OTS: Grand Hotel Kempinski High Tatras je podľa TREND Top 2017 opäť najlepším...

TASR, 17. marca 2017 14:32

OTS: Grand Hotel Kempinski High Tatras je podľa TREND Top 2017 opäť najlepším hotelom na Slovensku

Bratislava 17. marca (TASR-OTS) - Grand Hotel Kempinski High Tatras sa aj tento rok umiestnil na prvom mieste prestížneho rebríčka Top Trend 2017. V hodnotení získal 18,5 bodov z možných 20. Hotelová Grand Restaurant sa umiestnila v top desiatke reštaurácií na Slovensku. Jej šéfkuchár Tomáš Tejbus obhájil svoju pozíciu medzi najlepšími šéfkuchármi a medzi 10 najlepšími someliérmi na Slovensku má svoje miesto aj someliér Grand Hotela Kempinski High Tatras Matúš Hamara.

“Náš hotel získal počas 8 rokov od jeho otvorenia viacero odborných ocenení. Medzi tie najprestížnejšie na Slovensku určite patrí Top Trend. Najväčším ocenením našej práce sú však spokojní hostia, ktorí k sa k nám radi vracajú,” komentuje výsledky generálna manažérka Grand Hotela Kempinski High Tatras Kathrin Noll. Tohtoročné víťazstvo v rebríčku Top Trend 2017 je podľa nej zároveň ohodnotením kvality poskytovaných služieb a tiež snahy o bezchybný servis zo strany personálu.

“Pre našich hostí pripravujeme jedlá najmä zo sezónnych a lokálnych surovín. Snažíme sa držať tradícií tatranského regiónu a sme radi, že to oceňujú nielen naši hostia, ale aj odborníci,” hovorí šéfkuchár Grand Restaurant Tomáš Tejbus, ktorý bol zaradený medzi 20 najlepších slovenských šéfkuchárov. Aké vína sa hodia najlepšie ku kulinárskym špecialitám, ktoré pripravuje Tomáš Tejbus so svojim tímom, hosťom odporúča someliér Matúš Hamara. “V hotelovej vinotéke máme v ponuke viac ako 300 druhov vín a hosťom vieme odporučiť rôzne zahraničné, ale aj vzácne regionálne vína,” približuje Matúš Hamara - jeden z desiatich najlepších someliérov na Slovensku. V kategóriách - šéfkuchár a someliér sa neurčuje poradie, vybraní a ocenení sú tí najlepší na Slovensku.

V hodnotení TREND Top 2017 sa kladie pri reštauráciách dôraz  na kvalitu jedla, servisu, prostredia a tiež na pomer kvality a ceny. Pri hoteloch na servis, vybavenie a tiež na pomer kvality a cien. Hotely a reštaurácie navštevovali hodnotitelia TREND-u od júna 2016 do marca 2017, a tak ako po minulé roky sa hodnotilo formou mystery shoppingu, teda anonymných návštev. Celkom bolo v 15. ročníku ohodnotených vyše 200 reštaurácií a hotelov.

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

her

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring