Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 7. augusta 2025 16:38
OTS: Chery Group sa stáva najrýchlejšie stúpajúcou automobilkou v rebríčku Fortune Global 500, čím výrazne podporuje globálny rast značky LEPAS
Wuhu 7. augusta (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Chery Group, materská spoločnosť značky LEPAS, nedávno zaznamenala pozoruhodné úspechy. V rebríčku Fortune Global 500 za rok 2025 sa posunula o 152 priečok na 233. miesto a stala sa tak najrýchlejšie rastúcou automobilkou roka. Mesiac predtým jej kumulatívny export prekročil 5 miliónov kusov, čo je v histórii čínskych automobilových značiek prvenstvo. Tento míľnik „Double 500" nielenže preukazuje globálnu konkurencieschopnosť spoločnosti Chery, ale tiež podporuje globalizáciu značky LEPAS.
Ako priekopník v globalizačnej stratégii spoločnosti Chery stelesňuje LEPAS víziu mobility budúcnosti. Prijíma integračnú stratégiu „Leopard Aesthetic Design, Exquisite Third Space, Intelligent Safety, and Full-scenario Super Platform" (dizajnu leopardej estetiky, vynikajúceho tretieho priestoru, inteligentnej bezpečnosti a super-platformy pre všetky scenáre) na zvládnutie rôznych cestovateľských situácií, propaguje filozofiu „Elegance is Power" (v elegancii je sila) a prináša technológie a teplo do „vynikajúceho života" používateľov po celom svete.
Vyššie umiestnenie spoločnosti Chery v rebríčku Global 500 a rozvoj jej exportu predstavujú „potvrdenie dôveryhodnosti" značky LEPAS na globálnych trhoch. Spoločnosť Chery, ktorá je už 22 rokov najväčším čínskym exportérom osobných automobilov a má viac ako 17 miliónov používateľov po celom svete, vytvára značke LEPAS používateľskú základňu. LEPAS tak môže namiesto budovania kanálov od nuly využívať rozvinuté zahraničné predajné a servisné siete spoločnosti Chery, čím urýchli svoju „cestu za vynikajúcim životným zážitkom".
LEPAS je neoddeliteľnou súčasťou stratégie spoločnosti Chery a je hlboko zakorenená v globálnych zdrojoch skupiny v oblasti výskumu a vývoja, výroby a dodávateľského reťazca. Na základe špičkovej technológie od Chery napríklad značka LEPAS vyvinula komplexné produktové možnosti, aby si udržala vedúce postavenie v tomto odvetví.
Zhong Wei, zástupca generálneho riaditeľa LEPAS, poznamenal: „LEPAS sa zrodil v Ríme". Vďaka spoločnosti Chery sa LEPAS rýchlo rozvíja: prvý model značky, L8, zišiel z linky v apríli a obľúbili si ho mestské elity kvôli dizajnu, inteligentnému kokpitu, priestoru a bezpečnosti. 23. júla debutoval modelový rad „L8 + L6 + L4" na medzinárodnom autosalóne v Indonézii, pričom si zaistil prvé objednávky a ponúkol „nový štandard luxusného cestovania".
Úspechy spoločnosti Chery v rebríčku „Double 500", ktoré zahŕňajú dôveru, kanály, výskum a vývoj a priemyselné reťazce, pôsobia ako „motor zrýchlenia" pre značku LEPAS. LEPAS, s podporou Chery, píše so svojou propozíciou na tému „farebný život, majstrovská jazda" novú kapitolu na globálnom trhu luxusného cestovania.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2745917/4.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.