Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 6. júna 2023 9:28
OTS: „Go tech, and Beyond": spoločnosť Hisense potvrdzuje svoj dlhodobý záväzok voči globálnym spotrebiteľom
Čching-Tao 6. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Téma tohtoročného Svetového dňa životného prostredia sa zameriava na riešenia znečistenia plastmi v rámci kampane #BeatPlasticPollution. Hisense, značka spotrebnej techniky a významný medzinárodný dodávateľ domácich spotrebičov, sa snaží chrániť životné prostredie a odráža tak dlhodobé presvedčenie, že prostredníctvom svojich spotrebičov so špičkovými technológiami prináša ľuďom a ich blízkym lepší život, a to prostredníctvom príbehu „Go tech, and Beyond".
Spoločnosť Hisense nielenže spája ľudí pred obrazovkami, ale predstavuje aj ekologické postupy spoločnosti Hisense pre zelenú planétu. Spoločnosť Hisense pokračuje v úsilí o lepšie riadenie dodávateľského reťazca a znižovanie používania plastov v zobrazovacích výrobkoch. Preto spoločnosť Hisense optimalizovala chladiaci systém televízorov a znížila hrúbku ich zadných krytov, čím sa ročne ušetrí 4 626 ton plastov, čo zodpovedá zníženiu spotreby 514 miliónov plastových tašiek.
V súlade s koncepciou ochrany životného prostredia spoločnosť Hisense neustále investuje do technologických inovácií a navrhuje ekologickejšie produkty, aby vyhovela rôznym životným situáciám spotrebiteľov a ponúkla im zdravý život. Napríklad chladničky a práčky Hisense sú vybavené efektívnym systémom, ktorý zabezpečuje nižšiu spotrebu energie. Jej klimatizačné zariadenia s cyklónovým čistiacim systémom dokážu zabezpečiť, aby spotrebitelia neustále dýchali čerstvý a zdravý vzduch.
„Go tech, and Beyond" predstavuje snahu spoločnosti Hisense poskytovať technologické inovácie miliónom rodín na celom svete prostredníctvom vysokokvalitných produktov a prinášať ľuďom do života vynikajúce zážitky.
Spoločnosť Hisense aktívne prináša nové inovatívne produkty s cieľom zlepšiť kvalitu života spotrebiteľov. Vďaka novým laserovým technológiám a technológiám veľmi krátkej projekčnej vzdialenosti prinášajú laserové televízory Hisense spotrebiteľom najväčší zážitok z domáceho kina s väčšou ochranou zraku a nižšou spotrebou energie. S príchodom letného predaja a distribúcie vlajkovej lode televízorov Hisense ULED X a hero U8 v Európe budú mať teraz zákazníci možnosť sami si užívať inovácie „Go tech" spoločnosti Hisense.
O spoločnosti Hisense
Hisense je popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky. Spoločnosť Hisense sa zaoberá multimediálnymi produktmi (so zameraním na inteligentné televízory), domácimi spotrebičmi a inteligentnými informačnými technológiami. Spoločnosť Hisense sa v poslednom čase rýchlo rozrástla a v súčasnosti pôsobí vo viac ako 160 krajinách.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2092746/1.jpg
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.