrovanú stratégiu „3 v 1" (lokalizovaný výskum a vývoj, výroba a marketing), aby presne vyhovela rozmanitým potrebám používateľov v rôznych regiónoch. Napríklad v súvislosti s nedostatkom energie a vysokými cenami v Európe uviedla na trh práčku Haier X11 s ekologickými technológiami a vylepšenými možnosťami úspory energie, ktorá ponúka 60-percentnú úsporu energie v porovnaní s prísnymi európskymi normami triedy A.

Na svojej globalizačnej ceste Haier aktívne spolupracuje s prestížnymi tenisovými turnajmi vrátane Roland-Garros, ATP Tour, Australian Open a China Open, pričom využíva prémiové športové značky, ktoré silne rezonujú s globálnymi fanúšikmi športu a spotrebiteľmi z vyššej triedy. Tieto spolupráce posilňujú image značky Haier ako synonyma „špičkovej inovácie" a „prémiového životného štýlu" v mysliach spotrebiteľov po celom svete.

V roku 2024 vykázala skupina Haier globálne tržby vo výške 55,9 miliardy USD, čo predstavuje medziročný nárast o 8 %, a celkový globálny zisk 4,2 miliardy USD, čo je medziročný nárast o 13 %. Zahraničné tržby divízie Haier Smart Home dnes predstavujú viac ako 50 % jej celkového podnikania, čo odráža solídne globálne postavenie spoločnosti. Ako jeden z prvých čínskych podnikov, ktorý si vytvoril globálnu prítomnosť značky, je Haier podľa Euromonitoru už 16 rokov po sebe na prvom mieste v kategórii hlavných spotrebičov, čo dokazuje udržateľnú a silnú globálnu konkurenčnú výhodu.

Doteraz sa Haier presadil vo viac ako 200 krajinách a regiónoch sveta a dosiahol vedúce trhové pozície v kľúčových krajinách vrátane Číny, Spojených štátov a Nového Zélandu.

V Európe Haier naďalej vedie na viacerých kľúčových trhoch. V Japonsku kombinovaný trhový podiel značiek Haier a AQUA dosahuje prvé miesto v kategórii chladenia. V juhovýchodnej Ázii má Haier celkovo najväčší podiel na trhu. V Thajsku je na prvom mieste v bielej technike, mraziacich boxoch a klimatizáciách. Vo Vietname je Haier jednotka v chladničkách a práčkach, zatiaľ čo v Malajzii vedie v domácich klimatizáciách aj mraziacich boxoch. Značka sa dostala do prvej trojky na deviatich hlavných trhoch, ako napríklad India a Taliansko, a patrí medzi prvú päťku v krajinách vrátane Veľkej Británie a Filipín.

Vďaka dlhodobému a neochvejnému záväzku spoločnosti Haier k stratégii „3 v 1", ktorá integruje posilnený lokalizovaný prístup a kontinuálne inovácie produktov, si značka kladie za cieľ zlepšovať život pre používateľov po celom svete.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2714674/Haier_BrandZ_en_photo.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring