OTS: Clé de Peau Beauté prichádza s novým prípravkom La Creme, znovuobjaveným...

TASR, 21. októbra 2019 12:29

Clé de Peau Beauté prichádza s novým prípravkom La Creme, znovuobjaveným majstrovským dielom

Londýn 18. októbra (TASR/OTS/PRNewswire) - Clé de Peau Beauté, prémiová luxusná značka prípravkov starostlivosti o pleť a sekcia makeupov značky SHISEIDO Company Limited, uviedla na trh revitalizovanú verziu ikonického La Creme. Tento vysokoúčinný krém na tvár je dokonalým stelesnením DNA značky, nakoľko je inteligentný, bez kompromisov a jedinečný. Vyvrcholenie jedinečných poznatkov, najmodernejšej technológie, precízneho spracovania a výnimočného výkonu v podobe La Creme príde na trh v sezóne jar/leto 2020.

La Creme sa odvíja od jedinečných poznatkov o vrodenej schopnosti pokožky rozlišovať medzi zlými a dobrými stimulmi, inteligencii pokožky, o schopnosti kožných buniek prenášať informácie medzi sebou a využíva tiež dlhoročné skúsenosti so správaním sa kožných buniek, aby ponúkol výnimočné výsledky. Od prvej verzie z roku 1982 bol uvedený na trh v novej podobe už osemkrát, pričom každá jeho verzia je poznačená najnovšími objavmi z prebiehajúcich výskumov značky Clé de Peau Beauté a každá je účinnejšia a sofistikovanejšia ako jej predchodca.

Nový La Creme obsahuje vysokoúčinnú zmes jedinečného komplexu značky: pokožku posilňujúci rozjasňovač, ktorý obsahuje zmes piatich kľúčových zložiek: platinovo-hodvábnu zlatú esenciu, japonský extrakt z perlorodiek, theanín, extrakt z Peril a z rastliny Angelica Acutiloba zvyšujúci inteligenciu pleti a schopnosť pokožky regenerovať a chrániť sa pred poškodením spôsobeným rôznymi stresormi.

Obnovené zloženie navyše obsahuje nový extrakt CeraFerment, ktorý sa vyrába z kvasiniek objavených v japonskej prefektúre Akita a zvyšuje schopnosť pokožky regenerovať a spevniť sa  zvnútra. Výnimočne bohatú a luxusnú štruktúru kozmetiky La Creme vytvorili majstri v priebehu niekoľkých dní pomocou presnej následnosti krokov, dôkladného merania a precízneho zmiešavania viac ako šesťdesiatich špecifických ingrediencií, aby dosiahli vnútorné vyžarovanie a účinne zdokonalili vzhľad pleti, ktorá za 12 týždňov dostane späť svoj mladistvý vzhľad[1].

Nový La Creme v prekrásnom balení pripomínajúcom šperk odhalili počas významného podujatia v centrálnom Londýne, konkrétne v Hyde Parku v sídle časopisu Serpentine, na ktoré Yukari Suzuki, manažér značky Clé de Peau Beauté, spolu s Katsunorim Yoshidom, manažérom technológie laboratória Clé de Peau Beauté pozvali viac než 100 kľúčových redaktorov, mienkotvorcov a predajcov z celého sveta.

Svetlom zaliate miesto, skutočná oslava prísľubu rozžiarenia prípravkom La Creme, bolo dokonalým prostredím, v ktorom sa technológia a svetlo naplno rozvinuli, aby vytvorili interaktívny a holistický zážitok zo značky. Každý moment zdôraznil míľniky, ktoré značka Clé de Peau Beauté dosiahla pri posúvaní hraníc vedy a inovácií. Hostia si mohli vychutnať zážitok z digitálnych a interaktívnych multimediálnych inštalácií, ktoré predstavili cestu značky, vývoj prípravku La Creme a vedeckých objavov súvisiacich s pokožkou, ktoré tvoria základ mimoriadne luxusného prevedenia kozmetiky La Creme.

Podujatie predstavovalo aj ďalší významný míľnik - uvedenie značky na európsky trh a predstavenie  Londýna ako jeho prvého nového domova.

Yukari Suzuki uviedla: "La Creme tvorí jadro značky Clé de Peau Beauté. Sme preto hrdí a je nám cťou, že môžeme predstaviť jeho novú a revitalizovanú podobu, ktorá vyviera z nášho neúnavného záväzku v oblasti vedy a inovácií pri starostlivosti o pleť. Je to ikona luxusu, ktorá zahŕňa technológie najvyššieho stupňa na posilnenie prirodzených schopností pokožky žiariť každý deň. Slávnostné uvedenie na trh sme sa rozhodli usporiadať v Londýne, nakoľko toto svetoznáme mesto predstavuje prvý krok našej cesty v Európe. Tešíme sa na nekonečné možnosti pred nami poznačené odhodlaním angažovať sa na poli výskumu a vývoja prostredníctvom nášho nadšeného tímu, ktorý sa neustále snaží posúvať hranice vedy, aby dokázal pozoruhodné vnútorné vyžarovanie dostať až na povrch."

Po slávnostnom uvedení prípravku prišla na rad gala večera v hoteli Corinthia v Londýne, ktorú usporiadala spoločnosť Clé de Peau Beauté so svojou svetovou veľvyslankyňou značky, Felicity Jonesovou.

O značke Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, globálna luxusná kozmetická značka od firmy Shiseido Cosmetics vznikla v roku 1982 ako esencia elegancie a vedy. Clé de Peau Beauté znamená kľúč ku kráse pleti. Filozofiou značky je podnietiť silu ženského vyžarovania inovatívnou technológiou starostlivosti o pleť a makeupmi z celého sveta. Clé de Peau Beauté, vedená vynikajúcou estetickou citlivosťou a inteligenciou, vštepila svojim výrobkom moderný prvok, očarenie a dynamiku jednoznačného lídra v tomto odvetví, ktorý dokáže pozoruhodne rozžiariť pokožku, akoby jej vyžarovanie vychádzalo zvnútra. Nájdete ju v 14 krajinách a regiónoch po celom svete

Oficiálna webová stránka značky Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com

Oficiálny instagram značky Clé de Peau Beauté: instagram.com/cledepeaubeaute 

[1] *Testované v Južnej Afrike na populácii 100–103 žien kaukazskej rasy vo veku 40–68 od 25. júla do 18. októbra 2018.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013291/Cle_de_Peau_Beaute_unveils_new_La_Creme.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013292/La_Creme_physical_celebration.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013290/L_RMSY_1.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1008917/Cle_de_Peau_Logo.jpg

KONTAKT: Kok Yu Ling, ykok@webershandwick.com, +65-6825-8038

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring