Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. decembra 2025 12:20
Až 88 231 eur pôjde na podporu občianskej angažovanosti
Bratislava, 3. decembra (TASR/OTS) - Posledný novembrový piatok patril v dm drogerie markt dobročinnej kampani Giving Friday, ktorá je už osem rokov alternatívou k výpredajovému obdobiu Black Friday. Tentokrát 5 % denného obratu z 28. novembra poputuje na podporu komunitných iniciatív a iných prospešných projektov po celom Slovensku.
Vďaka vernosti zákazníkov výťažok z tejto dobročinnej kampane dosiahol 88 231 €. Zákazníci pritom pri nákupoch v dm nezaplatili ani cent navyše – stačilo, že nakúpili v ktorejkoľvek dm predajni alebo online práve v posledný novembrový piatok.
Nákup v najvyššej hodnote 902 € sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Atrium v Michalovciach, ktoré tak nadviazali na minulý rok, keď zákazník v inej miestnej predajni vytvoril najväčší nákup v hodnote 946 €.
„Vážime si vernosť zákazníkov a ďakujeme im, že k nám opäť rozhodli prísť nakúpiť aj v posledný novembrový piatok. Okrem nákupu za vždy výhodné ceny zároveň podporili dobrú vec. Výťažok z Giving Friday poputuje na podporu iniciatív a organizácií, ktoré rozvíjajú komunitný život, podporujú vzdelávanie, dobrovoľníctvo či ochranu životného prostredia,“ uviedla Janka Poláčková, prokuristka dm drogerie markt.
Podpora spoločensky prospešných aktivít je pre dm dlhodobou prioritou. Len v uplynulom fiškálnom roku venovala spoločnosť na pomoc ľuďom a komunitám prostredníctvom rôznych grantov a projektov viac ako 1 milión eur.
Zdroj: www.event2all.sk
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.