Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 16. septembra 2025 13:59
OTS: GAC urýchľuje svoju expanziu na európskom trhu využívajúc Poľsko ako východiskový bod
Varšava 16. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ -- Spoločnosť GAC usporiadala 11. septembra vo Varšave, hlavnom meste Poľska, veľkolepé uvedenie značky na trh a debut dvoch vozidiel, čím oficiálne vstúpila na svoj prvý európsky trh. Poľsko slúži ako kľúčové centrum v „európskom trhovom pláne" spoločnosti GAC vďaka svojej strategickej polohe spájajúcej západnú so strednou a východnou Európou a silnému rastovému potenciálu sektora vozidiel využívajúcich nové zdroje energie. Vďaka svojej poprednej technológii vozidiel, silným výskumným, vývojovým a výrobným kapacitám a filozofii „servis na prvom mieste, zákazník na prvom mieste" bude spoločnosť GAC naďalej spolupracovať s miestnymi partnermi, rozširovať svoje produktové portfólio a zlepšovať zákaznícku skúsenosť.
Na podujatí spoločnosť GAC predstavila dve vlajkové lode v oblasti čisto elektrických športových úžitkových vozidiel (SUV): AION V a HYPTEC HT. Model AION V je navrhnutý pre inteligentnú rodinnú mobilitu, ponúka dojazd 510 km, 20-minútové rýchle nabíjanie na 80 %, systém vozidla s podporou 23 jazykov a päťhviezdičkové hodnotenie bezpečnosti Euro NCAP, pričom kombinuje praktickosť s najmodernejšou technológiou. Model HYPTEC HT, prezentovaný ako luxusné elektrické SUV kupé, sa vyznačuje koženým interiérom NAPPA, 22-reproduktorovým zvukovým systémom Dolby a inteligentnými asistenčnými funkciami pre jazdu, ktoré uspokoja elitných zákazníkov hľadajúcich dokonalý dizajn a kultivovaný zážitok z jazdy. Oba modely sú štandardne vybavené panoramatickým strešným oknom, skrytými kľučkami dverí, 360° systémom priestorových kamier a 8-ročnou zárukou na vozidlo, čo plne dokazuje silu a spoľahlivosť produktov spoločnosti GAC v oblasti elektrickej mobility.
Prostredníctvom prezentácií modelov, značiek a interaktívnych zážitkov vytvorilo podujatie pohlcujúcu atmosféru premiéry, ktorá prilákala mainstreamové poľské médiá, influencerov z odvetvia a potenciálnych zákazníkov. Poukazuje to na silný lokálny záujem a rastový potenciál elektrických produktov spoločnosti GAC na poľskom trhu.
Vlajková loď výstavného priestoru GAC Varšava spája technologickú estetiku s lokálnym umením a ponúka multifunkčné priestory na vystavovanie, interakciu a služby založené na koncepte „zážitkového maloobchodu". Hlavným lákadlom výstavného priestoru je inštalácia „Feels Like Heaven", v podobe oblakov od poľskej umelkyne Joanny Juszczakovej.
Perspektívne bude spoločnosť GAC využívať Poľsko ako východiskový bod pre svoju európsku expanziu, integrovať globálne zdroje a spolupracovať s miestnymi partnermi na rozvoji miestnej výroby, logistiky dielov a dodávateľských kapacít, čím v konečnom dôsledku vybuduje komplexný ekosystém predaja, služieb a dodávateľského reťazca v Poľsku.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/2772431/1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.