Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 29. júla 2025 15:37
OTS: Deutsche Bahn určuje smerovanie pre vernostný program BahnBonus v spolupráci s technologickým partnerom Comarch
Mníchov, 29. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Comarch AG s potešením oznamuje uzavretie partnerstva so spoločnosťou DB Fernverkehr AG. V rámci spoločného projektu sa existujúci vernostný program BahnBonus presunie do výkonnej a flexibilnej infraštruktúry spoločnosti Comarch, kde prevádzkovaný dlhodobo.
Spustenie projektu v roku 2025
Spoločný realizačný projekt sa spustí v priebehu roka 2025 s cieľom kompletne presunúť existujúci vernostný program BahnBonus na modulárnu platformu Comarch Customer Loyalty Management (CLM) ako súčasť modernizácie celkovej CRM architektúry spoločnosti DB Fernverkehr AG.
Zameranie na zákazníka: Rýchlejšia realizácia vylepšení
Prechodom na infraštruktúru spoločnosti Comarch chce spoločnosť DB Fernverkehr AG pre svoj vernostný program vytvoriť modulárne a flexibilné IT prostredie pripravené na budúcnosť v spojení s ďalšími oblasťami CRM, najmä pre priamy marketing a zákaznícky servis. Cieľom je vytvoriť pre zákazníkov ponuku s rýchlym uvedením na trh s využitím najmodernejších IT riešení.
„IT riešenie pre správu vernostných programov od spoločnosti Comarch nás v rámci celoeurópskeho tendra presvedčilo vysokým výkonom a atraktívnou ponukou. Tešíme sa na spoluprácu so spoločnosťou Comarch na našom vernostnom programe a ďalších príležitostiach na dynamickejší rozvoj BahnBonus do budúcnosti," vysvetľuje Katharina Jendritzky, hlavná projektová manažérka implementácie CRM v spoločnosti DB Fernverkehr AG.
Dlhodobé partnerstvo
Zmluvným základom spolupráce je dlhodobá rámcová dohoda. Obaja partneri sa spoliehajú na udržateľné partnerstvo založené na dôvere a vytvárajú podmienky pre neustále inovácie v oblasti správy vernostných programov.
Systém Comarch Customer Loyalty Management (CLM) sa bude využívať aj so všetkými možnosťami prispôsobenia na mieru. Modulárna architektúra systému umožňuje prispôsobenie sa potrebám spoločnosti DB Fernverkehr AG a zároveň zaisťuje škálovateľnosť a technologickú bezpečnosť budúcnosti.
„Veľmi ma teší dôvera, ktorú nám spoločnosť DB Fernverkehr AG prejavila – toto ocenenie je pre nás nielen míľnikom, ale aj silným signálom spoločnej inovačnej energie. Prehodnotenie vernosti zákazníkov znamená inteligentné prepojenie digitálnej excelentnosti a zamerania na používateľa. Podniky, ktoré dnes chcú získavať verných zákazníkov, musia ponúkať viac než len body: relevantnosť, postoj a skutočnú pridanú hodnotu. Presne na tom teraz pracujeme spolu s DB – s nadšením, skúsenosťami a jasnou ambíciou vytvoriť niečo udržateľné. Na každej úrovni. Teraz to všetko uvádzame do pohybu – na základe dát, udržateľnosti a s dostatočnou podporou," vysvetľuje Mariusz Kolasa, riaditeľ pre vernostné poradenstvo DACH v spoločnosti Comarch.
Kontakt: Michał Ostasz, michal.ostasz@comarch.com
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1120901/COMARCH_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.