OTS: Globálna mediálna agentúra OMD je lídrom v kategórii a dostáva sa...

TASR, 12. decembra 2019 10:55

OTS: Globálna mediálna agentúra OMD je lídrom v kategórii a dostáva sa do vedenia vďaka nárastu objemu vyfakturovaných služieb a trhového podielu

New York, 12. decembra (TASR-OTS)(PRNewswire) - Omnicom Media Group Agency OMD Worldwide sa podľa najnovšej správy COMvergence dostáva na špičku v oblasti objemu vyfakturovaných služieb na základe projekcie platieb mediálnej agentúry a skupiny za rok 2019. S predpokladanou výškou fakturovaných platieb za rok 2019 vo výške 19,6 miliárd USD a mierou rastu +6,1 % získava OMD predstih o 1,7 miliardy USD pred svojím najbližším konkurentom a dramaticky prevyšuje úroveň rastu v tomto odvetví o 0,6 %.

Správa prichádza v čase, keď má spoločnosť OMD za sebou už deviaty štvrťrok rastu a retencie nových obchodov, čo predstavuje výkon, ktorý sa do vyfakturovaných platieb premieta sumou 3,5 bilióna dolárov - 18 % zo súčasného súčtu. Tento prírastok za obdobie rokov 2018 - 2019 je najväčší zo všetkých mediálnych agentúr.

Umiestnenie v rebríčku COMvergence uzatvára rok, ktorý sa začal tým, že sa OMD stala Globálnou mediálnou agentúrou roka, keď sa dostala na špičku v obchodnej publikácii USA, Adweek, po reorganizácii v duchu napĺňania hesla „lepšie a rýchlejšie rozhodnutia". Agentúra si vyslúžila viac než 20 ocenení za činnosť v priebehu celého roku 2019 vďaka pokračujúcim investíciám do ľudského kapitálu, výrobkov a technológií, ktoré napĺňajú práve toto heslo, najvyšší index efektivity Effie a 28 medailí na tohtoročnom oceňovaní Cannes Lions (najväčší počet zo všetkých agentúr súťažiacich na festivale 2019).

Generálny riaditeľ spoločnosti OMD Worldwide Florian Adamski pri tejto príležitosti dodáva: „Po výraznom rozšírení našej ponuky a dĺžky zoznamu klientov v roku 2019 vstúpi OMD do nového roku vo výnimočne silnej pozícii, keď sa vplyv všetkých ocenení za rok 2019 premietne do účtovných záznamov. V novej dekáde sme pripravení poskytnúť klientom lepšie rozhodnutia, lepšie nápady a lepšie výsledky - rýchlejšie.

O SPOLOČNOSTI OMD

OMD Worldwide je najväčšou mediálnou sieťou na svete s viac ako 13 000 zamestnancami vo viac ako 100 krajinách. S rastúcim počtom príležitostí vo svete je najdôležitejšie reagovať lepšími rozhodnutiami rýchlejšie, kombinovaním inovácie s kreativitou, empatiou a dôkazmi s cieľom prinášať lepšie obchodné výsledky. OMD, Omnicom Media Group agency, je globálna mediálna agentúra roka 2019 a tiež agentúra zaradená medzi najefektívnejšie siete mediálnych agentúr na svete v indexe efektivity Effie.

Omnicom Media Group je divízia mediálnych služieb spoločnosti Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), poprednej svetovej reklamnej, marketingovej a korporátnej komunikačnej spoločnosti, ktorá poskytuje služby viac ako 5000 klientom vo viac ako 100 krajinách.

Kontakt:

Isabelle Gauvry

isabelle.gauvry@omnicommediagroup.com

917-4350-6457

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu