Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, včera 13:12
OTS: Fusakle oslavujú 10 rokov: slovenská značka, ktorá dáva prácu stovkám ľudí a prináša viac než len ponožky
Zo start-upu na Dobrom trhu k silnej značke: Fusakle oslavujú 10 rokov
Slovenská značka Fusakle prešla za desať rokov cestu od malého projektu k etablovanej firme. Dodnes vyrába na Slovensku a v Českej republike, dáva prácu stovkám ľudí na Slovensku a v Čechách, spolupracuje s umelcami a charitatívnymi organizáciami, expanduje aj do zahraničia. Pri tejto príležitosti pripravila špeciálnu narodeninovú akciu pre zákazníkov: ponožky už od 4 € a k nákupu nad 50 € darček v podobe limitovaných narodeninových Fusaklí spolu s dopravou zadarmo.
Od start-upu k etablovanej značke
Fusakle vznikli v roku 2015 ako odvážny nápad priniesť hravé ponožky s originálnym dizajnom. Dnes patria medzi etablované slovenské značky, ktoré sa presadili aj za hranicami. Produkty Fusakle nájdete na horách, v mestách, v cocept storoch. Spolupráce s desiatkami značiek, hudobníkov a umelcov dokazujú, že značka sa stala pevnou súčasťou každodenného života aj kultúrneho diania.
Lokálna výroba ako kľúčový princíp
Jedným z hlavných pilierov Fusakiel je lokálna výroba. Produkty vznikajú v slovenských a českých pletiarňach, dielňach a výrobách, čím značka dáva prácu stovkám ľudí v rôznych regiónoch. Produktové portfólio už dávno netvoria len ponožky, ale aj mnoho ďalších produktov. Tento prístup nielenže posilňuje domácu ekonomiku, ale zároveň garantuje kvalitu, udržateľnosť a férové podmienky výroby. Zároveň značke poskytuje flexibilitu a rýchle dodacie doby pri výrobe zákazkových produktov pre firmy či iné značky.
Spoločenská zodpovednosť a odolnosť voči krízam
Fusakle dlhodobo dokazujú, že aj v náročných ekonomických podmienkach dokážu rásť a prinášať hodnotu. Pandémia COVID-19 zasiahla celý módny priemysel a ohrozila existenciu mnohých značiek. Fusakle sa však dokázali prispôsobiť – flexibilne reagovali výrobou ochranných rúšok, hľadali nové distribučné kanály a opierali sa o lojalitu zákazníkov. V kombinácii s následnými ekonomickými otrasmi sa toto obdobie stalo skúškou odolnosti značky, ktorú Fusakle zvládli aj vďaka silnej podpore komunity.
Podpora mladých talentov
Dôležitou stratégiou Fusakiel je aj podpora mladých dizajnérov a študentov. Tí dostávajú príležitosť vytvárať vlastné návrhy, ktoré sa následne dostávajú do výroby a predaja. Vďaka tomu značka nielen podporuje nové talenty, ale zároveň prináša na trh originálne a autentické dizajny, ktoré oslovujú široké publikum.
„Našou ambíciou od začiatku bolo vytvoriť značku, ktorá má hodnotu pre zákazníkov aj pre spoločnosť. Fusakle dnes nie sú len o produktoch, ale o lokálnej výrobe, férových pracovných miestach a podpore dobrých projektov. Rôzne krízy preverili našu odolnosť, no vďaka silnej komunite zákazníkov a partnerov sme ich dokázali prekonať. O to viac si vážime, že za každým párom Fusaklí stojí práca ľudí zo Slovenska a Česka. Som optimista a teším sa na ďalšie roky, kedy budeme tvoriť svet farebnejším a veselším – a pri tejto príležitosti pozývame všetkých zákazníkov aby využili narodeninovú akciu s ponožkami už od 4 € a darčekom k nákupu nad 50 €,“ hovorí Andrej Bartalos, majiteľ Fusaklí.
Kontakt pre médiá:
Zuzana Srnánková, Marketingový manažér
produkty@fusakle.sk
0910 888 882
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.