OTS: Chery Group sa opäť v rebríčku Fortune Global 500 ...

TASR, včera 9:27

OTS: Chery Group sa opäť v rebríčku Fortune Global 500; LEPAS debutuje na autosalóne v Jakarte s prvými zámorskými objednávkami

Wuhu 31. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Spoločnosť LEPAS získala prvé zámorské objednávky na model L8 pri jeho debute na indonézskom medzinárodnom autosalóne v Jakarte (GIIAS), kde si pripravila nádhernú prehliadku.

Spoločnosť LEPAS nedávno odštartovala svoj zámorský debut na veľtrhu GIIAS, kde oficiálne predstavila svoj hviezdny rad produktov L8, L6 a L4, pričom každú skupinu používateľov zastupovali módne osobnosti. S mottom „vynikajúce cestovanie" pozdvihuje LEPAS odvetvie z „funkčnej spokojnosti" na „estetiku života".

Na výstave pokračovala značka LEPAS vo svojej „leopardej estetike". Jej stánok, navrhnutý ako priestor v štýle prehliadkových mól integrovaný s estetikou životného štýlu, vytvoril pre návštevníkov pohlcujúci zážitok – ako interpretácia filozofie značky, že automobily sú súčasťou života. Globálne bude LEPAS expandovať prostredníctvom konceptu „dizajn + technológia + služby" a ponúkne uzavretý cyklus „elegantnej jazdy" naprieč regiónmi.

Ako model s najnovšími energetickými inováciami stelesňuje L8 „leopardiu estetiku" značky LEPAS. Jeho elegantný obrys, doplnený o ľahko rozpoznateľné skupiny svetiel a detailné spracovanie, odráža pochopenie značky LEPAS, že „v elegancii je sila". Kokpit s rozložením inšpirovaným panorámou mesta a dizajnom s prírodnými textúrami je zameraný na pohodlie a inteligenciu – spĺňa tak kvalitatívne potreby globálnych mestských elít. L8 môže neskôr dostať systém Super Hybrid (CSH) od Chery Group, čím ešte lepšie uspokojí rozmanité požiadavky používateľov po celom svete.

Chery Group podporuje rýchly globálny vzostup značky LEPAS. V ére inteligentných elektrických vozidiel získava spoločnosť Chery novú energiu a inteligenciu. Vďaka svojej stratégii výskumu a vývoja „jedno v sériovej výrobe, jedno vo vývoji, jedno v predbežnom výskume" vytvorila spoločnosť Chery progresívne riešenia, získala výhody priekopníkov a stojí na čele technologických inovácií v celom cykle, pričom používateľom ponúka jedinečné produkty. Do júla 2025 kumulatívny export spoločnosti Chery prekročil 5 miliónov kusov, čo ju už roky radí na 1. miesto v exporte osobných automobilov čínskych značiek. Okrem toho sa Chery dostala do rebríčka Fortune Global 500 za rok 2025, čím sa oproti minulému roku posunula o 152 miest.

Ako kľúčová súčasť globalizačnej stratégie spoločnosti Chery je značka LEPAS hlboko integrovaná do globálnych záujmov skupiny v oblasti výskumu a vývoja, výroby, dodávateľských reťazcov a predajných sietí. Vďaka globálnym výskumným a vývojovým centrám Chery má LEPAS plnohodnotné vývojové kapacity, čo zabezpečuje kvalitu a rýchlu odozvu používateľov.

Globálny debut značky LEPAS je viac než len prezentáciou; je to prvá praktická realizácia jej konceptu „vynikajúceho cestovania". Prehliadky sa zúčastnili indonézski predstavitelia, médiá a hlavní predajcovia, ktorí boli svedkami oznamu o sponzorstve Miss Universe Indonesia. Je očividné, LEPAS sa dostáva do centra pozornosti celého sveta.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2741006/image.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring