Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. októbra 2019 12:29
Clé de Peau Beauté prichádza s novým prípravkom La Creme, znovuobjaveným majstrovským dielom
Londýn 18. októbra (TASR/OTS/PRNewswire) - Clé de Peau Beauté, prémiová luxusná značka prípravkov starostlivosti o pleť a sekcia makeupov značky SHISEIDO Company Limited, uviedla na trh revitalizovanú verziu ikonického La Creme. Tento vysokoúčinný krém na tvár je dokonalým stelesnením DNA značky, nakoľko je inteligentný, bez kompromisov a jedinečný. Vyvrcholenie jedinečných poznatkov, najmodernejšej technológie, precízneho spracovania a výnimočného výkonu v podobe La Creme príde na trh v sezóne jar/leto 2020.
La Creme sa odvíja od jedinečných poznatkov o vrodenej schopnosti pokožky rozlišovať medzi zlými a dobrými stimulmi, inteligencii pokožky, o schopnosti kožných buniek prenášať informácie medzi sebou a využíva tiež dlhoročné skúsenosti so správaním sa kožných buniek, aby ponúkol výnimočné výsledky. Od prvej verzie z roku 1982 bol uvedený na trh v novej podobe už osemkrát, pričom každá jeho verzia je poznačená najnovšími objavmi z prebiehajúcich výskumov značky Clé de Peau Beauté a každá je účinnejšia a sofistikovanejšia ako jej predchodca.
Nový La Creme obsahuje vysokoúčinnú zmes jedinečného komplexu značky: pokožku posilňujúci rozjasňovač, ktorý obsahuje zmes piatich kľúčových zložiek: platinovo-hodvábnu zlatú esenciu, japonský extrakt z perlorodiek, theanín, extrakt z Peril a z rastliny Angelica Acutiloba zvyšujúci inteligenciu pleti a schopnosť pokožky regenerovať a chrániť sa pred poškodením spôsobeným rôznymi stresormi.
Obnovené zloženie navyše obsahuje nový extrakt CeraFerment, ktorý sa vyrába z kvasiniek objavených v japonskej prefektúre Akita a zvyšuje schopnosť pokožky regenerovať a spevniť sa zvnútra. Výnimočne bohatú a luxusnú štruktúru kozmetiky La Creme vytvorili majstri v priebehu niekoľkých dní pomocou presnej následnosti krokov, dôkladného merania a precízneho zmiešavania viac ako šesťdesiatich špecifických ingrediencií, aby dosiahli vnútorné vyžarovanie a účinne zdokonalili vzhľad pleti, ktorá za 12 týždňov dostane späť svoj mladistvý vzhľad[1].
Nový La Creme v prekrásnom balení pripomínajúcom šperk odhalili počas významného podujatia v centrálnom Londýne, konkrétne v Hyde Parku v sídle časopisu Serpentine, na ktoré Yukari Suzuki, manažér značky Clé de Peau Beauté, spolu s Katsunorim Yoshidom, manažérom technológie laboratória Clé de Peau Beauté pozvali viac než 100 kľúčových redaktorov, mienkotvorcov a predajcov z celého sveta.
Svetlom zaliate miesto, skutočná oslava prísľubu rozžiarenia prípravkom La Creme, bolo dokonalým prostredím, v ktorom sa technológia a svetlo naplno rozvinuli, aby vytvorili interaktívny a holistický zážitok zo značky. Každý moment zdôraznil míľniky, ktoré značka Clé de Peau Beauté dosiahla pri posúvaní hraníc vedy a inovácií. Hostia si mohli vychutnať zážitok z digitálnych a interaktívnych multimediálnych inštalácií, ktoré predstavili cestu značky, vývoj prípravku La Creme a vedeckých objavov súvisiacich s pokožkou, ktoré tvoria základ mimoriadne luxusného prevedenia kozmetiky La Creme.
Podujatie predstavovalo aj ďalší významný míľnik - uvedenie značky na európsky trh a predstavenie Londýna ako jeho prvého nového domova.
Yukari Suzuki uviedla: "La Creme tvorí jadro značky Clé de Peau Beauté. Sme preto hrdí a je nám cťou, že môžeme predstaviť jeho novú a revitalizovanú podobu, ktorá vyviera z nášho neúnavného záväzku v oblasti vedy a inovácií pri starostlivosti o pleť. Je to ikona luxusu, ktorá zahŕňa technológie najvyššieho stupňa na posilnenie prirodzených schopností pokožky žiariť každý deň. Slávnostné uvedenie na trh sme sa rozhodli usporiadať v Londýne, nakoľko toto svetoznáme mesto predstavuje prvý krok našej cesty v Európe. Tešíme sa na nekonečné možnosti pred nami poznačené odhodlaním angažovať sa na poli výskumu a vývoja prostredníctvom nášho nadšeného tímu, ktorý sa neustále snaží posúvať hranice vedy, aby dokázal pozoruhodné vnútorné vyžarovanie dostať až na povrch."
Po slávnostnom uvedení prípravku prišla na rad gala večera v hoteli Corinthia v Londýne, ktorú usporiadala spoločnosť Clé de Peau Beauté so svojou svetovou veľvyslankyňou značky, Felicity Jonesovou.
O značke Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté, globálna luxusná kozmetická značka od firmy Shiseido Cosmetics vznikla v roku 1982 ako esencia elegancie a vedy. Clé de Peau Beauté znamená kľúč ku kráse pleti. Filozofiou značky je podnietiť silu ženského vyžarovania inovatívnou technológiou starostlivosti o pleť a makeupmi z celého sveta. Clé de Peau Beauté, vedená vynikajúcou estetickou citlivosťou a inteligenciou, vštepila svojim výrobkom moderný prvok, očarenie a dynamiku jednoznačného lídra v tomto odvetví, ktorý dokáže pozoruhodne rozžiariť pokožku, akoby jej vyžarovanie vychádzalo zvnútra. Nájdete ju v 14 krajinách a regiónoch po celom svete
Oficiálna webová stránka značky Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com
Oficiálny instagram značky Clé de Peau Beauté: instagram.com/cledepeaubeaute
[1] *Testované v Južnej Afrike na populácii 100–103 žien kaukazskej rasy vo veku 40–68 od 25. júla do 18. októbra 2018.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013291/Cle_de_Peau_Beaute_unveils_new_La_Creme.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013292/La_Creme_physical_celebration.jpg
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1013290/L_RMSY_1.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1008917/Cle_de_Peau_Logo.jpg
KONTAKT: Kok Yu Ling, ykok@webershandwick.com, +65-6825-8038
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.