Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 12. septembra 2023 10:26
Bratislava 12. septembra (TASR/OTS) - Internetové obchody a firmy, ktoré posielajú balíky do európskych krajín budú mať o svojich zásielkach odteraz podrobnejšie informácie. Kuriérska spoločnosť DPD pre svojich zákazníkov sprístupnila inováciu s názvom Day Definite, vďaka ktorej budú mať presné a spoľahlivé informácie o dátume doručenia zásielky. E-shopy tak budú mať možnosť lepšie plánovať a rozvíjať svoj medzinárodný obchod.
Zákazníci internetových obchodov dnes chcú mať podrobné informácie o pohybe svojich zásielok, a to aj v prípade, že si tovar objednávajú zo zahraničia. Internetovým obchodom, ktoré im ich vedia poskytnúť to dáva konkurenčnú výhodu. Zároveň môžu lepšie plánovať svoje zásoby a logistiku. Kuriérska spoločnosť DPD vylepšuje svoje služby pre medzinárodnú prepravu a umožní firmám a internetovým obchodom rozvíjať ich medzinárodný obchod. O pohybe ich zásielok, ktoré posielajú zákazníkom do európskych krajín, im poskytne presné a spoľahlivé informácie. Dátum doručenia kuriérska spoločnosť vypočíta na základe PSČ odosielateľa a príjemcu. Zákazníci budú mať na tento účel tiež k dispozícii kalkulačku času prepravy na webovej stránke DPD.
„E-commerce je veľmi rýchly a konkurenčný trh. Zákazníci dnes chcú vedieť, kedy im bude zásielka doručená. Ak im túto informáciu vie internetový obchod poskytnúť, má v porovnaní s konkurenciou výhodu. DPD, ako súčasť skupiny Geopost, dnes vďaka širokej sieti a technologickým inováciám vie určiť na deň presne, kedy sa zásielka dostane k adresátom v celej Európe. To umožňuje aj domácim internetovým obchodom lepšie rozvíjať ich medzinárodné aktivity a obsluhovať európskych zákazníkov,“ hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku, Peter Pavuk.
V deň doručenia adresát dostane informáciu o presnom hodinovom okne, v ktorom mu kuriér privezie zásielku. Ak mu plánovaný čas či miesto doručenia nevyhovuje, môže si ich jednoducho zmeniť alebo presmerovať do odberného miesta, či samoobslužného boxu.
Podľa pravidelného prieskumu E-shopper barometer, až 57 % európskych zákazníkov internetových obchodov nakupuje na zahraničných stránkach, pričom viac ako 41 % hovorí, že stránky zahraničných e-shopov využíva opakovane. Z prieskumu tiež vyplýva, že zákazníci internetových obchodov považujú za dôležité mať kontrolu nad tým, kedy a kde si balík preberú. Chcú mať k dispozícii pokročilé notifikácie o pohybe zásielky a presnú informáciu o intervale doručenia. Dôležité je pre nich mať možnosť zmeniť si dátum alebo miesto doručenia podľa ich potreby. Viac ako 70 % európskych zákazníkov by tiež pri nákupe chcelo poznať dopredu meno kuriérskej spoločnosti. „Presné a spoľahlivé doručovacie služby môžu výrazne prispieť k spokojnosti zákazníkov internetových obchodov, ktorí oceňujú, keď vedia, kedy presne bude ich balík doručený,“ dodáva Peter Pavuk.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.