Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, včera 14:34
OTS: dm oslávila 30 rokov na Slovensku vo veľkom štýle: Do Detvy prišlo 2 800 ľudí
Detva, 8. júla (TASR/OTS) – Oslava ako sa patrí. dm drogerie markt, najväčší obchodný reťazec v segmente drogérie a parfumérie, pôsobí na Slovensku už 30 rokov. Pri tejto príležitosti prišlo v sobotu do detvianskeho amfiteátra vyše 2 800 spolupracovníkov dm a ich rodín.
Celodenným programom hostí sprevádzali moderátori Vera Wisterová a Marcel Forgáč, o zábavu sa postarali Lúčnica, skupina HEX, Ego a Juraj Bača. Deti zabavili Tárajko a Popletajka a kúzelník Talostan. Premiérovo sa všetkým predstavil aj spevácky zbor dmAll, zložený zo spolupracovníkov spoločnosti. „Je to oslava nášho spoločného úspechu. Vďaka vám, vášmu nasadeniu a prístupu, je dm už dlhodobo jednotkou vo svojej kategórii na slovenskom trhu. Ďakujem vám za to, čo ste pomohli z dm-ky za tých 30 rokov vybudovať,“ adresoval odkaz účastníkom oslavy konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský.
Na oslave nechýbali ani spolupracovníci z najvýchodnejšej predajne dm v Snine, najzápadnejšej v Skalici, najjužnejšej v Komárne a najsevernejšej v Kysuckom Novom Meste. Prvú filiálku na Slovensku otvorila dm v roku 1995 v Bratislave. Stú filiálku otvorila v roku 2009, dnes ich už má 162, a každý rok pribúdajú ďalšie.
dm dlhodobo patrí medzi najzodpovednejšie a najoceňovanejšie firmy. Je držiteľom ocenenia Mastercard Obchodník roka v kategórii drogérie a parfumérie už 12. rok za sebou. Tento rok sa po druhýkrát stala aj Absolútnym víťazom. Rovnako po 12. raz získala prestížne ocenenie Superbrands,
Spoločnosť dm drogerie markt sa dlhodobo angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti a udržateľnosti. Pod hlavičkou iniciatívy dm {spoločne} (https://www.dm-spolocne.sk/?lng=sk) umožňuje svojim spolupracovníkom priamo rozhodovať o tom, aké komunitné projekty vo všetkých regiónoch budú podporené.
Dôležitou iniciatívou je boj proti menštruačnej chudobe. Tieto aktivity dopĺňajú ďalšie projekty ako dm ženský beh (https://www.dm-zenskybeh.sk/), alebo grantový program Školy na zelenú (https://www.dm-spolocne.sk/sk/skoly-na-zelenu/vitazne-projekty/), z ktorého dostalo už 11 škôl fotovoltiku.
Pri príležitosti osláv 30-ročnice prichádza dm s novinkou. „dm venovala 100 000 € na projekty organizácie ZA SEBA (https://www.dm-spolocne.sk/sk/sebaobrana/), ktoré sú zamerané na vzdelávanie žien a detí v oblasti osobnej bezpečnosti a prevencie násilia,“ dodala Nicol Noseková, marketingová manažérka dm drogerie markt.
Video k 30. výročiu dm na Slovensku nájdete na tomto linku:
https://www.youtube.com/watch?v=j5bZEefwzHw
Zdroj: event2all (http://www.event2all.sk/)
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.