Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 12. decembra 2019 10:55
OTS: Globálna mediálna agentúra OMD je lídrom v kategórii a dostáva sa do vedenia vďaka nárastu objemu vyfakturovaných služieb a trhového podielu
New York, 12. decembra (TASR-OTS)(PRNewswire) - Omnicom Media Group Agency OMD Worldwide sa podľa najnovšej správy COMvergence dostáva na špičku v oblasti objemu vyfakturovaných služieb na základe projekcie platieb mediálnej agentúry a skupiny za rok 2019. S predpokladanou výškou fakturovaných platieb za rok 2019 vo výške 19,6 miliárd USD a mierou rastu +6,1 % získava OMD predstih o 1,7 miliardy USD pred svojím najbližším konkurentom a dramaticky prevyšuje úroveň rastu v tomto odvetví o 0,6 %.
Správa prichádza v čase, keď má spoločnosť OMD za sebou už deviaty štvrťrok rastu a retencie nových obchodov, čo predstavuje výkon, ktorý sa do vyfakturovaných platieb premieta sumou 3,5 bilióna dolárov - 18 % zo súčasného súčtu. Tento prírastok za obdobie rokov 2018 - 2019 je najväčší zo všetkých mediálnych agentúr.
Umiestnenie v rebríčku COMvergence uzatvára rok, ktorý sa začal tým, že sa OMD stala Globálnou mediálnou agentúrou roka, keď sa dostala na špičku v obchodnej publikácii USA, Adweek, po reorganizácii v duchu napĺňania hesla „lepšie a rýchlejšie rozhodnutia". Agentúra si vyslúžila viac než 20 ocenení za činnosť v priebehu celého roku 2019 vďaka pokračujúcim investíciám do ľudského kapitálu, výrobkov a technológií, ktoré napĺňajú práve toto heslo, najvyšší index efektivity Effie a 28 medailí na tohtoročnom oceňovaní Cannes Lions (najväčší počet zo všetkých agentúr súťažiacich na festivale 2019).
Generálny riaditeľ spoločnosti OMD Worldwide Florian Adamski pri tejto príležitosti dodáva: „Po výraznom rozšírení našej ponuky a dĺžky zoznamu klientov v roku 2019 vstúpi OMD do nového roku vo výnimočne silnej pozícii, keď sa vplyv všetkých ocenení za rok 2019 premietne do účtovných záznamov. V novej dekáde sme pripravení poskytnúť klientom lepšie rozhodnutia, lepšie nápady a lepšie výsledky - rýchlejšie.
O SPOLOČNOSTI OMD
OMD Worldwide je najväčšou mediálnou sieťou na svete s viac ako 13 000 zamestnancami vo viac ako 100 krajinách. S rastúcim počtom príležitostí vo svete je najdôležitejšie reagovať lepšími rozhodnutiami rýchlejšie, kombinovaním inovácie s kreativitou, empatiou a dôkazmi s cieľom prinášať lepšie obchodné výsledky. OMD, Omnicom Media Group agency, je globálna mediálna agentúra roka 2019 a tiež agentúra zaradená medzi najefektívnejšie siete mediálnych agentúr na svete v indexe efektivity Effie.
Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb spoločnosti Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), poprednej svetovej reklamnej, marketingovej a korporátnej komunikačnej spoločnosti, ktorá poskytuje služby viac ako 5000 klientom vo viac ako 100 krajinách.
Kontakt:
Isabelle Gauvry
isabelle.gauvry@omnicommediagroup.com
917-4350-6457
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.