Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 2. februára 2023 15:19
OTS: Ďalší rekord: Dodávky televízorov Hisense dosiahli v decembri 2022 prvé miesto na globálnom trhu
ČCHING-TAO, 2. februára (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - AVC Revo, inštitút pre výskum trhu, nedávno zverejnil „Mesačnú správu o objeme dodávok televízorov svetových značiek v roku 2022". Z nej vyplýva, že globálny objem dodávok televízorov Hisense v decembri 2022 dosiahol 2,326 milióna kusov, čím sa spoločnosť dostala na prvé miesto na globálnom trhu. Spoločnosť Hisense dosiahla ďalší rekord po tom, ako v roku 2022 už dosiahla druhé miesto v globálnych dodávkach televízorov za obdobie od januára do októbra.
Podľa údajov zverejnených spoločnosťou AVC Revo taktiež vyplynulo, že globálne dodávky televízorov Hisense získali v roku 2022 celosvetovo 2. miesto, pričom ich podiel na trhu dosiahol 12,06 %. Zahraničné dodávky televízorov Hisense sa medziročne zvýšili o 12,2 %, pričom zaznamenali rýchly rast v Európe, Japonsku a na rozvíjajúcich sa trhoch.
Na nedávnych majstrovstvách sveta vo futbale FIFA World Cup 2022TM spoločnosť Hisense ako oficiálny sponzor upútala pozornosť svojím obvodovým LED panelom „Hisense televízor č. 1 v Číne, č. 2. na svete". Aj tento záznam dokazuje, že spoločnosť Hisense sa vždy neúnavne usilovala prinášať špičkové riešenia a poskytovať zákazníkom pôžitok novej úrovne.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense má sídlo v čínskom meste Čching-tao. Počas uplynulých 54 rokov sa spoločnosť Hisense vždy držala základných hodnôt „Integrita, inovácie, orientácia na zákazníka a udržateľnosť" a stratégie rozvoja „Zdravý technologický základ a spoľahlivá prevádzka". Oblasť podnikania zahŕňa multimédiá, domáce spotrebiče, inteligentné informačné technológie a moderné služby. Vďaka rýchlemu rozvoju v poslednom roku sa spoločnosť Hisense rozšírila do viac ako 160 krajín a regiónov. Inteligentné televízory, ktoré sú základom podnikania v segmente B2C spoločnosti Hisense, boli vždy na čele svetového priemyslu. Okrem B2C je spoločnosť Hisense na poprednom mieste aj v segmentoch B2B vrátane inteligentnej dopravy, presnej medicíny a optickej komunikácie.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.