Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 10. apríla 2025 9:59
OTS: Finančná správa: JOY GROUP dosiahla za rok 2024 36 % nárast výnosov, na 483 miliónov USD, vďaka rastu vo viacerých kozmetických kategóriách
Šanghaj 10. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - JOY GROUP (Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd.) oznámila svoje finančné výsledky za fiškálny rok 2024, pričom celkové tržby presahujú 580 miliónov USD (4,2 miliardy RMB) a ročný výnos dosahuje 486 miliónov USD (3,5 miliardy RMB) čo predstavuje medziročný nárast o 36 %. JOY GROUP trvalo dosahuje dvojciferný rast pri zachovaní zdravej ziskovosti.
V roku 2024 zaznamenala JOY GROUP výrazný rast vo viacerých kategóriách kozmetiky. V kategórii make-upu sa si JOY získala prvenstvo v podiele na čínskom trhu. Značka JUDYDOLL sa drží na prvom mieste v Číne v objeme predaja. Ročný maloobchodný predaj značky prekonal 345 miliónov USD (2,5 miliardy RMB), čo predstavuje medziročný nárast o 23 %.
V kategórii vlasovej kozmetiky prevzala JOY GROUP od 1. januára 2024 v Číne celú prevádzku René Furterer, prestížnej francúzskej značky starostlivosti o vlasy založenej v roku 1957. Značka dosiahla v prvom roku fungovania silný rast, najmä 72 % nárast výnosov v druhej polovici, podporený miestnymi poznatkami spoločnosti JOY a realizáciou na trhu.
Spoločnosť naďalej posilňuje svoju stratégiu v rámci všetkých kanálov. Okrem svojej prevádzky elektronického obchodu s priamym prístupom k spotrebiteľom prevádzkuje v Číne viac ako 80 samostatných značkových predajní pre všetky tri značky a je zastúpená vo viac ako 15 000 maloobchodných predajniach.
Allan Liu, predseda a generálny riaditeľ spoločnosti JOY GROUP, uviedol: „V roku 2024 sme úspešne expandovali z make-upu do starostlivosti o vlasy a z masových trhov na prémiové. Výsledok z roku 2024 jasne potvrdzuje našu stratégiu viacerých značiek v rámci rôznych kategórií a cenových segmentov. Do budúcnosti budeme pokračovať v rozširovaní portfólia našich značiek prostredníctvom strategických iniciatív vrátane úsilia o fúzie a akvizície, ale aj inkubácie. Veríme, že stratégia portfólia podporí dlhodobý rast JOY."
Na základe domáceho úspechu spoločnosti JOY v Číne je skupina naďalej odhodlaná plniť svoju stratégiu globalizácie. V roku 2024 sa zahraničné podnikanie JOY GROUP rozrástlo o viac ako 400 % a rozšírilo svoj dosah do 30+ krajín prostredníctvom elektronického obchodu aj maloobchodu.
JOY GROUP je kozmetická spoločnosť s viacerými značkami, ktorej poslaním je „vytvoriť svet krásy, ktorý prináša radosť každému". Portfólio skupiny zahŕňa značky JUDYDOLL, JOOCYEE a René Furterer (prevádzky v Číne), ktoré pokrývajú rôzne kozmetické sektory vrátane make-upu a starostlivosti o vlasy. Ako uznanie za svoj silný výkon na trhu sa spoločnosť JOY opäť umiestnila v uznávanom rebríčku WWD Beauty Inc. Top 100 za rok 2024 na 70. mieste.
Ak sa chcete dozvedieť viac o JOY GROUP, navštívte stránku www.joy-group.com
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2660846/image.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.