OTS: Emirates NBD si pre svoju divíziu veľkoobchodného bankovníctva zvolila NexJ

TASR, 30. októbra 2017 14:23

Toronto 26. októbra 2017 /PRNewswire/ (TASR-OTS) - NexJ bola vybraná, aby pomohla manažérom banky pre vzťahy so zákazníkmi lepšie zákazníkom porozumieť, identifikovať príležitosti a spolupracovať na zvýšení efektivity a výkonnosti predaja

Spoločnosť NexJ Systems Inc. (TSX: NXJ), poskytovateľ riešení pre riadenie podnikových zákazníkov v oblasti finančných služieb a poisťovníctva, dnes oznámila, že divízia veľkoobchodného bankovníctva spoločnosti Emirates NBD, poprednej bankovej skupiny v regióne Stredného východu a severnej Afriky, si vybrala spoločnosť NexJ CRM ™, aby posilnila svoj transformačný program veľkoobchodného bankového predaja.

Riešenie sa bude uplatňovať na používateľov veľkoobchodného bankovníctva Emirates NBD v rámci skupinových subjektov.

"Sme radi, že sme rozšírili našu globálnu zákaznícku základňu pre bankovníctvo o región Stredného východu a severnej Afriky," povedal Richard J. Broley, výkonný riaditeľ spoločnosti NexJ Systems Inc. "NexJ CRM poskytne vzťahovým manažérom Emirates NBD tie najlepšie nástroje, ktoré potrebujú, aby dosiahli víziu banky o tom, že bude celosvetovo uznávaná ako najcennejší poskytovateľ finančných služieb so sídlom na Strednom východe."

Emirates NBD hľadala podnikové riešenie pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) určené pre veľkoobchodné bankovníctvo, ktoré by slúžilo ako špičkový CRM základ pre vzťahových manažérov spoločnosti s cieľom digitalizovať procesy predaja, umožniť prístup založený na údajoch z predaja a zvýšiť efektivitu a výkonnosť predaja. Riešenie bolo potrebné, aby poskytlo pevné schopnosti na zefektívnenie a zlepšenie informácií a poznatkov o zákazníkoch; plánovanie účtov, prípravu a riadenie reťazového spracovania údajov; procesy riadenia vzťahov; automatizované procesy predaja; databázu znalostí o predaji a podporu predaja.

Zosúladenie obchodných potrieb s CRM je čoraz dôležitejšie v odvetví finančných služieb. Vertikálne špecifické CRM musia firmy poskytujúce finančné služby včasne zohľadniť, poznamenáva spoločnosť Forrester Research Inc., ktorá očakáva, že vertikálny CRM bude preferovaným CRM do piatich rokov. Spoločnosť Forrester je presvedčená, že tieto riešenia poskytujú podnikom rýchlejšiu hodnotu v pomere k času, prístup k analýzam a kľúčovým indikátorom výkonu špecifickým pre ich odvetvie a "podporujú lepšie osvojenie si užívateľov a úspech, pretože podporujú štandardnú obchodnú logiku, priemyselné podmienky a predpisy." (Kate Leggett, Forrester Research Inc., Vendor Landscape: The Growing Demand for Vertical CRM Solutions.)

"Výsledky nášho Dôkazu konceptu preukázali, že technologická platforma spoločnosti NexJ bola voľbou na uspokojenie našej integrácie, mnohofunkčného pracovného postupu a požiadaviek podnikovej bezpečnosti," povedal Jonathan Morris, starší výkonný viceprezident a vedúci skupiny, sektor veľkoobchodného bankovníctva, Emirates NBD. "Sme presvedčení, že kombinácia vedomostí o podnikovej oblasti spoločnosti NexJ a jej schopnosti poskytovať riešenia budú základom úspešného, dlhodobého a strategického partnerstva."

O spoločnosti NexJ Systems Inc.

NexJ Systems poskytuje riešenia pre riadenie podnikových zákazníkov v odvetví finančných služieb. Naše riešenia zahŕňajú riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) špecifické pre jednotlivé odvetvia, ktoré umožňujú spoluprácu medzi krajinami, regiónmi a tímami, riadenie zákazníckych procesov (CPM) pre naberanie klientov so zreteľom na proces KYC (poznajte svojho zákazníka) a procesy AML (boj proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti) kvôli dodržiavaniu predpisov; riadenie údajov o zákazníkoch (CDM) na podporu digitálnej transformácie a zákazníckej analýzy v celom podniku. Naše riešenia integrujú informácie z viacerých systémov do jednotného zobrazenia, ktoré pomáha firmám lepšie porozumieť a zdieľať informácie o svojich zákazníkoch s cieľom zvýšiť lojalitu, podporiť predaj a zlepšiť spokojnosť zákazníkov.

Spoločnosť NexJ so sídlom v Toronte má klientov v Severnej Amerike, v Európe, na Strednom východe, v severnej Afrike a v ázijskom Tichomorí. Viac informácií o spoločnosti NexJ nájdete na adrese www.nexj.com, e-mailom na info@nexj.com alebo telefonátom na číslo + 1-416-222-5611. Pripojte sa k nám na LinkedIn, sledujte nás na Twitteri, prihláste sa na náš kanál YouTube, pridajte si nás na Facebooku alebo sa s nami spojte v službe Google+.

Vyhlásenie NexJ o výhľadoch do budúcnosti

Niektoré výroky v tejto tlačovej správe môžu obsahovať slová, ktoré sa týkajú výhľadových vyhlásení alebo informácií podľa platných zákonov o cenných papieroch. Tieto vyhlásenia vychádzajú z aktuálnych očakávaní, odhadov, predpovedí a prognóz spoločnosti NexJ o prevádzkovom prostredí, hospodárstve a trhoch, na ktorých spoločnosť pôsobí. Tieto vyhlásenia podliehajú dôležitým predpokladom, rizikám a neistotám, ktoré je ťažké predvídať a skutočný výsledok môže byť podstatne odlišný. Predpoklady spoločnosti NexJ, hoci ich spoločnosť považovala za primerané k dátumu tejto tlačovej správy, sa môžu ukázať ako nepresné a následne sa jej skutočné výsledky môžu podstatne líšiť od očakávaní, ktoré sú tu uvedené. Ďalšie informácie týkajúce sa rizík a iných faktorov, ktoré by sa mohli vyskytnúť, nájdete v dokumentoch k cenným papierom spoločnosti NexJ u OSC a iných regulátorov cenných papierov. Spisy cenných papierov NexJ sú k dispozícii na www.sedar.com. Pokiaľ to právne predpisy o cenných papieroch nevyžadujú inak, spoločnosť NexJ sa zrieka akéhokoľvek zámeru alebo povinností aktualizovať alebo revidovať všetky výhľadové vyhlásenia, či už v dôsledku nových informácií, budúcich udalostí alebo iným spôsobom.

Matthew Bogart, viceprezident,

marketing, NexJ Systems Inc.,

+1-416-227-3708

Matthew.bogart@nexj.com

Zdroj: NexJ Systems Inc.

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring